Μιχάλης Βαμιεδάκης: Ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται αναβάθμιση της ποιότητας

Ο ελληνικός τουρισμός χρειάζεται αναβάθμιση της ποιότητας

Ο ελληνικός τουρισμός -και κατ'επέκταση ο τουρισμός της Κρήτης- χρειάζεται ένα οργανωμένο στρατηγικό σχέδιο, προσανατολισμένο στην αναβάθμιση της ποιότητας, που τόσο έχει ανάγκη, ώστε να δρομολογεί και όχι να ακολουθεί τις εξελίξεις, τονίζει στη συνέντευξη, που παραχώρησε στο tornosnews.gr, ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης και τουριστικός επιχειρηματίας κ.Μιχάλης Βαμιεδάκης.

Ως προς την τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας Κρήτης, ο κ.Βαμιεδάκης αναφέρει ότι οι βασικοί στόχοι είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η σταδιακή απεμπλοκή από το μονοδιάστατο μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» καθώς επίσης και η άμεση διασύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό και τον πρωτογενή τομέα. Για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, εκφράζει την πεποίθηση ότι μπορούν να γίνουν σημαντικά βήματα, λέγοντας:

"Πιστεύω  πως θα μπορέσουμε να το πετύχουμε με σωστό συντονισμό των τοπικών φορέων, οι οποίοι θέλουν και πρέπει να υποστηρίξουν αυτήν την προσπάθεια, αλλά και με το Yπουργείο Tουρισμού, με το οποίο συζητάμε να εντάξει αυτήν την προσπάθεια, σε μία ευρύτερη που συγκροτείται σε πανελλήνιο επίπεδο."

Σχετικά με την αξιοποίηση των κονδυλίων του νέου ΕΣΠΑ δηλώνει:

"Η Περιφέρεια Κρήτης κινείται σε δύο άξονες όσον αφορά τα κονδύλια του νέου ΕΣΠΑ. Αφ’ ενός στην αξιοποίηση του μέγιστου δυνατού κονδυλίου για την τουριστική προβολή, όπως  συνέβη και τα προηγούμενα δύο χρόνια, με έξυπνες δράσεις διαφήμισης, προσέγγιση νέων αγορών, παρουσία σε τουριστικές εκθέσεις, αξιοποίηση πρωτοποριακών έξυπνων μέσων προβολής και αφετέρου σε αυτήν την προγραμματική αξιοποιούμε και μια νέα παράμετρο που σχετίζεται με την καινοτομία και την έξυπνη εξειδίκευση. 

Μέσα από αυτήν τη λογική, τόσο η αυτοδιοίκηση όσο και οι τουριστικοί επιχειρηματίες έχουν μεγάλα περιθώρια να αξιοποιήσουν τις ιδέες και τα σχέδιά τους για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού".

Σε προσωπικό, επιχειρηματικό επίπεδο, ο κ.Βαμιεδάκης, μέσα στα χρόνια της κρίσης, έχει καταφέρει να αναπτύξει τις εταιρείες του, GRECO DELTANET SERVICES S.A., που φέρνει πλέον ετησίως 400.000 τουρίστες από ευρωπαϊκές χώρες στην Ελλάδα και VITA HOTELS, που έχει 5 ξενοδοχεία στην Κρήτη και Ρόδο, με σχέδια για περαιτέρω ανάπτυξη τόσο  γεωγραφικά όσο  και σε αριθμό, κυρίως με τη μίσθωση ή το management επιπλέον  ξενοδοχειακών μονάδων. 

Διαβάστε αναλυτικά όλη τη συνέντευξη:

Ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο

-Kύριε Βαμιεδάκη, είστε ένας εξαιρετικά επιτυχημένος τουριστικός επιχειρηματίας και παράλληλα έχετε τα καθήκοντα του Εντεταλμένου Συμβούλου Τουρισμού στην Περιφέρεια Κρήτης. Επομένως, είναι ίσως πιο εύκολο να υποστηρίξετε πολιτικές, που θα βοηθήσουν τον τουρισμό της Κρήτης. Ποιο, κατά τη γνώμη σας, είναι το αδύνατο σημείο του Κρητικού Τουρισμού και πώς μπορεί αυτό να διορθωθεί;

-Η εποχικότητα, η απουσία ολοκληρωμένης, μακροπρόθεσμης  και στοχευμένης στρατηγικής, η έλλειψη υποδομών και η αδυναμία αναβάθμισης της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος είναι  τα βασικά αδύνατα σημεία όχι μόνο του κρητικού τουρισμού αλλά του ελληνικού τουρισμού γενικότερα. 

Το κάθε σημείο βέβαια έχει διαφορετικές προεκτάσεις και χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση. Για παράδειγμα, η αναγκαιότητα της βελτίωσης δημοσίων υποδομών, αφορά το κεντρικό κράτος και προσπαθούμε συνεχώς να πιέζουμε και να απαιτούμε τη βελτίωση και εξορθολογισμό τους, διότι χωρίς αυτές, δεν μπορούμε να έχουμε ανάπτυξη. 

Από την άλλη πλευρά, στις ιδιωτικές υποδομές, στα ξενοδοχεία δηλαδή, τα  τελευταία χρόνια έχει περιοριστεί αν όχι εκμηδενιστεί η κατασκευή νέων κλινών, λόγω των προβλημάτων του τραπεζικού συστήματος, γεγονός που περιορίζει σημαντικά τις δυνατότητες χρηματοδότησης και περεταίρω ανάπτυξης.

Πέραν της ποσοτικής, η ποιοτική ανάπτυξη και διεύρυνση είναι πάρα πολύ σημαντική, επομένως, είναι απαραίτητο ένα οργανωμένο στρατηγικό σχέδιο μέσα από το οποίο θα προκύψει η αναβάθμιση της ποιότητας την οποία έχουμε τόσο ανάγκη, έτσι ώστε η Ελλάδα και συγκεκριμένα η Κρήτη, να δρομολογούν κι όχι να ακολουθούν τις εξελίξεις.

 Ενιαίο brand name «Κρήτη» και στόχοι

-Ο ειδικός σύμβουλος της Περιφέρειας Κρήτης είχε εισηγηθεί την διαμόρφωση μιας ξεκάθαρης πολιτικής branding (ενίσχυση αναγνωρισιμότητας), η οποία θα καθόριζε την τουριστική προβολή του νησιού. Αν ενθυμούμαι καλά, σύμφωνα με την πρόταση οι τέσσερις Περιφερειακές Ενότητες έπρεπε να αποφασίσουν σε ένα πλάνο στρατηγικής για μια 10ετία. Πώς τελικά διαμορφώθηκε η τουριστική στρατηγική της Περιφέρειας Κρήτης;

-Πρώτο και βασικότερο σημείο της νέας στρατηγικής της Περιφέρειας Κρήτης είναι το ενιαίο brand name «Κρήτη» και γενικότερα η παρουσία του νησιού σε όλες τις δράσεις προβολής ως ενιαία οντότητα, που αντιπροσωπεύει μεν το σύνολο του νησιού, σέβεται όμως τα επιμέρους χαρακτηριστικά κάθε Περιφερειακής Ενότητας.

Βασικοί στόχοι της στρατηγικής αυτής είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, η σταδιακή απεμπλοκή από το μονοδιάστατο μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» καθώς επίσης και η άμεση διασύνδεση του τουρισμού με τον πολιτισμό και τον πρωτογενή τομέα.

Αξιοποίηση του ΕΣΠΑ

-Πώς θα αξιοποιήσει τουριστικά η Περιφέρεια τα κονδύλια του νέου ΕΣΠΑ

-Η Περιφέρεια Κρήτης κινείται σε δύο άξονες όσον αφορά τα κονδύλια του νέου ΕΣΠΑ. Αφ’ ενός στην αξιοποίηση του μέγιστου δυνατού κονδυλίου για την τουριστική προβολή, όπως  συνέβη και τα προηγούμενα δύο χρόνια, με έξυπνες δράσεις διαφήμισης, προσέγγιση νέων αγορών, παρουσία σε τουριστικές εκθέσεις, αξιοποίηση πρωτοποριακών έξυπνων μέσων προβολής και αφετέρου σε αυτήν την προγραμματική αξιοποιούμε και μια νέα παράμετρο που σχετίζεται με την καινοτομία και την έξυπνη εξειδίκευση. 

Μέσα από αυτήν τη λογική, τόσο η αυτοδιοίκηση όσο και οι τουριστικοί επιχειρηματίες έχουν μεγάλα περιθώρια να αξιοποιήσουν τις ιδέες και τα σχέδιά τους για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού. 

Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

-Παρά τις προσπάθειες στο παρελθόν, η Κρήτη, όπως και οι υπόλοιποι προορισμοί θερινού τουρισμού στην Ελλάδα, δεν έχουν καταφέρει να επιμηκύνουν την τουριστική περίοδο, με αποτέλεσμα ουσιαστικά να μην υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω αύξηση των τουριστών, λόγω των υποδομών (π.χ. δυνατότητες αεροδρομίων-κυρίως του Ηρακλείου). Τι έχετε κάνει ή τι προγραμματίζετε προς αυτήν την κατεύθυνση;

- Έχει αποδειχτεί πως το ζήτημα της διάρκειας της τουριστικής περιόδου και της εποχικότητας είναι θέμα πολιτικής και  όχι κλιματολογικών συνθηκών, καθώς η Κρήτη δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από άλλες περιφέρειες της Μεσογείου που έχουν 9,10 ή και 12 μήνες τουρισμό. Σίγουρα αυτό το οποίο χρειάζεται είναι η στοχευμένη προσέγγιση ομάδων επισκεπτών που ταξιδεύουν τη συγκεκριμένη περίοδο και οι στρατηγικές συνεργασίες.

Στην Περιφέρεια Κρήτης, προσπαθούμε να προσεγγίσουμε ομάδες επισκεπτών από όλη την Ευρώπη και όχι μόνο, να τις φέρουμε σε επαφή με τοπικούς επιχειρηματίες, να δημιουργηθούν στρατηγικές συνεργασίες με αεροπορικές εταιρείες έτσι ώστε  να υπάρχει αντίστοιχη προσβασιμότητα και να υποστηρίξουμε με όποιο τρόπο μπορούμε την προβολή των δυνατοτήτων μας. 

Πιστεύω  πως θα μπορέσουμε να το πετύχουμε με σωστό συντονισμό των τοπικών φορέων, οι οποίοι θέλουν και πρέπει να υποστηρίξουν αυτήν την προσπάθεια, αλλά και με το Yπουργείο Tουρισμού, με το οποίο συζητάμε να εντάξει αυτήν την προσπάθεια, σε μία ευρύτερη που συγκροτείται σε πανελλήνιο επίπεδο.

Έξυπνοι τρόποι προβολής

-Πώς αναδεικνύετε τα πλεονεκτήματα της Κρήτης στις θεματικές μορφές τουρισμού, όπως είναι η γαστρονομία, ο Κρητικός τρόπος ζωής, ο αγροτουρισμός τουρισμός;

Η κρητική φιλοξενία και ο παραδοσιακός τρόπος ζωής είναι δύσκολο να αποτυπωθούν μέσα σε από μια αφίσα ή μια φωτογραφία. Γι αυτό και προσπαθούμε να αξιοποιήσουμε έξυπνους τρόπους διαφήμισης με  διαδραστικά μέσα τα οποία έχουν δημιουργηθεί  από τα τοπικά Ερευνητικά Ιδρύματα, εικονικά βιωματικά ταξίδια, fam trips και φιλοξενία δημοσιογράφων από αξιόπιστα ΜΜΕ του εξωτερικού που έρχονται εδώ και φεύγουν εντυπωσιασμένοι βιώνοντας με όλες τις αισθήσεις τους αυτό που εννοούμε  όταν μιλάμε για «αυθεντική κρητική φιλοξενία».

 -----------

 Η ανάπτυξη της GRECO DELTANET SERVICES S.A. και της VITA HOTELS 

 Ο κ.Μιχάλης Βαμιεδάκης είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των εταιρειών GRECO DELTANET SERVICES S.A., που δραστηριοποιείται στον εισερχόμενο τουρισμό και της VITA HOTELS S.A., που αποτελεί τον ξενοδοχειακό βραχίωνα του Ομίλου. Και οι δυο εταιρείες αναπτύχθηκαν μέσα στην καρδιά της κρίσης και κατά τούτο όχι άδικα χαρακτηρίστηκε πέρυσι "ο τουριστικός επιχειρηματίας της χρονιάς" τουλάχιστον για την Κρήτη. Τον ρωτήσαμε εάν εκτιμά ότι η κρίση προσφέρει επενδυτικές ευκαιρίες και αν είναι η κατάλληλη περίοδος για επενδύσεις στον ελληνικό τουρισμό. Ιδού τι μας απάντησε, δίνοντας παράλληλα ένα σύντομο προφίλ των δυο εταιρειών:

"Αναμφισβήτητα η κρίση δημιουργεί ευκαιρίες και οι τράπεζες, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, είναι σε θέση να υποστηρίξουν υγιή business plans αν υπάρξει σοβαρή προσέγγιση, με ρεαλισμό και  σωστό σχέδιο. Εξάλλου, ο τουρισμός αποτελεί μια αναπτυξιακή όαση και τον βασικό αναπτυξιακό πυλώνα της χώρας μας.

Η GRECO DELTANET SERVICES S.A. τα τελευταία 13 χρόνια ασχολείται με εισερχόμενο τουρισμό από όλες τις χώρες της Ευρώπης, φέρνει περί τις 400.000 επισκέπτες στην Ελλάδα και συνεργάζεται με  μεγάλους tour operators από όλη την Ευρώπη. Η εταιρεία απασχολεί 180 άτομα προσωπικό, έχει το κεντρικό της γραφείο στην Κρήτη και υποκαταστήματα σε όλα τα μεγάλα νησιά, όπως Ρόδο, Κω, Κέρκυρα, Ζάκυνθο, Κάρπαθο και Κύπρο. Ήταν, λοιπόν, λογικό να γίνει το επόμενο βήμα ανάπτυξης του Ομίλου προς την κατεύθυνση του πρωτογενούς, όπως τον ονομάζω, τομέα του τουρισμού, δηλαδή τα ξενοδοχεία, με την ίδρυση της VITA HOTELS.

Η VITA HOTELS είναι μία νέα και δυναμική ξενοδοχειακή εταιρεία, που αυτή τη στιγμή έχει στο δυναμικό της 5 ξενοδοχεία -3 ιδιόκτητα και 2 μισθωμένα- στην Κρήτη και στη Ρόδο, συνεργάζεται με με τους μεγαλύτερους tour operators της Ευρώπης και έχει καταφέρει να δημιουργήσει σε σύντομο χρόνο ένα αναγνωρίσιμο brand name και ένα “value for money” προϊόν. Δίνουμε μεγάλη σημασία στην ποιότητα και στην ικανοποίηση του πελάτη, αλλά και στο σεβασμό των στρατηγικών μας συνεργατών που μας εμπιστεύονται, γιαυτό και αναζητούμε συνεχώς νέους τρόπους αναβάθμισης του προιόντος μας.  

Τα  μελλοντικά μας σχέδια, περιλαμβάνουν την περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας τόσο  γεωγραφικά όσο  και σε αριθμό, κυρίως με τη μίσθωση ή το management επιπλέον  ξενοδοχειακών μονάδων. 

Φυσικά, δεν είναι εύκολο να λειτουργεί κανείς μέσα σ’ αυτό το οικονομικό περιβάλλον, καθώς η κρίση επηρρεάζει άμεσα τα business plans,  μεταβάλλοντας συνεχώς τους υπολογισμούς μας ενώ παράλληλα συχνά προσπαθούμε  να αντιμετωπίσουμε όλα τα παράδοξα που κατά καιρούς συμβαίνουν στη χώρα μας!

Με  ψυχραιμία, ευελιξία, σωστούς συνεργάτες και πίστη στο όραμα για ποιότητα και συνέπεια προς τον πελάτη, πιστεύω πως μπορούμε να προχωρήσουμε με υγιή τρόπο και να αναπτυχθούμε."

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/11 19:01

    Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024

  2. 21/11 18:56

    «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;

  3. 21/11 18:14

    Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024

  4. 21/11 16:47

    Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών

  5. 21/11 16:26

    Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA

  6. 21/11 16:17

    ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων

  7. 21/11 15:37

    Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025

  8. 21/11 14:44

    Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο

  9. 21/11 14:43

    Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025

  10. 21/11 14:30

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο

  11. 21/11 14:12

    ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις

  12. 21/11 13:57

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ψηφιακές πλατφόρμες για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού

  13. 21/11 12:54

    Celestyal | Προσφορές Black Friday - κρουαζιέρες 7 διανυκτερεύσεων από €359

  14. 21/11 12:43

    Φλωρεντία: Ο Δεκάλογος των "Όχι" για τη διαχείριση του υπερτουρισμού - Στο στόχαστρο (και) οι βραχυχρόνιες μισθώσεις

  15. 21/11 12:42

    ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. αφίξεις στα τουριστικά καταλύματα τον Σεπτέμβριο

  16. 21/11 12:11

    Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας | Η Ελλάδα δεν είναι μόνο τουριστικός προορισμός. Eίναι μια γιορτή για τις αισθήσεις...

  17. 21/11 11:41

    Βαρκελώνη: Παράνομη η απαγόρευση των Airbnb; Καταγγελία στην ΕΕ από τον ευρωπαϊκό φορέα EHHA

  18. 21/11 11:02

    Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής

  19. 21/11 10:32

    Βρετανικός τουρισμός | Oι αυθεντικές τοπικές εμπειρίες και η γαστρονομία είναι το κλειδί για το 2025

  20. 21/11 10:10

    Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;

  21. 21/11 06:58

    Μιλάνο: Στο τραπέζι η αύξηση του τουριστικού φόρου για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων

  22. 21/11 06:56

    Ουγγαρία | Κυβερνητική εκτίμηση: στα 1.000 ευρώ ο κατώτατος μισθός και στα 2.500 ευρώ ο μέσος μισθός την επόμενη 3τία

  23. 21/11 06:54

    Υψηλότερος ο μέσος ετήσιος μισθός στη Ρουμανία σε σχέση με την Ελλάδα

  24. 21/11 06:52

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο 8μηνο

  25. 21/11 06:50

    Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  26. 20/11 17:17

    “Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  27. 20/11 17:13

    Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων

  28. 20/11 16:48

    H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού

  29. 20/11 15:36

    Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024

  30. 20/11 15:21

    Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν

  31. 20/11 15:14

    Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ

  32. 20/11 14:58

    Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700

  33. 20/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν

  34. 20/11 14:00

    Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

  35. 20/11 13:38

    Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025

  36. 20/11 12:53

    Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο

  37. 20/11 12:01

    Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025

  38. 20/11 11:49

    EasyJet: Νέες συνδέσεις με Αθήνα και Καλαμάτα το καλοκαίρι του 2025

  39. 20/11 11:25

    SkyAlps: Nέα καλοκαιρινή σύνδεση Bolzano - Κεφαλονιά

  40. 20/11 11:21

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 18,8 δισ. ευρώ οι εισπράξεις στο 9μηνο (+4,1%), +9,3% οι αφίξεις

  41. 20/11 11:00

    Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia

  42. 20/11 10:28

    O κ.Εμμανουήλ Σταματάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Χανίων - το νέο Δ.Σ.

  43. 20/11 10:14

    Θα μειωθεί η τιμή του ελαιόλαδου;

  44. 20/11 07:10

    Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας

  45. 20/11 07:07

    Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  46. 20/11 07:01

    Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη

  47. 20/11 06:59

    Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού

  48. 19/11 17:32

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ

  49. 19/11 15:30

    ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες

  50. 19/11 15:21

    Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν

  51. 19/11 14:56

    Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά

  52. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  53. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  54. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  55. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  56. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  57. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  58. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  59. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  60. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  61. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  62. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  63. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  64. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  65. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  66. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  67. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  68. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  69. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  70. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  71. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  72. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  73. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  74. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  75. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  76. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  77. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  78. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  79. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  80. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  81. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  82. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  83. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  84. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  85. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  86. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  87. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  88. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  89. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  90. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  91. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  92. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  93. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  94. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  95. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  96. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  97. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  98. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  99. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  100. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.