Οι 10 τάσεις στην παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία το 2016
To 2016 εκτιμάται ότι θα είναι η πιο επικερδής χρονιά για την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία, λόγω των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης, του περιορισμένου αντίκτυπου που έχει η προσφορά, των χαμηλών τιμών πετρελαίου και του μικρού σχετικά αντίκτυπου που έχουν στη βιομηχανία τάσεις όπως η Airbnb, τα έξοδα διαβίωσης και το κόστος ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
Βάσει των δεδομένων αυτών, ο πρόεδρος της RAR Hospitality, Bob Rauch (φωτό), παρουσιάζει σε άρθρο του στο hospitality.net τις 10 τάσεις στα ξενοδοχεία το 2016 καθώς και τρόπους με τους οποίους τα ξενοδοχεία θα μπορέσουν να έχουν τον δικό τους αντίκτυπο στην αγορά κατά το νέο έτος, μεγιστοποιώντας τις επιχειρηματκές ευκαιρίες.
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία, αναφέρει ο Bob Rauch, έχει γίνει επιστήμη και δεν αποτελεί τέχνη. Η συνένωση δυνάμεων που προκαλείται από την ανάγκη των παικτών να ξεχωρίσουν και η τεχνολογία που ενισχύεται από την ανάπτυξη στις φορητές συσκευές, έχουν αλλάξει σε σημαντικό βαθμό τη βιομηχανία όπως τη γνωρίζαμε. Εκμεταλλευθείτε τη νέα χρονιά, αλλά ετοιμαστείτε για ομαλή προσγείωση στο μέλλον, αναφέρει.
1. Τα analytics είναι το παν | Όλα είναι μετρήσιμα. Πλέον δε μπορούμε να δουμε απλώς πόση προσοχή προσελκύει μια διαφημιστική καμπάνια, αλλά μπορούμε να εντοπίσουμε τη γεωγραφική περιοχή των χρηστών στην οποία ανταποκρίνεται, την ηλικία τους και να έχουμε μια γενική ιδέα σχετικά με το εισόδημά τους.
Οι ξενοδόχοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτή την πληροφόρηση για να εστιάσουν τις προσπάθειες τους σε συγκεκριμένο προφίλ αγοραστή και να παρακολουθούν την πορεία της διαφημιστικής καμπάνιας.
Επίσης, μπορείτε να υπολογίσετε πόσο αξίζει μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου βάσει του κόστους της διαφήμισης.
2. Η ένωση δυνάμεων είναι απλώς η αρχή | Η εξαγορά της Starwood από τη Marriott και η αγορά της Orbitz από την Expedia, είναι προάγγελοι της ένωσης δυνάμεων στην ξενοδοχειακή βιομηχανία.
Ενώ είναι πρόωρο να προβλέψουμε ποιες θα είναι οι αποφάσεις άλλων εταιριών, είναι ξεκάθαρο ότι μπαίνουμε σε μια εποχή συνδυασμού δυνάμεων καθώς η οικονομία περνά στη φάση ωρίμανσής της.
Ο αντίκτυπος στους επισκέπτες και ξενοδόχους θα γίνει έκδηλος μετά το πέρας αυτής της φάσης όμως για το άμεσο μέλλον, όσο μεγαλύτερος ένας παίκτης, τόσο καλύτερο.
3. Το ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing) κυριαρχείται από 2 λέξεις: κινητά και βίντεο. Για το λόγο αυτό, η μετάδοση βίντεο σε κινητές συσκευές αξίζει τόσο πολύ την προσοχή μας. Πρόκειται για τη συνένωση των 2 πιο προηγμένων τομέων στο digital marketing.
Ο μέσος χρήστης βλέπει περισσότερα από 65 λεπτά ζωντανής μετάδοσης βίντεο την ημέρα και ο αριθμός αυτός αναπτύσσεται συνεχώς.
Μόνο το Periscope καταγράφει 2 εκατ. ημερήσιους χρήστες κατά μέσο όρο με περισσότερους από 10 εκατ. λογαριασμούς να έχουν δημιουργηθεί έως και τον Αύγουστο του 2015, 5 μήνες μετά τη δημιουργία της υπηρεσίας.
Οι Millennials αντιμετωπίζουν τα βίντεο με τον ίδιο τρόπο που οι παλαιότερες γενιές αντιμετώπιζαν την τηλεόραση. Το μέλλον της γνώσης και του πολιτισμού είναι σε ψηφιακή μορφή, όχι σε έντυπη.
4. Επενδύστε άμεσα στο Capex | Εκμεταλλευθείτε τις μεγάλες δαπάνες που περιλαμβάνουν ανακαινίσεις που μπορεί να μην απαιτούνται από το brand, όμως θα αναζωογονήσουν το ξενοδοχείο.
Θυμηθείτε ότι έρχεται ανανεωμένη προσφορά και ένα κουρασμένο ξενοδοχείο είναι διπλά χαμένο, και το 2016 που οι τιμές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την απόσβεση κεφαλαίων και στο μέλλον που όσοι έχουν κάνει ανακαίνιση θα είναι κερδισμένοι.
Επιπλέον, η οικονομία διαμοιρασμού μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο στη ζήτηση φιλοξενίας μέχρι το 2017.
5. Οι τάσεις της ψυχοσύνθεσης των Millennials προς δικές τους απαιτήσεις | Οι Millennials αναζητούν hi-tech, hi-touch εμπειρία. Τους αρέσουν οι προσωποποιημένες, γκουρμέ υπηρεσίες που προσφέρονται σε λογικές τιμές και η τάση αυτή έχει οδηγήσει στη δημιουργία ενός νέου λόμπι ντιζάιν στον ξενοδοχειακό κλάδο.
Τα μπαρ και τα εστιατόρια των ξενδοχοείων είναι ανοικτά σε συνδυασμούς εργασιας, διασκέδασης, εστίασης και διαθέτουν χώρους με σχεδιασμό που απευθύνεται σε νεαρής ηλικίας πελάτες, εκείνους που θέλουν να διασκεδάζουν με προσωποποιημένη μεταχείριση αλλά με κόσμο.
Επομένως, δώστε τους ο,τι θέλουν, προσωποποιημένες εμπειρίες που δημιουργούν value.
Η ομάδα αυτή ασκεί εύκολα κριτική μέσω των social media, επομένως η αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών είναι η καλύτερη προστασία της επιχείρησης.
6. Βέλτιστο μείγμα καναλιών | Τα οnline τουριστικά πρακτορεία (OTA) έχουν σημαντικό αντίκτυπο στη διανομή. Είναι υπεύθυνα την ανάπτυξη βαθμιαίας ζήτησης και οι εκτενείς καμπάνιες μάρκετινγκ και οι σοφιστικέ πλατφόρμες τους προσεγγίζουν ταξιδιώτες οι οποίοι μπορεί να μη μπορούσαν να βρουν το ξενοδοχείο σας με άλλο τρόπο.
Οι ιδιοκτήτες εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν τα OTA ως ένα ακριβό κανάλι, όμως χρειάζεται να το χρησιμοποιήσουμε.
Βρείτε τρόπους να χρησιμοποιήσετε τα ΟΤΑ χωρίς να εξαρτάστε από αυτά ως βασική πηγή πελατών. Παράλληλα, ενισχύστε το site σας.
7. Προσωπική συμμετοχή στην ψηφιακή εποχή| Η κατανόηση του σύγχρονου καταναλωτή είναι βασικό σημείο στη δημιουργία σχέσεων μαζί του και στην παρουσίαση ενός ξενοδοχείου ως σύγχρονου, ειδικά στον ψηφιακό κόσμο.
Οι επισκέπτες χρησιμοποιούν τα social media, τις κοινωνικές εφαρμογές και τα διαδικτυακά φόρουμ όχι απλώς για να βρουν και να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο αλλά και για να αξιολογήσουν την ταυτότητα του brand του ξενοδοχείου - η οποία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό τελευταία από την λειτουργία των ασύρματων συσκευών που προσφέρει.
Τα ξενοδοχεία που διατηρούν συχνή επικοινωνία με τους καταναλωτές στα social media και διαθέτουν ιστοσελίδες κατάλληλες για διαφορετικές κινητές συσκευές ή εφαρμογές, θα διατηρήσουν τους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες τους δείχνοντας ειλικρινή κατανόηση και ενδιαφέρον στις ανάγκες τους, αλλά και την προσωπικότητα του brand.
8. Διαχείριση εσόδων | Η διαχείριση εσόδων είναι μια συνεχής διαδικασία εν εξελίξει που μετρά 40 χρόνια ζωής. Η επένδυση χρόνου στη σωστή διαμόρφωση στρατηγικής διαχείρισης εσόδων θα μεγιστοποιήσει τα κέρδη, διευρύνοντας το «μαξιλάρι ασφαλείας» της επιχείρησης σε καιρούς κρίσης.
Επενδύστε στη νέα τεχνολογία, η οποία αλλάζει συνεχώς. Εξετάστε ποιος είναι ο πιο επικερδής πελάτης και ποιοι τύποι δωματίου έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση καθημερινά. Βεβαιωθείτε ότι η ομάδα σας κάνει ακριβείς προβλέψεις της ζήτησης.
9. Οικονομία διαμοιρασμού και διανομή | Ανεξάρτητα από το πόσο σκληρή είναι η μάχη, πλατφόρμες όπως η Airbnb και η Uber έχουν κάνει ισχυρή την παρουσία τους. Τα ξενοδοχεία πρέπει να καινοτομήσουν προσφέροντας το ίδιο ελκυστικές εναλλακτικές ποιότητας.
Το τσεκ ιν από κινητά, η ευκολία πρόσβασης και άλλες ευκολίες σε όλες τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου, το αξιόπιστο και γρήγορο wifi, είναι μερικές από τις ευκολίες που επιθυμούν όσοι προτιμούν την Airbnb και την HomeAway.
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία δεν πρέπει να ακολουθήσει το παράδειγμα της βιομηχανίας της μουσικής και των ταξί, οι οποίες δεν κατάφεραν να αγκαλιάσουν την αλλαγή και συνέχισαν να κινούνται σε αρνητικό έδαφος.
10. Ήπια προσγείωση | το πάρτι δεν θα συνεχίζεται για πάντα, επομένως μην υπόσχεστε για διανομές μετά το 2016.
Παρότι αυτό απαιτεί προσεκτική ανάγνωση συμφωνιών συνεργασίας, είναι εύκολο να διανείμετε μεγάλα ποσά δεδομένης της θετική συγκυρίας.
Ωστόσο, η συγκράτηση των δαπανών αυτών είναι στις προτεραιότητες πολλών συνεργασιών καθώς μπορεί να αποτελέσει προστασία εν όψει πιθανής κρίσης στο μέλλον.
- 1) CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
- 2) Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
- 3) Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025
- 4) SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια
18/11 17:51
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
18/11 16:39
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
18/11 16:33
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
18/11 16:05
18/11 15:14
18/11 13:47
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
18/11 12:14
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
18/11 12:06
18/11 12:01
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
18/11 11:54
18/11 11:50
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
18/11 11:33
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
18/11 11:32
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
18/11 11:24
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
18/11 11:04
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
18/11 10:35
18/11 10:24
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
18/11 06:05
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
17/11 16:35
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:39
Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
( 0 )