Πώς θα είναι η νέα κανονικότητα για τα ξενοδοχεία στη μετά πανδημία εποχή

Πώς θα είναι η νέα κανονικότητα για τα ξενοδοχεία στη μετά πανδημία εποχή

Τη χειρότερη κρίση στην ιστορία της βιώνει τον τελευταίο χρόνο, σε παγκόσμιο επίπεδο η ξενοδοχειακή αγορά η οποία αναγκάστηκε να επαναπροσδιορίσει από τον τρόπο λειτουργίας λειτουργίας των ξενοδοχείων έως και τις σχέσεις εργαζομένων και πελατών.

Η καταναλωτική συμπεριφορά των ταξιδιωτών και το ίδιο το προϊόν του ξενοδοχείου, έχουν πια μπει στο μικροσκόπιο, ώστε να προσαρμοστούν αμφότεροι στις νέες συνθήκες, ικανοποιώντας τις καινούριες απαιτήσεις. Οι απαιτήσεις αυτές, δεν περιορίζονται σε έναν χώρο ή μία υπηρεσία του ξενοδοχείου, αλλά αφορούν στη συνολική του λειτουργία και παροχή εμπειριών.

Το πιο σημαντικό ίσως, σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές, είναι οι προσαρμογές των δωματίων, του φαγητού και των κοινόχρηστων χώρων, σε εναρμόνιση με τον χαρακτήρα και το ύφος του εκάστοτε ξενοδοχειακού προϊόντος. Οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν έναν μοναδικό και ειδικό λόγο για να ταξιδέψουν σε μια άλλη χώρα, μία πόλη ή ένα ξενοδοχείο. Συνεπώς, εάν τα ξενοδοχεία δεν προσφέρουν κάτι περισσότερο από ένα βασικό σύνολο ταξιδιωτικών αναγκών και δεν δημιουργούν μια πραγματικά συναρπαστική και διαφοροποιημένη εμπειρία, τότε θα βρεθούν σε δυσχερή θέση τα επόμενα χρόνια.

Τα μεγάλα  brands έχουν ήδη διασφαλίσει σε μεγάλο ποσοστό τη θέση τους στο μελλοντικό ξενοδοχειακό στερέωμα, με πολλούς τρόπους: Αναπτύσσοντας πολυεπίπεδα πρότυπα, αναζητώντας συνεργασίες και εξελίσσοντας όσο το δυνατόν περισσότερο την ξενοδοχειακή εμπειρία, επισφραγίζοντάς τη με την εκάστοτε τοπική ταυτότητα. Η ταξιδιωτική στέρηση που έχει δημιουργηθεί στους τουρίστες αυτή την  εποχή, δεν σημαίνει ότι αύριο θα ικανοποιηθεί με μία απλή μετάβαση σε έναν τόπο και ένα κατάλυμα. Αντιθέτως, οι νέες ανάγκες που έχουν προκύψει, όσον αφορά στην κατάκτηση της εμπειρίας, απαιτούν λεπτούς, σχεδόν χειρουργικούς χειρισμούς από πλευράς της ξενοδοχειακής ομάδας.

Όσον αφορά στα επαγγελματικά ταξίδια, οι μετά-πανδημίας επαγγελματίες ταξιδιώτες, οι οποίοι όλο αυτό το διάστημα βιώνουν μία άνευ προηγουμένου ηλεκτρονική κόπωση και που κάποτε ήταν ευχαριστημένοι απλά με ένα καθαρό δωμάτιο, ένα αποτελεσματικό WIFI και ένα άνετο κρεβάτι και ντους, θα αποζητούν πλέον την ικανοποίηση του «κάτι παραπάνω», με έμφαση φυσικά στη διατήρηση ισχυρών προτύπων ασφάλειας και υγιεινής.

Τα μεγέθη αλλάζουν

Τα μεγέθη γίνονται ακόμη μεγαλύτερα και αυτό αποτελεί μια τεράστια αλλαγή. Η περαιτέρω ώθηση που έχει δώσει η πανδημία του κορωνοϊού σε αυτόν τον τομέα, επαναπροσδιορίζει τα αρχιτεκτονικά σχέδια. Αν και τα προηγούμενα χρόνια οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων θεωρούσαν πιο συμφέρουσα την ποσότητα από το μέγεθος, σήμερα τα μεγάλα δωμάτια  έχουν γίνει ο ευκολότερος τρόπος για τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες να επιτύχουν τη διαφοροποίηση και να κερδίσουν επιπρόσθετο έδαφος στην αγορά. Κάθε ήπειρος, έχει τη δική της άποψη περί μεγέθους: Για παράδειγμα, μπορεί στις ΗΠΑ τα δωμάτια να έχουν μέγεθος περίπου 34 τ.μ. ωστόσο στην Ευρώπη και στην Ασία τα πρότυπα αλλάζουν. Στην Ασία ειδικά, οι ομάδες ανάπτυξης των μεγάλων brands προτείνουν ένα μέγεθος το οποίο στις περισσότερες περιπτώσεις είναι 15-20% μεγαλύτερο. Επιπλέον, με τη βιώσιμη ανάπτυξη να αποτελεί βασικό θέμα στον σημερινό κόσμο, κάθε τετραγωνικό μέτρο των χώρων απαιτεί επανασχεδιασμό.  Μια νέα πρόταση των σχεδιαστών προς αυτή την κατεύθυνση,  είναι μεταξύ άλλων η λιτότητα των δωματίων τα οποία πρέπει να περιέχουν όσο το δυνατόν λιγότερα αντικείμενα,  ώστε να επιτρέπουν τη σωστή καθαριότητα.  

Προσαρμογές στα εστιατόρια

Μία σκέψη που έχουν εκφράσει οι σχεδιαστές, είναι ο περιορισμός του αριθμού των εστιατορίων, με σκοπό τη μείωση του κόστους αλλά και τον αποτελεσματικό έλεγχο των προσφερόμενων υπηρεσιών. Εξάλλου, η νέα τάση είναι τα μικρότερα μενού και οι ελεγχόμενοι μπουφέδες. Επιπλέον, η χρήση της τεχνολογίας θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο, ώστε να επιτρέπει στους επισκέπτες να παραγγέλνουν και να πληρώνουν χρησιμοποιώντας μόνο κωδικούς QR. Στο σύνολό τους, οι ανέπαφες υπηρεσίες θα αποκτήσουν άλλη διάσταση στο μέλλον της παροχής υπηρεσιών.

Κοινόχρηστοι χώροι

Οι κοινόχρηστοι χώροι, ειδικά οι πισίνες και τα γυμναστήρια, θα πρέπει να παρακολουθούνται στενά από εκπαιδευμένο προσωπικό. Επιπλέον, ο αριθμός των επισκεπτών που χρησιμοποιούν την εγκατάσταση σε οποιαδήποτε δεδομένη χρονική στιγμή θα πρέπει να ελέγχεται ώστε να μην εκτροχιάζεται αριθμητικά, όπως στο παρελθόν, τόσο για λόγους υγιεινής, όσο και για ψυχολογικούς λόγους. Μία επίσης πολύ σημαντική αλλαγή που θα ακολουθεί τα ξενοδοχεία από εδώ και στο εξής, είναι ότι ο εξοπλισμός στα γυμναστήρια και στα συνεδριακά κέντρα θα πρέπει να απολυμαίνεται μετά από κάθε χρήση.

Υγιεινή και ασφάλεια: Ήρθε για να μείνει

Τα υγειονομικά πρωτόκολλα των ξενοδοχείων έχουν προαχθεί σε «πρωταγωνιστές» της ξενοδοχειακής εμπειρίας. Μπορεί στη μετά κορωνοϊού εποχή η υγιεινή και η ασφάλεια να κατέχουν μια τυπικά πιο διακριτική θέση, ουσιαστικά όμως θα αποτελούν πάντοτε προϋπόθεση για την πλειοψηφία των ξενοδοχείων. Ήδη, τα μεγάλα brands  εξετάζουν το ενδεχόμενο να εισαγάγουν μία πάγια θέση για τον Υπεύθυνο Υγείας / Υγιεινής που θα δημιουργεί και θα συντονίζει τις κατευθυντήριες γραμμές για τις πρακτικές υγιεινής και ασφάλειας σε εταιρικό επίπεδο και θα τις παρακολουθεί σε επίπεδο μονάδας.

Marketing

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί από την αρχή της πανδημίας έως σήμερα, η απλή μείωση των τιμών δεν θα προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες, παρά μόνο εάν πρόκειται για την αύξηση των ταξιδιωτών του Σαββατοκύριακου στα ξενοδοχεία πόλης. Και, καθώς οι καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί σημαντικά με την τεχνολογία κατά τη διάρκεια των lockdown, το ψηφιακό μάρκετινγκ θα αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη δημοτικότητα. Οι υπεύθυνοι επικοινωνίας θα πρέπει να εστιάσουν την ενέργειά τους στη σύνδεση με υπάρχοντες και πιθανούς επισκέπτες σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες, επισημαίνοντας συνεχώς τις πρωτοβουλίες που έλαβαν τα brands και τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, ώστε να διασφαλίσουν την άνεση των επισκεπτών και την ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων.

 
 
 
 
 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  2. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  3. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  4. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  5. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  6. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  7. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  8. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  9. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  10. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  11. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  12. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  13. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  14. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  15. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  16. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  17. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  18. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  19. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  20. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  21. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  22. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  23. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  24. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  25. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  26. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  27. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  28. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  29. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  30. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  31. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  32. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  33. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  34. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  35. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  36. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  37. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  38. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  39. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  40. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  41. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  42. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  43. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  44. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  45. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  46. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  47. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  48. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  49. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  50. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  51. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  52. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  53. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  54. 15/11 10:39

    Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)

  55. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  56. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  57. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  58. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  59. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  60. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  61. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  62. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  63. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  64. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  65. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  66. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  67. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  68. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  69. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  70. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  71. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  72. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  73. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  74. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  75. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  76. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  77. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  78. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  79. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  80. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  81. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  82. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  83. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  84. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  85. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  86. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  87. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  88. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  89. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  90. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  91. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  92. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  93. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  94. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  95. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  96. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  97. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  98. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  99. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  100. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου