Πώς το VisitBritain αξιοποιεί τα social media για την προσέλκυση τουριστών στη Βρετανία
Η επίδραση του περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επιλογή της Βρετανίας ως προορισμού διακοπών, φαίνεται πως είναι πανίσχυρη, με το 89% των ξένων τουριστών από τις ΗΠΑ, τη Γερμανία, την Ινδία και τη Ν. Κορέα που επισκέφθηκαν τη χώρα να δηλώνουν ότι χρησιμοποίησαν τις δημοφιλείς πλατφόρμες των social media σε κάποια φάση των διακοπών τους.
Αυτό αναδεικνύεται σε έκθεση που δημοσιεύει ο τουριστικός οργανισμός της Βρετανίας, VisitBritain, με τίτλο «Ο ρόλος των social media στις διακοπές».
Βάσει των στοιχείων που προέκυψαν, η Ινδία είναι η αγορά που χρησιμοποίησε σε μεγαλύτερο ποσοστό (98%) τα social media κατά τον προγραμματισμό διακοπών και μετά την επιστροφή από αυτές, και ακολούθησαν η Ν. Κορέα (95%), οι ΗΠΑ (84%) και η Γερμανία (77%).
Σχεδόν το 70% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι το περιεχόμενο που δημοσίευσαν στα social media οι φίλοι τους, τους δημιούργησαν την επιθυμία να επισκεφθούν έναν προορισμό. Η επίδραση που είχαν οι φωτογραφίες ήταν υψηλότερη στους Ινδούς, με το 81% να δηλώνει ότι πείσθηκε να ταξιδέψει στο μέρος που απεικονιζόταν σε φωτογραφίες φίλων στα social media. Στη δεύτερη θέση έρχονται οι νοτιοκορεάτες (76%) και στην τρίτη οι αμερικανοί (ΗΠΑ-68%)
Όσον αφορά την επιλογή της Βρετανίας ως προορισμού διακοπών, η έρευνα έδειξε ότι τα social media παίζουν ρόλο-κλειδί στη διαδικασία επιλογής διακοπών, με το facebook να είναι η βασική πηγή επηρεασμού σε όλες τις φάσεις της διαδικασίας, και ειδικά όταν πρόκειται για επιλογή διακοπών στη Βρετανία (44%).
Εν τω μεταξύ, το Twitter ήταν το δημοφιλέστερο μέσο που χρησιμοποιήθηκε για την αναζήτηση προτάσεων και συμβουλών κατά τη διάρκεια των διακοπών ενώ το Instagram χρησιμοποιούνταν περισσότερο κατά τη φάση προγραμματισμού του ταξιδίου ή στην κοινοποίηση των ταξιδιωτικών εμπειριών, αν και σε μικρότερη έκταση από τις άλλες πλατφόρμες.
Η ενθάρρυνση των επισκεπτών να μοιράζονται και να κοινοποιούν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες στο διαδίκτυο αποτελεί ήδη εργαλείο μέσω του οποίου η VisitBritain επιδιώκει να προσελκύει τουρίστες. Ο οργανισμός κατατάσσεται στους κορυφαίους ως προς τον αριθμό των ακολούθων που διαθέτει στο Twitter (300.000) και τρίτος στο Facebook (3 εκατ.) και τους ακολούθους στο Weibo (510.000).
Όπως εξηγεί μιλώντας στο ehotelier.com o διευθυντής μάρκετινγκ της VisitBritain, Joss Croft, μέσα από τα social media επιδιώκεται να δοθεί η εικόνα ότι η Βρετανία δεν είναι απλώς ένα προορισμός για να ταξιδέψει κανείς αλλά ένας προορισμός που «πρέπει κανείς να ταξιδέψει».
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται και η καμπάνια του οργανισμού με τίτλο Culture is GREAT, η οποία στοχεύει στην κινεζική αγορά και περιλαμβάνει καμπάνια στα social media ύψους 1,3 εκατ. λιρών, η οποία καλεί τους κινέζους να δημιουργήσουν, να κοινοποιήσουν και να ανεβάσουν εικόνες από τις ταξιδιωτικές εμπειρίες τους στη χώρα. Οι εικόνες αυτές στη συνέχεια κοινοποιούνται σε όλο τον κόσμο από την VisitBritain εμπνέοντας περισσότερους ταξιδιώτες να επισκεφθούν τη χώρα.
Νωρίτερα μέσα στο 2015 ο οργανισμός είχε ξεκινήσει την καμπάνια GREAT China Naming, στην οποία καλούνταν να συμμετέχουν Κινέζοι προκειμένου να προτείνουν νέα ονόματα για τα ορόσημα της Βρετανίας. Περισσότερα από 300 εκατ. άτομα είδαν την καμπάνια.
Και οι δύο προσπάθειες βρίσκονται σε αντιστοιχία με ένα ακόμη εύρημα της έκθεσης, σύμφωνα με το οποίο οι περισσότεροι άνθρωποι είναι περισσότερο πρόθυμοι να μοιραστούν το περιεχόμενο που διαθέτουν εάν υπάρχει περίπτωση το περιεχόμενο αυτό να προωθηθεί.
Η έκθεση έδειξε ακόμα τα εξής:
-Οι νοτιοκορεάτες και οι Γερμανοί προτιμούν το περιεχόμενο στα social media να είναι στη μητρική τους γλώσσα (78% και 61% αντίστοιχα). Μόνο οι Ινδοί προτίμησαν περιεχόμενο στην αγγλική γλώσσα (61%).
-Τα υψηλότερα ποσοστά των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ, τη ν. Κορέα και τη Γερμανία είπαν ότι το να βλέπουν τους φίλους τους να συζητούν για τις διακοπές τους σε αντιδιαστολή με τις δημοσιεύσεις στα social media από επίσημα και επαγγελματικά site θα τους ενέπνεε περισσότερο να επισκεφθούν κάποιο μέρος. Αντίστοιχο ποσοστό των Ινδών είπε ότι το περιεχόμενων των φίλων και οι επίσημες δημοσιεύσεις τους έκαναν να επιθυμούν να επισκεφθούν έναν προορισμό.
-το επαγγελματικό περιεχόμενο στα social media θεωρήθηκε ως σημαντικό και περισσότεροι από το 80% των ερωτηθέντων θεωρούν ότι είναι σημαντικό οργανισμοί όπως η VisitBritain να διαθέτουν παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπληρωματικά στο επαγγελματικό περιεχόμενο.
-στην Ινδία, τη νότια Κορέα και τις ΗΠΑ οι συμβουλές από τουρίστες οι οποίοι πρόσφατα επισκέφθηκαν τη Βρετανία ξεπέρασαν σε αξία τις αντίστοιχες των ειδικών. Ωστόσο, η Γερμανία είχε το υψηλότερο ποσοστό ανθρώπων οι οποίοι πιστεύουν ότι οι συμβουλές από τουρίστες και ειδικούς είναι εξίσου σημαντικές.
-Και στις 4 αγορές υπάρχει ισχυρή τάση να δίνεται εμπιστοσύνη σε όσους έκαναν πρόσφατα διακοπές, ως πηγή κριτικών, σε αντιδιαστολή με τις κριτικές των ειδικών.
-η πρόσβαση στο Wi-Fi αξιολογείται ως σημαντική και τα μέρη διαμονής, τα αξιοθέατα και τα εστιατόρια τα οποία προσφέρουν Wi-Fi είναι εκεινα που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να επιλεγούν, σε αντιδιαστολή με όσα δεν διαθέτουν ασύρματο ίντερνετ.
-τα κινητά τηλέφωνα είναι η πιο κοινή συσκευή που χρησιμοποιείται για την πρόσβαση στα social media κατά τη διάρκεια των διακοπών, όμως υψηλά ποσοστά χρήσης καταγράφονται και σε άλλες συσκευές, κάτι που καταδεικνύει ότι το περιεχόμενο στα social media θα πρέπει να βελτιωθεί ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμο σε όλες τις πλατφόρμες.
-το 76% όσων συμμετείχαν στην έρευνα είχε διαβάσει μια κριτική στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια προγραμματισμού ταξιδίου, όμως μόνο το 19% έγραψε κριτική.
- 1) CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
- 2) Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
- 3) Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025
- 4) SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια
18/11 17:51
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
18/11 16:39
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
18/11 16:33
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
18/11 16:05
18/11 15:14
18/11 13:47
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
18/11 12:14
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
18/11 12:06
18/11 12:01
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
18/11 11:54
18/11 11:50
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
18/11 11:33
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
18/11 11:32
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
18/11 11:24
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
18/11 11:04
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
18/11 10:35
18/11 10:24
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
18/11 06:05
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
17/11 16:35
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:39
Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
( 0 )