Λεωνίδας Μπαμπάνης: Ο ιδιωτικός τομέας οφείλει να στηρίξει την προβολή της Ελλάδας

Ο ιδιωτικός τομέας οφείλει να στηρίξει την προβολή της Ελλάδας

Η εταιρεία North Events του κ.Λεωνίδα Μπαμπάνη δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στην προβολή του ελληνικού τουρισμού, του πολιτισμού και της γαστρονομίας με συνεχείς δράσεις σε μεγάλες ξένες αγορές, παράγοντας το έργο ενός μικρού ιδιωτικού ΕΟΤ.

H North Events, μετά την οργάνωση ελληνικών περιπτέρων σε όλες τις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις των σκανδιναβικών χωρών, ξεκίνησε πριν από δυο χρόνια την αποκλειστική έκθεση για την Ελλάδα Grekland Panorama στη Στοκχόλμη και φέτος οργανώνει την Grecka Panorama στη Βαρσοβία, δίνοντας βήμα για μια δυναμική ελληνική παρουσία και στην αγορά της Πολωνίας.

Οι πρωτοβουλίες αυτές αγκαλιάστηκαν με θέρμη από τους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, καθώς και από τους τουριστικούς οργανισμούς των σκανδιναβικών χωρών και της Πολωνίας, που επιτέλους βλέπουν μια επαγγελματική δράση προβολής της Ελλάδας.

Σε συνέντευξή του στο Tornos News o κ.Μπαμπάνης υπογραμμίζει ότι αυτά τα δύσκολα χρόνια της ελληνικής κρίσης, ο ιδιωτικός τομέας καλείται, περισσότερο από ποτέ, να στηρίξει την εικόνα και την προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές. Λέει χαρακτηριστικά:

“Είναι σημαντικό οι επιχειρηματίες του τουρισμού να μην επαναπαύονται σε περιόδους κρίσης και έντονου ανταγωνισμού.  Άλλωστε καμία αγορά δεν είναι «σίγουρη» και καμία αγορά δεν είναι «ανάξια προσοχής» μας ή τουλάχιστον μελέτης. Όλα μπαίνουν σε ένα πρίσμα αξιολόγησης, επισκόπησης και επανατοποθέτησής μας.  Οι Έλληνες επιχειρηματίες του τουρισμού καλούνται να δίνουν το παρόν και να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος και ταυτότητας της χώρας μας”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της North Events αποκαλύπτει ότι τα επόμενα βήματα θα γίνουν στις αγορές των ΗΠΑ, της Γερμανίας και της Γαλλίας με αποκλειστικές εκθέσεις για την Ελλάδα.

Διαβάστε τη συνέντευξη:

-Η North Events ξεκίνησε τη δραστηριότητά της πριν από 15 χρόνια, με σαφή προσανατολισμό την προώθηση του ελληνικού τουρισμού και των παραδοσιακών προϊόντων της στις αγορές των σκανδιναβικών χωρών. Πώς προέκυψε η σκανδιναβική αγορά; 

-Η Σκανδιναβική αγορά αποτελεί μία από τις πιο σταθερές και εύρωστες οικονομίες της Ευρώπης. Στην Σκανδιναβία η Ελλάδα είχε ελάχιστη παρουσία,  αν και παραδοσιακή και δυναμική αγορά για τον εισερχόμενο τουρισμό μας. 

Η έναρξη της δράσης μας, λοιπόν, στη συγκεκριμένη αγορά ήταν μεθοδικά και προσεκτικά μελετημένη, εκεί όπου υπήρχε και η μεγαλύτερη ανάγκη. Σημαντικό στοιχείο, ωστόσο, είναι το γεγονός ότι αφουγκραστήκαμε και τις ανάγκες των μεγάλων tour operators με τους οποίους έχουμε πλέον μία παγιωμένη στρατηγική συνεργασία.  

- Για χρόνια, οργανώνατε το ελληνικό περίπτερο στις τουριστικές εκθέσεις των σκανδιναβικών χωρών. Τα τελευταία χρόνια προχωρήσατε και στη διοργάνωση έκθεσης αποκλειστικά για την Ελλάδα στη Στοκχόλμη. Με βάση την μέχρι τώρα εμπειρία, θεωρείτε ότι τέτοιου είδους εκδηλώσεις είναι ο καλύτερος τρόπος μάρκετινγκ για τους ελληνικούς προορισμούς και προϊόντα; 

-Είναι σαφώς μία πολύ σημαντική διοργάνωση, η μοναδική στο είδος της έκθεση, δεδομένου ότι άλλες εκθέσεις όμοιας έκτασης και προβολής για μία χώρα (εθνική) – δεν υπάρχουν. Και ειδικότερα στη Στοκχόλμη, ας σημειώσουμε ότι η GREKLAND PANORAMA MED CYPERN είναι η μεγαλύτερη έκθεση αμιγώς τουριστικού ενδιαφέροντος. 

Σίγουρα μία έκθεση είναι από τα πρωταρχικά βήματα εδραίωσης παρουσίας μίας χώρας, που δίνει βαρύτητα και κύρος στον προορισμό - σαν εξαγωγική δύναμη και ως πολιτισμικός πυλώνας. 

Ωστόσο, μία έκθεση από μόνη της πρέπει να πλαισιώνεται από ενέργειες καθ' όλη την διάρκεια του έτους, και μέσα από άλλα «κανάλια επικοινωνίας», τα οποία και επεξεργαζόμαστε και θα ανακοινώσουμε στο εγγύς διάστημα.    

-Ποια είναι η εικόνα της χώρας μας στους Σκανδιναβούς τουρίστες 

-Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους πλέον αγαπημένους προορισμούς των Σκανδιναβών. Η χώρα μας στη λίστα των προτιμήσεων των Σκανδιναβών είναι στην 2η - 3η θέση και παραμένει σταθερά εκεί. 

Σημαντικό γεγονός το ότι φέτος , παρόλη την πολιτική αστάθεια και αρνητική δημοσιότητα για τη χώρα μας, οι περισσότεροι Σκανδιναβοί στήριξαν έμπρακτα την Ελλάδα με την επιλογή τους να περάσουν τις διακοπές τους εδώ χωρίς να δελεάζονται από άλλους προορισμούς. 

Οι Σκανδιναβοί, λοιπόν, αποδεικνύονται πιστοί επισκέπτες, οι οποίοι επιλέγουν συνειδητά την Ελλάδα για τη φιλοξενία της, το επίπεδο υπηρεσιών της και την ελληνική κουλτούρα και πολιτισμό. 

Μεγάλα περιθώρια στην Πολωνία

-Φέτος, ξεκινάτε μια ανάλογη αποκλειστική έκθεση για την Ελλάδα και στην Πολωνία. Γιατί στην Πολωνία; 

-Η Πολωνία αποτελεί μία ανερχόμενη τουριστική αγορά στο ευρωπαϊκό προσκήνιο και εξελίσσεται σε μία σημαντική αντίστοιχα αγορά για την Ελλάδα με πολλές προοπτικές. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι η Ελλάδα έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις τους, ακολουθούμενη από την Τουρκία, την Αίγυπτο κλπ.  

Ειδικότερα, οι επισκέπτες από την Πολωνία το 2014 σημείωσαν εκρηκτική αύξηση κατά 52,7%, φθάνοντας τους 588.700 επισκέπτες. Ο μέσος Πολωνός επισκέπτης στη χώρα μας ξοδεύει περίπου 700€ - 800€ την εβδομάδα, (για διαμονή και μετάβαση), ποσό δηλαδή που πλησιάζει στα χρήματα που δαπανούν και άλλοι παραδοσιακοί επισκέπτες της χώρας μας όπως η Αγγλία και η Γερμανία. Το προφίλ του Πολωνού επισκέπτη είναι εφάμιλλο με του Γερμανού, οικογενειάρχης, αγαπά την ελληνική φύση και κουζίνα, εκτιμά την παράδοση και κουλτούρα. 

Φαίνεται, λοιπόν, πως η αγορά αυτή ενδιαφέρει στρατηγικά τη χώρα μας, καθότι υπάρχουν ακόμη μεγάλα περιθώρια ανάπτυξής της και μάλιστα τώρα που ήδη η Ελλάδα έχει ένα προβάδισμα και μπορεί να έχει πρωτεύοντα ρόλο. 

- Ποια είναι η ανταπόκριση προορισμών και επιχειρήσεων σε αυτές τις εκθέσεις 

-Και οι δύο εκθέσεις απολαμβάνουν μεγάλης αναγνώρισης τόσο από τις τουριστικές επιχειρήσεις όσο και από τους προορισμούς και τοπική αυτοδιοίκηση. 

Η κάθε πλευρά από τη δική της σκοπιά βλέπει τη συμμετοχή της με βάση τους στόχους που θέλει να πραγματοποιήσει. Ο προορισμός αποτελεί την ομπρέλα κάτω από την οποία δραστηριοποιείται ο ιδιωτικός τομέας – και όταν οι δύο αυτές πλευρές συνεργάζονται και δίνουν το παρόν - έχει αποδειχθεί ότι η προβολή είναι αποτελεσματικότερη για τον επισκέπτη. 

Ξενοδοχεία, όμιλοι, καταλύματα από τους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας, όπως είναι παραδοσιακά η Κρήτη και η Ρόδος,  έχουν δηλώσει συμμετοχή χωρίς όμως να ξεχνάμε μία μεγάλη κινητοποίηση που βλέπουμε και από άλλες περιοχές της Ελλάδας λιγότερο τουριστικές αλλά εξίσου σημαντικές, οι οποίες ειδικά για την Πολωνία φαίνεται να διεκδικούν την σκυτάλη της εξωστρέφειας. 

Τα επόμενα βήματα

 -Θεωρείτε ότι λόγω της πολύχρονης κρίσης ο ιδιωτικός τομέας οφείλει να αναλάβει πρωτοβουλίες για την προβολή του τουρισμού στις διεθνείς αγορές, μια που πλέον ο ΕΟΤ δεν διαθέτει τα απαραίτητα κονδύλια για εκτεταμένες δράσεις προβολής 

-Βεβαίως και ο ιδιωτικός τομέας καλείται σήμερα περισσότερο από ποτέ άλλοτε να στηρίξει την εικόνα και την προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές. Είναι σημαντικό οι επιχειρηματίες του τουρισμού να μην επαναπαύονται σε περιόδους κρίσης και έντονου ανταγωνισμού. 

Άλλωστε καμία αγορά δεν είναι «σίγουρη» και καμία αγορά δεν είναι «ανάξια προσοχής» μας ή τουλάχιστον μελέτης. Όλα μπαίνουν σε ένα πρίσμα αξιολόγησης, επισκόπησης και επανατοποθέτησής μας.  Οι Έλληνες επιχειρηματίες του τουρισμού καλούνται να δίνουν το παρόν και να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση του τουριστικού προϊόντος και ταυτότητας της χώρας μας. 

-Ποιες είναι οι επόμενες αγορές που θα στοχεύσει η North Events

-Οι επόμενες αγορές που στοχεύουμε είναι πρωταρχικά στις Η.Π.Α., και σε δεύτερο πλάνο στη Γαλλία και τη Γερμανία, στο πλαίσιο, όμως, μίας επανατοποθέτησης της χώρας μας ως τουριστικού προορισμού. Σκοπός μας είναι η ανανέωση του προφίλ μας και η δημιουργία ενός σοβαρού, επαγγελματικού αποτελέσματος. Οι αγορές στις οποίες προσβλέπουμε είναι αποτέλεσμα μακρόχρονης και διεξοδικής μελέτης που θα καλύψει συγκριμένες ανάγκες του ελληνικού τουριστικού κλάδου. 

Διαβάστε επίσης 1,5 εκατ.Πολωνοί τουρίστες στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια- Σταθερή αξία οι Σκανδιναβοί

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/11 19:01

    Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024

  2. 21/11 18:56

    «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;

  3. 21/11 18:14

    Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024

  4. 21/11 16:47

    Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών

  5. 21/11 16:26

    Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA

  6. 21/11 16:17

    ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων

  7. 21/11 15:37

    Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025

  8. 21/11 14:44

    Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο

  9. 21/11 14:43

    Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025

  10. 21/11 14:30

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο

  11. 21/11 14:12

    ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις

  12. 21/11 13:57

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ψηφιακές πλατφόρμες για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού

  13. 21/11 12:54

    Celestyal | Προσφορές Black Friday - κρουαζιέρες 7 διανυκτερεύσεων από €359

  14. 21/11 12:43

    Φλωρεντία: Ο Δεκάλογος των "Όχι" για τη διαχείριση του υπερτουρισμού - Στο στόχαστρο (και) οι βραχυχρόνιες μισθώσεις

  15. 21/11 12:42

    ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. αφίξεις στα τουριστικά καταλύματα τον Σεπτέμβριο

  16. 21/11 12:11

    Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας | Η Ελλάδα δεν είναι μόνο τουριστικός προορισμός. Eίναι μια γιορτή για τις αισθήσεις...

  17. 21/11 11:41

    Βαρκελώνη: Παράνομη η απαγόρευση των Airbnb; Καταγγελία στην ΕΕ από τον ευρωπαϊκό φορέα EHHA

  18. 21/11 11:02

    Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής

  19. 21/11 10:32

    Βρετανικός τουρισμός | Oι αυθεντικές τοπικές εμπειρίες και η γαστρονομία είναι το κλειδί για το 2025

  20. 21/11 10:10

    Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;

  21. 21/11 06:58

    Μιλάνο: Στο τραπέζι η αύξηση του τουριστικού φόρου για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων

  22. 21/11 06:56

    Ουγγαρία | Κυβερνητική εκτίμηση: στα 1.000 ευρώ ο κατώτατος μισθός και στα 2.500 ευρώ ο μέσος μισθός την επόμενη 3τία

  23. 21/11 06:54

    Υψηλότερος ο μέσος ετήσιος μισθός στη Ρουμανία σε σχέση με την Ελλάδα

  24. 21/11 06:52

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο 8μηνο

  25. 21/11 06:50

    Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  26. 20/11 17:17

    “Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  27. 20/11 17:13

    Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων

  28. 20/11 16:48

    H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού

  29. 20/11 15:36

    Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024

  30. 20/11 15:21

    Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν

  31. 20/11 15:14

    Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ

  32. 20/11 14:58

    Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700

  33. 20/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν

  34. 20/11 14:00

    Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

  35. 20/11 13:38

    Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025

  36. 20/11 12:53

    Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο

  37. 20/11 12:01

    Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025

  38. 20/11 11:49

    EasyJet: Νέες συνδέσεις με Αθήνα και Καλαμάτα το καλοκαίρι του 2025

  39. 20/11 11:25

    SkyAlps: Nέα καλοκαιρινή σύνδεση Bolzano - Κεφαλονιά

  40. 20/11 11:21

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 18,8 δισ. ευρώ οι εισπράξεις στο 9μηνο (+4,1%), +9,3% οι αφίξεις

  41. 20/11 11:00

    Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia

  42. 20/11 10:28

    O κ.Εμμανουήλ Σταματάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Χανίων - το νέο Δ.Σ.

  43. 20/11 10:14

    Θα μειωθεί η τιμή του ελαιόλαδου;

  44. 20/11 07:10

    Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας

  45. 20/11 07:07

    Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  46. 20/11 07:01

    Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη

  47. 20/11 06:59

    Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού

  48. 19/11 17:32

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ

  49. 19/11 15:30

    ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες

  50. 19/11 15:21

    Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν

  51. 19/11 14:56

    Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά

  52. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  53. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  54. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  55. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  56. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  57. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  58. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  59. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  60. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  61. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  62. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  63. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  64. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  65. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  66. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  67. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  68. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  69. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  70. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  71. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  72. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  73. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  74. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  75. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  76. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  77. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  78. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  79. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  80. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  81. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  82. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  83. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  84. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  85. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  86. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  87. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  88. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  89. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  90. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  91. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  92. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  93. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  94. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  95. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  96. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  97. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  98. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  99. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  100. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.