Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

Έρευνα | Τι θέλουν να γνωρίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εν μέσω πανδημίας

Καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια ξαναρχίζουν ενώ η πανδημία επιμένει, η διατήρηση της επαφής με τους επαγγελματίες ταξιδιώτες έχει λάβει επείγουσες διαστάσεις για τις εταιρείες και τους διαχειριστές των ταξιδιών τους.

Για τους ταξιδιώτες υπαλλήλους, είναι ιδιαίτερα κρίσιμο να παρακολουθούν τις αλλαγές και να λαμβάνουν έγκαιρα τις πληροφορίες που συνεχώς μεταβάλλονται.

Το εν λόγω ζήτημα εξετάστηκε στην πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη από την Global Business Travel Association (GBTA) και πραγματοποιήθηκε από την Dinova Inc.  Η έρευνα με τίτλο No Reservations: Travel Program Communications from the US Business Traveler's Perspective, Χωρίς Κρατήσεις: Οι επικοινωνίες των ταξιδιωτικών προγραμμάτων από τη σκοπιά του επαγγελματία ταξιδιώτη των ΗΠΑ,  εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η επικοινωνία των ταξιδιωτικών προγραμμάτων σε σχέση με το πώς θέλουν οι ίδιοι οι επαγγελματίες ταξιδιώτες να λειτουργεί.

‘Όπως δήλωσε η κα Suzanne Neufang, CEO της GBTA, η επικοινωνία και η ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο είναι πολύ σημαντική για τους επαγγελματίες ταξιδιώτες εν καιρώ πανδημίας, ακόμη και για τους πιο έμπειρους του κλάδου. Κατ’ επέκταση, οι διαχειριστές εταιρικών ταξιδιών αναλαμβάνουν έναν ακόμη πιο ζωτικό ρόλο, λειτουργώντας ως αγγελιοφόροι και διαχειριστές της ενημέρωσης και της ασφάλειας των υπαλλήλων τους.

Από πλευράς της, η κα Alison Galik, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Dinova, επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι οι ταξιδιωτικές πολιτικές για τις επιχειρήσεις ήταν παραδοσιακά αρκετά στατικές. Ωστόσο, ο κορωνοϊός έχει αλλάξει τελείως την κατάσταση, αφού οι εταιρείες πρέπει πλέον να προσαρμόζουν συνεχώς τις ταξιδιωτικές τους πολιτικές με βάση τις κυβερνητικές πολιτικές, τις παραλλαγές του κορωνοϊού, τα ποσοστά εμβολίων και τις τοπικές διαφορές, ώστε να διασφαλίζουν ότι οι εργαζόμενοί τους είναι ασφαλείς.

Ακολουθούν τα κυριότερα σημεία της έρευνας σχετικά με το τι θέλουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες του σήμερα: 

Περισσότερες Πληροφορίες

Οι περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες αισθάνονται ότι έχουν αρκετές πληροφορίες σχετικά με διάφορες ταξιδιωτικές αλλαγές που σχετίζονται με τον κορωνοϊό. Ωστόσο, ένα μεγάλο ποσοστό χρειάζεται ακόμη περισσότερες πληροφορίες, ιδιαίτερα εάν πρόκειται να ταξιδέψει τους επόμενους έξι μήνες:

-Το 46% ανέφερε ότι θα χρειαζόταν τουλάχιστον κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις απαιτήσεις εισόδου/καραντίνας για κάθε χώρα

-Το 42% απάντησε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τα μέτρα που λαμβάνουν οι ταξιδιωτικοί προμηθευτές, όπως αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και εστιατόρια για τη μείωση της εξάπλωσης του κορωνοϊού

-Το 41% δήλωσε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τους πόρους έκτακτης ανάγκης, δηλαδή με ποιον να επικοινωνήσει εάν έχει συμπτώματα κορωνοϊού ή άλλη ιατρική έκτακτη ανάγκη ενώ ταξιδεύει

-Το 36% απάντησε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία έγκρισης ταξιδιού της εταιρείας του, δηλαδή τα βήματα που θα έπρεπε να κάνει για να λάβει άδεια να ταξιδέψει εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού

-Το 31% ανέφερε ότι θα χρειαζόταν κάποιες πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις ταξιδιωτικές πολιτικές της εταιρείας σχετικά με τον κορωνοϊό, δηλαδή  εάν η εταιρεία του επιτρέπει επί του παρόντος ταξίδια ή εάν χρειάζεται να έχουν κάνει το εμβόλιο

Ασφάλεια σε αεροδρόμια, ξενοδοχεία και εστιατόρια

Η συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματιών ταξιδιωτών απάντησε ότι είναι σημαντικό ή πολύ σημαντικό να μάθει για τα μέτρα ασφαλείας που σχετίζονται με τον κορωνοϊό σε ξενοδοχεία (94%), αεροπορικές εταιρείες (93%), αεροδρόμια (92%), εστιατόρια (86%) , εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων (84%) και εταιρείες μετακίνησης/ταξί (82%). Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν πρωτόκολλα καθαρισμού και υγιεινής, καθώς και απαιτήσεις για μάσκα και εμβόλια για το προσωπικό και τους πελάτες.

Μεγαλύτερη επικοινωνία μέσω email

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες θέλουν περισσότερη ενημέρωση από την εταιρεία τους μέσω email, ώστε να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με τις ταξιδιωτικές πολιτικές και τους πόρους που σχετίζονται με τα ταξίδια. Τέσσερις στους πέντε (81%) αναφέρουν ότι το email είναι μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους επικοινωνίας που θέλουν να χρησιμοποιεί η εταιρεία τους.

Μεγαλύτερη επικοινωνία με πλατφόρμες εσωτερικής επικοινωνίας

Οι εταιρείες χρησιμοποιούν ευρέως πλατφόρμες εσωτερικής επικοινωνίας και συνεργασίας,  ωστόσο, αυτές δεν χρησιμοποιούνται αρκετά για την επικοινωνία των ταξιδιωτικών προγραμμάτων.

Μόνο το 1/3  των επαγγελματιών ταξιδιωτών (32%) ανέφερε ότι η εταιρεία τους χρησιμοποιεί εσωτερική πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων ή συνεργασίας για να ενημερώσει τους υπαλλήλους σχετικά με τα ταξίδια. Επιπλέον, μόνο το 1/3 (33%) χαρακτηρίζει αυτή τη μέθοδο επικοινωνίας ως μία από τις 5  κορυφαίες μεθόδους.

Ένας ακόμη μεγαλύτερος αριθμός επαγγελματιών ταξιδιωτών (51%) θεωρεί ότι η εταιρική πύλη intranet/εργαζομένων είναι μία από τις πέντε κορυφαίες προτιμώμενες μεθόδους επικοινωνίας που  εκτιμούν και θα εξακολουθούν να εκτιμούν και μετά την πανδημία.

Μεγαλύτερη επικοινωνία μέσω κινητού τηλεφώνου

Παρά την πρόσφατη πρόοδο, τα ταξιδιωτικά προγράμματα δεν χρησιμοποιούν αρκετά μεθόδους επικοινωνίας που περιλαμβάνουν κινητό τηλέφωνο, και, εάν χρησιμοποιούν τέτοιες μεθόδους, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες μπορεί να μην το γνωρίζουν. Μόνο το 1/3 των επαγγελματιών ταξιδιωτών (36%) απάντησε ότι η εταιρεία του ενημερώνει για τα ταξίδια μέσω μηνυμάτων κειμένου και μόνο περίπου το 1/4 (21%) ανέφερε ότι επικοινωνεί μέσω εφαρμογών για κινητά.

Προτίμηση στα μηνύματα κειμένου

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες προτιμούν τα μηνύματα κειμένου από τις ειδοποιήσεις τύπου push. Οι μισοί από τους επαγγελματίες ταξιδιώτες (51%) αναδεικνύουν τα γραπτά μηνύματα ως μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους που θέλουν να χρησιμοποιεί η εταιρεία τους για να τους ενημερώνει σχετικά με τα ταξίδια. Από την άλλη πλευρά, μόνο το 23% θεωρεί τις ειδοποιήσεις push μέσω μιας εφαρμογής για κινητά ως μία από τις κορυφαίες μεθόδους.

Μεγαλύτερη προτίμηση στα ενημερωτικά βίντεο

Οι περισσότερες εταιρείες έχουν επίσημη, γραπτή ταξιδιωτική πολιτική. Ωστόσο, χρησιμοποιούν και άλλες μεθόδους μικρότερου μεγέθους για να αποστείλουν πληροφορίες. Μόνο το 12% των ερωτηθέντων απάντησε ότι η εταιρεία του χρησιμοποιεί βίντεο για να ενημερώσει σχετικά με τα ταξίδια και μόνο το 9% αναφέρει ότι χρησιμοποιεί infographics. Από πλευράς τους, οι επαγγελματίες ταξιδιώτες δήλωσαν ότι προτιμούν τα βίντεο σε σχέση με τα γραφήματα. Το 1/4 (25%) θεωρεί ότι τα βίντεο είναι μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους εν αντιθέσει με το 8% που θεωρεί τα γραφήματα ως μία από τις πέντε κορυφαίες μεθόδους επικοινωνίας.

‘Έμφαση στην εταιρική κοινωνική ευθύνη

Όσον αφορά στην κοινωνική ευθύνη, τρεις στους πέντε (61%) επαγγελματίες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται για τη βιωσιμότητα ενός ταξιδιωτικού προμηθευτή, καθώς και για την ποικιλομορφία και τις πιστοποιήσεις.

Οι νεότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για την κοινωνική ευθύνη, με τους ταξιδιώτες Gen Z (77%) και Millennial (78%) να δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην ποικιλομορφία των προμηθευτών και τα κριτήρια επιλογής σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες Gen X (58%). Οι Millennials (79%) ενδιαφέρονται περισσότερο από τη Gen X (63%) και τη Gen Z (53%) για τη λήψη πληροφοριών βιωσιμότητας προμηθευτών. Λίγο πάνω από το ένα τρίτο των Boomers εκδήλωσαν ενδιαφέρον για τη λήψη πληροφοριών ταξιδιωτικών προμηθευτών για κάθε περιοχή.

Ενώ το κύριο θέμα της έρευνας ήταν η επικοινωνία του ταξιδιωτικού προγράμματος, περιλάμβανε επίσης μερικές ερωτήσεις σχετικά με τις προτιμήσεις των επαγγελματιών ταξιδιωτών για φαγητό. Μεταξύ των βασικών ευρημάτων, είναι τα εξής:

-Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες εξακολουθούν να εκτιμούν το φαγητό σε εστιατόριο. Όταν τους ζητήθηκε να κατατάξουν τα εστιατόρια που ταιριάζουν στις ανάγκες τους, σχεδόν το ένα τρίτο (31%) επιλέγει το χαλαρό φαγητό ως την κορυφαία επιλογή του. Ένας στους πέντε (22%) επιλέγει πολυτελές casual ενώ μερικοί προτιμούν γρήγορο σερβίρισμα/φαστ φουντ (17%), καλό φαγητό (16%) ή γρήγορο casual (13%).

-Στα ταξίδια τους, οι ερωτηθέντες χρησιμοποιούν διαφορετικές πηγές για να μάθουν ποια είναι τα καλύτερα εστιατόρια. Αυτά περιλαμβάνουν ιστότοπους κριτικής εστιατορίων (63%), σύσταση συναδέλφου ή φίλου (52%)  ρεσεψιόν ξενοδοχείου/τοπικού οδηγού (47%) και μέσα κοινωνικής δικτύωσης (43%). Ωστόσο, οι Millennials, σε σύγκριση με άλλες ηλικιακές ομάδες, είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να ανακαλύψουν εστιατόρια, ενώ οι Baby Boomers στηρίζονται πιο συχνά σε πληροφορίες από στόμα σε στόμα, είτε από έναν συνάδελφο ή φίλο, είτε από έναν θυρωρό ή οδηγό ξενοδοχείου.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  2. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  3. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  4. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  5. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  6. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  7. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  8. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  9. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  10. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  11. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  12. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  13. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  14. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  15. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  16. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  17. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  18. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  19. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  20. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  21. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  22. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  23. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  24. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  25. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  26. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  27. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  28. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  29. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  30. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  31. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  32. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  33. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  34. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  35. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  36. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  37. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  38. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  39. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  40. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  41. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  42. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  43. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  44. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  45. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  46. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  47. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  48. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  49. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  50. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  51. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  52. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  53. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  54. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  55. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  56. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  57. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  58. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  59. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  60. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  61. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  62. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  63. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  64. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  65. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  66. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  67. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  68. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  69. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  70. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  71. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  72. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου

  73. 13/11 11:13

    COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή

  74. 13/11 10:45

    TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα

  75. 13/11 10:26

    Στην ηγεσία της TUI μέχρι το 2028 ο CEO και ο CFO

  76. 13/11 09:45

    Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s

  77. 13/11 07:49

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη

  78. 13/11 07:43

    Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort

  79. 13/11 07:38

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο

  80. 13/11 07:30

    Αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Κήπου

  81. 13/11 07:25

    Αναβιώνουν 8 οθωμανικές κρήνες στη Θεσσαλονίκη

  82. 12/11 22:36

    Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη

  83. 12/11 22:19

    SOS από Μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Εκτός αναπτυξιακού νόμου τουριστικές επενδύσεις, ακόμη και όσες έλαβαν προέγκριση!

  84. 12/11 22:13

    Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο

  85. 12/11 18:23

    Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος

  86. 12/11 18:20

    WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;

  87. 12/11 18:14

    Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη

  88. 12/11 17:22

    Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

  89. 12/11 15:05

    Σουηδία: Η μείωση επιτοκίων απογείωσε τις κρατήσεις διακοπών – Ρόδος και Κρήτη στους top προορισμούς για το 2025

  90. 12/11 14:39

    Μαγιόρκα: «Δυστυχώς αποτύχαμε» - Γιατί η στρατηγική πολυτελούς τουρισμού δεν έλυσε τον πρόβλημα του υπερτουρισμού

  91. 12/11 13:50

    Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας

  92. 12/11 13:45

    FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη

  93. 12/11 13:23

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα

  94. 12/11 13:10

    Η Μύκονος αποκτά σύγχρονο πολεοδομικό σχεδιασμό – Παρουσίαση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μυκόνου

  95. 12/11 13:07

    Βαρόμετρο Booking.com 2024: Τελευταία στην Ευρώπη τα Ελληνικά ξενοδοχεία ως προς την πρόσβαση σε κεφάλαια

  96. 12/11 12:40

    Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση

  97. 12/11 11:32

    Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα

  98. 12/11 10:50

    Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους

  99. 12/11 07:30

    Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη

  100. 12/11 07:28

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου