Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης: Οι πρωτοπόρες αποφάσεις της Grecotel και τα μυστικά για ένα καλύτερο μέλλον του τουρισμού μετά την πανδημία

Οι πρωτοπόρες αποφάσεις της Grecotel και τα μυστικά για ένα καλύτερο μέλλον του τουρισμού μετά την πανδημίαO Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης με τη συντάκτρια του Tornos News Σοφία Κοντογιάννη στη συνέντευξη που έδωσε τον Δεκέμβριο του 2019

 Για τη σημασία της γαστρονομίας, της ιστορίας και του πολιτισμού στην επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού μίλησε μεταξύ άλλων πρόσφατα ο κ. Δημήτρης Καλαϊτζιδάκης, Group Operations Manager του ομίλου της Grecotel,  στο Λατώ Fm της Κρήτης, ξετυλίγοντας τις γνώσεις του με αφετηρία την εμβληματική διαδρομή και τις πρωτοπόρες αποφάσεις του ομίλου της Grecotel στη ξενοδοχειακή ιστορία της Ελλάδας.

Όπως ανέφερε ο κ. Καλαϊτζιδάκης, το 2019, ο όμιλος απασχόλησε 6.700 εργαζόμενους και έφθασε τις 2.200.000 διανυκτερεύσεις, από τις 40 αγορές του εξωτερικού αλλά και την Ελλάδα. Το 2020 που οι συνθήκες ήταν διαφορετικές λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, από τις 15 Μαΐου, πρώτη η κα Μάρι Δασκαλαντωνάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος του ομίλου, ανακοίνωσε ότι στόχος είναι να λειτουργήσουν τη φετινή σεζόν 7 ξενοδοχεία, με δεύτερο στόχο να επιτύχουν πληρότητα της τάξεως του 50%. Τελικά μπαίνοντας στη σεζόν, από τα μέσα Ιουλίου ο όμιλος κατάφερε να ανοίξει περισσότερα από τα 7 ξενοδοχεία, σε προορισμούς που είναι, κυρίως, προσβάσιμοι με αυτοκίνητο και κυρίως για Έλληνες.

Το δύσκολο αυτό έτος, η ελληνική ξενοδοχία κατάφερε να έχει πληρότητα κατά 30%, δηλαδή τα πήγε πολύ καλύτερα από το αναμενόμενο, ωστόσο δεν υπάρχει ακόμη τελική εικόνα των εσόδων που θα είναι συγκριτικά μειωμένα. Η Grecotel βγήκε το καλοκαίρι αυτό με το σλόγκαν Καλοκαίρι στη Θάλασσα, δηλαδή διακοπές στη φύση και στη θάλασσα, με τρόπο ήσυχο και ασφαλή. Όπως τόνισε ο κ. Καλαϊτζιδάκης, αυτό που πραγματικά κατάφεραν να προσφέρουν, όχι μόνο ο όμιλος αλλά και όλοι οι συνάδελφοι, στην πρωτοπόρα προσπάθεια που έκανε η Κρήτη αλλά και όλη η Ελλάδα, ήταν εξαιρετικό.

Όσον αφορά στη γαστρονομία, την αειφορία και το «θαύμα» που κατάφερε να κάνει η Agreco Farms, ο κ. Καλαϊτζιδάκης ανέφερε ότι από το 1982, ο κ. Νίκος Δασκαλαντωνάκης ήταν πολύ κοντά στον αγρότη, όντας και ο ίδιος έμπορος λαδιού και ιδιοκτήτης μίας βιομηχανίας γάλακτος στο Ρέθυμνο. Έχοντας ζήσει τον κόπο και το μόχθο του αγρότη και έχοντας συνειδητοποιήσει τη δύναμη των ελληνικών προϊόντων, όχι μόνο προς τη γεύση αλλά και ως προς την υψηλή διατροφική αξία, προσπάθησε και έκανε τη μεγάλη ανατροπή στο ελληνικό σερβιριζόμενο πρωινό, όπου τότε όριζε η αγορανομία τι θα προσφερόταν και σε τι ποσότητα. Τότε έγινε η μεγάλη ανατροπή σε ένα μπουφέ πρωινού που αποτέλεσε καινοτομία για την εποχή. Προσέφερε τα προϊόντα που έπρεπε να υπάρχουν στο τραπέζι, όμως ήταν εμπλουτισμένος με τοπικά προϊόντα, όπως γαλακτοκομικά, παραδοσιακά προϊόντα άρτου, παξιμάδια ελιές και άλλα κρητικά εδέσματα. Το σημείο αναφοράς στο πρωινό συνέπεσε με το άνοιγμα του Grecotel Creta Palace στο Ρέθυμνο, όπου τα στάνταρ ήταν πολύ υψηλότερα από το ήδη γνωστό και πάρα πολύ πετυχημένο Rithymna της εποχής εκείνης.  Πιστεύοντας στα ελληνικά τοπικά προϊόντα, με ένα στρατηγικό σχέδιο εισήχθησαν τα παραδοσιακά προϊόντα σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο.

Συνήθως τα πολυτελή ξενοδοχεία προσφέρουν διεθνείς επιλογές, ωστόσο ο όμιλος με τη δική του πολιτική θέλησε να εντάξει και να αναδείξει τα τοπικά προϊόντα, βοηθώντας τους μικρούς τοπικούς παραγωγούς. Από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας, αφού εκτιμήθηκε από τους πελάτες, ο κ. Νίκος Δασκαλαντωνάκης είχε το όραμα να μπει στις βιολογικές καλλιέργειες, γιατί το πιο σημαντικό πράγμα είναι η υγεία. Ήθελε να προσφέρονται σε όλα τα ξενοδοχεία του λαχανικά, φρούτα και λάδι ελιάς. Για αυτό το λόγο αναζήτησε μια έκταση 40 στρεμμάτων κοντά στα ξενοδοχεία του Ρεθύμνου και εκεί ξεκίνησαν οι βιολογικές καλλιέργειες. Η κορύφωση στην εξέλιξη αυτή, ήταν η Agreco Farms, η οποία ξεκίνησε το 2002. Παράγει, τυποποιεί και εμπορεύεται όχι μόνο στα καταστήματα της Agreco Farms σε όλα τα ξενοδοχεία, αλλά και στα καταστήματα όλων των ελληνικών αεροδρομίων και στο εξωτερικό, στην Αμερική και σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η φάρμα της αποτελεί εξαιρετική εμπειρία για τον επισκέπτη αλλά και η Ταβέρνα της έχει βραβευτεί για τα βιολογικά της προϊόντα.

To κρητικό πρωινό

Πολύ σημαντικό για τα ξενοδοχεία φέτος, ήταν η διαφορετική διαχείριση ή και απουσία του μπουφέ, λόγω της εφαρμογής των υγειονομικών πρωτοκόλλων. Το γεγονός αυτό σύμφωνα με τον κ. Καλαϊτζιδάκη, οδήγησε στην ερώτηση του πώς το πρόβλημα μπορεί να δημιουργήσει μια σημαντική ευκαιρία: Ο πελάτης δεν περίμενε ότι θα έβρισκε στο τραπέζι του ατομικό πήλινο γιαούρτι από βιολογικό γάλα και μέλι Agreco Farms, χυμό ρόδι ή πορτοκάλι και ρόφημα χαρούπι και πάνω στο άδειο φλιτζάνι να υπάρχει χαρούπι, να ρωτά ο πελάτης, τι είναι αυτό το παραδοσιακό ρόφημα, σαρανταδέντρι, δίκταμο, φασκόμηλο και να φτιάχνει τον ελληνικό καφέ σύμφωνα με την προτίμησή του. Όλα αυτά αν συνοδεύονται από μια ποικιλία από παραδοσιακά προϊόντα ζύμης, κάνει την εμπειρία του πρωινού μοναδική. Αντί για ένα γαλλικό κρουασάν βουτύρου, να γευτεί κανείς ένα ανεβατό, ένα χορτοπιτάκι, σφακιανή πίτα, ρυζόγαλο, τι καλύτερο. Οι τοπικοί βιοτέχνες έχουν εξελίξει τα πράγματα με σεβασμό στην παράδοση πάντα.

Μια τέτοια εμπειρία κρητικού πρωινού, είναι κάτι το μοναδικό και λειτούργησε εξαιρετικά φέτος, καθώς ο πελάτης εκτίμησε όλα τα μέτρα που ήταν για τη δική του ασφάλεια. Δεν είχε πρόβλημα που δεν υπήρχαν τα 1.000 πράγματα του μπουφέ που προσφέρονταν άλλες χρονιές.  Όταν αυτά τα πράγματα έχουν την ταυτότητα του τόπου και είναι υψηλής διατροφικής αξίας, παραμένουν μοναδικές εμπειρίες για τον κόσμο. Ο όμιλος το έχει δοκιμάσει και στο παρελθόν αυτό, υπό φυσιολογικές συνθήκες. Όταν έχεις αυτούς τους θησαυρούς στην Κρήτη, γιατί να προσφέρεις ένα κρουασάν που στη Γαλλία θα το βρει ο πελάτης καλύτερο ή ένα βούτυρο ή οτιδήποτε άλλο.

Πώς όμως ο όμιλος κατάφερε να φέρει πρώτα σε προτίμηση τα τοπικά προϊόντα; Η προσπάθεια ξεκίνησε από το Creta Palace, όπου διενεργήθηκε ένα εκπληκτικό πρότζεκτ: Οι πελάτες του ξενοδοχείου ήταν κατά 20%-30% πιστοί, επαναλαμβανόμενοι πελάτες ενώ το υπόλοιπο 70-80% ήταν καινούριοι. Στον κατάλογο του εστιατορίου που βρίσκεται για παράδειγμα δίπλα στην πισίνα, μπορεί να υπάρχουν 10 σαλάτες. Η πιο γνωστή διεθνώς, είναι η σαλάτα  του Καίσαρα. Τι προτίμηση θα είχε αυτή η σαλάτα σε ξενοδοχείο διακοπών το καλοκαίρι όταν ανταγωνίζεται μια κρητική σαλάτα; Σε πραγματικές συνθήκες, η σαλάτα του Καίσαρα είχε μια προτίμηση 14,5%. Τι θα περίμενε κανείς, για το ποσοστό της κρητικής σαλάτας; Με στρατηγικό σχεδιασμό και προσπάθεια, η κρητική σαλάτα έλαβε ποσοστό 17% και όπως περιέγραψε ο κ. Καλαϊτζιδάκης, δεν ήταν μόνο το λάδι, η ντομάτα, τα τοπικά προϊόντα. Ήταν η δημιουργική περιγραφή. Αν η σαλάτα δεν είχε περιγραφή, δεν θα έπαιρνε δυναμική. Ενώ παρουσιάζοντας την ως Greek salad, Cretan style, απογειώθηκε. Εξάλλου, σε έρευνα του πανεπιστημίου Cornell, διαπιστώθηκε ότι ο πελάτης έχει την πρόθεση να πληρώσει μέχρι και 10% παραπάνω αν ένα πιάτο συνοδεύεται από δημιουργική περιγραφή, ενώ το 70% των πελατών προτιμούν τις δημιουργικές περιγραφές από την παντελή απουσία της περιγραφής.  

Όπως είχε αναφέρει ο κ. Καλαϊτζιδάκης στην εκτενή συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο tornos news, «η ξενοδοχία στην Ευρώπη είναι τέχνη, αλλά στην Αμερική είναι επιστήμη. Αλλά τελικά η ξενοδοχία είναι συνδυασμός τέχνης και επιστήμης.»  Με αφορμή τη δήλωση αυτή και κοιτάζοντας το αύριο, ο κ. Καλαϊτζιδάκης τόνισε ότι, στη διαμόρφωση της επόμενης μέρας, πέραν των μέτρων που παίρνονται και θα παίρνονται εφόσον αντιμετωπίζουμε μια νέα πραγματικότητα, η διατροφή φαίνεται να είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που θα μπορούσε να προσελκύσει τους αυριανούς πελάτες. Αυτό είναι το πλεονέκτημα για το μέλλον τόσο για την Κρήτη όσο και γενικότερα για την Ελλάδα γενικότερα Η προσοχή πρέπει να εστιαστεί πέραν του πεδίου της παροχής των υπηρεσιών και στην παροχή αυθεντικών εμπειριών.

Κοιτώντας τι συμβαίνει στον κόσμο, η Ελλάδα, δεν μπορεί να συναγωνιστεί τα κτίρια π.χ. της Κίνας ή άλλων χωρών. Η Ελλάδα θα πρέπει να εκμεταλλευτεί τον ευλογημένο τόπο, την ιστορία, τον πολιτισμό. Τα τρόφιμα και τα προϊόντα είναι μέρος του πολιτισμού. Μετά τον εμβολιασμό που θα αλλάξει και η ψυχολογία του κόσμου, θα υπάρχουν  σαφή μηνύματα. Εκτός από τις αερομεταφορές που είναι πολύ σημαντικές για τους ελληνικούς προορισμούς,  αυτό που θα εξελίξει την ξενοδοχία, είναι η τεχνολογική εξέλιξη και η καθαριότητα. Τώρα η καθαριότητα δεν είναι μόνο για προσωπική ευχαρίστηση αλλά και για ασφάλεια. Εξάλλου το ευλογημένο ελληνικό κλίμα δεν μπορούν να το αποχωριστούν οι ξένοι.

Ως προς το γεγονός αυτό, ο κ. Καλαϊτζιδάκης περιέγραψε ένα πολύ έξυπνο εγχείρημα το οποίο θα αναδείκνυε τις ευεργετικές ιδιότητες των διακοπών στην Ελλάδα: Αν είχε κανείς μία φωτογραφία του επισκέπτη κατά την άφιξη και μία κατά την αναχώρηση, η διαφορά που θα παρατηρούσε, θα ήταν απίστευτη. Προς αυτή την κατεύθυνση, η προώθηση της  ευεξίας, που είναι πολύτιμη, θα έκανε την Ελλάδα ανταγωνιστική σε παγκόσμιο επίπεδο, σε συνδυασμό με τις πραγματικές αξίες της ιστορίας και του πολιτισμού μας. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 19/11 15:30

    ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες

  2. 19/11 15:21

    Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν

  3. 19/11 14:56

    Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά

  4. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  5. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  6. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  7. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  8. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  9. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  10. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  11. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  12. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  13. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  14. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  15. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  16. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  17. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  18. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  19. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  20. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  21. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  22. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  23. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  24. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  25. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  26. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  27. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  28. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  29. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  30. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  31. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  32. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  33. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  34. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  35. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  36. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  37. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  38. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  39. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  40. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  41. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  42. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  43. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  44. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  45. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  46. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  47. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  48. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  49. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  50. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  51. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  52. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  53. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  54. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  55. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  56. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  57. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  58. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  59. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  60. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  61. 15/11 10:39

    Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)

  62. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  63. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  64. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  65. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  66. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  67. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  68. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  69. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  70. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  71. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  72. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  73. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  74. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  75. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  76. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  77. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  78. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  79. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  80. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  81. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  82. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  83. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  84. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  85. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  86. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  87. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  88. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  89. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  90. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  91. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  92. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  93. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  94. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  95. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  96. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  97. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  98. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  99. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  100. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά