Παγκόσμιος τουρισμός: Οι 13 mega-τάσεις που θα δούμε το 2016

Παγκόσμιος τουρισμός: Οι 13 mega-τάσεις που θα δούμε το 2016

Τις 13 μεγάλες τάσεις που θα επικρατήσουν στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία το 2016, αποκαλύπτει έρευνα της περιοδικής έκδοσης του Skift, με τίτλο "Ορίζοντας το μέλλον των ταξιδίων".

Οι τάσεις αυτές είναι οι εξής:

-H ταξιδιωτική βιομηχανία είναι πλέον έτοιμη να έχει σφαιρική αντίληψη σχετικά με τις ανάγκες του ταξιδιώτη | Tα δεδομένα, όπως διατυπώνεται συχνά τελευταία, είναι το νέο πετρέλαιο. Όπως το πετρέλαιο τον 19ο αιώνα αποτελούσε μια αναξιοποίητη πηγή που προκάλεσε σαρωτικές αλλαγές στην παγκόσμια οικονομία, έτσι και τα δεδομένα, έχουν τη δυναμική να κάνουν τις επιχειρήσεις πιο έξυπνες και να μετατρέψουν την επικοινωνία μάρκετινγκ σε κατά πρόσωπο συνομιλίες με πελάτες.

Η ευρεία χρήση κινητών τηλεφώνων και η πρόθεση των καταναλωτών να αλληλεπιδρούν με τα ταξιδιωτικά brand, συντελεί στην κατανόηση των ταξιδιωτικών τους συνηθειών από τους οργανισμούς, με τη συλλογή δεδομένων από αυτούς.

Έτσι, το 2016 εκτιμάται ότι οι άνθρωποι του μάρκετινγκ θα έχουν μια γενική θεώρηση σχετικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα. 

Στην υπηρεσία αυτή χρησιμοποιούνται συστήματα CRM και συνοδευτικές τεχνολογίες.

 

-Οι μεγάλες αναταράξεις στη φιλοξενία | Η παγκόσμια ξενδοχειακή βιομηχανία που αποτελείται από τον οργανωμένο κλάδο των ξενοδοχείων, τον οργανωμένο κλάδο των τουριστικών μισθώσεων και τον κλάδο της πρώην οικονομίας διαμοιρασμού, ηγείται φέτος, όπως και πέρυσι, της καινοτομίας στα ταξίδια.

1. η πρώην οικονομία διαμοιρασμού – η Airbnb– μετακινείται υψηλότερα στην αλυσίδα και αντικαθιστά τον κλάδο της τουριστικής μίσθωσης.

2. O κλάδος των τουριστικών μισθώσεων έχει συνειδητοποιήσει ότι δε μπορεί να υπερβεί την επανάσταση που έχει φέρει η ενοικίαση σπιτιών στα αστικά κέντρα και συμμετέχει σε αυτήν. 

3. Αυτός ο εναλλακτικός κλάδος φιλοξενίας βρίσκεται σε διαμάχη με την ξενοδοχειακή βιομηχανία ως ο μικρός ή μεγάλος «κλέφτης» του μεριδίου της.

4. Τα εναλλακτικά καταλύματα βρίσκονται επίσης σε σύγκρουση με τις διαδικτυακές κρατήσεις καθώς τα ξενοδοχεία συνιστούν μία αναξιοποίητη αλλά με υψηλό περιθώριο κέρδους ευκαιρία για εκείνες.

 

-To φαινόμενο Bourdain: Η γαστρονομία είναι σήμερα το κορυφαίο θέλγητρο των ταξιδίων | Σε μια εποχή που σχεδόν κάθε εμπειρία μπορεί να ψηφιοποιηθεί, η εστίαση εξαιρείται ως πεισματικά αναλογική.

Ίσως γι’αυτό οι γαστρονομικές ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι σήμερα η πιο δημοφιλής μέθοδος διεξαγωγής των επιχειρήσεων στον τουρισμό. Το φαγητό έχει τη μοναδική ικανότητα να επικοινωνεί μια μοναδική αίσθηση για κάθε τόπο. 

Η τοπική κουζίνα προσφέρει μια άμεση σύνδεση με την ιστορία της περιοχής, την ψυχή των ανθρώπων της και το ρυθμό της καθημερινής ζωής. 

Ο γαστρονομικός τουρισμός δεν είναι τίποτα καινούριο, όμως η εκθετική ανάπτυξή του επανακαθορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι προορισμοί τοποθετούν τον εαυτό τους στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

 

-O πόλεμος για τις άμεσες κρατήσεις συνεχίζεται | Tα ξενοδοχεία και τα online πρακτορεία συνεχίζουν να βρίσκονται σε πόλεμο διεκδικώντας κρατήσεις. Το 2016, δεν προβλέπεται να τερματιστεί η διαμάχη. Παρότι τα ξενοδοχεία εφάρμοσαν πιο επιθετικές τακτικές το 2015, είναι πιθανό φέτος να κάνουν ακόμα πιο συγκροτημένες προσπάθειες προκειμένου να κερδίσουν απευθείας κρατήσεις.

Το 2016, η Marriott και η Starwood, οι οποίες ανακοίνωσαν τη συγχώνευσή τους, καθώς και η Hilton Worldwide και ο όμιλος InterContinental Hotels, διευρύνουν τις επιλογές των καταναλωτών που θα κάνουν απευθείας κρατήσεις στα site τους, στα προγράμματα πιστότητας για να αποφεύγεται το τσεκ ιν στην υποδοχή του ξενοδοχείου και να γίνεται χρήση των κινητών τηλεφώνων για την πρόσβαση στα δωμάτια.

Χρειάζεται περισσότερη φαντασία από τα ξενοδοχεία καθώς εκτιμάται ότι θα συνεχίσουν να προσθέτουν επιπλέον παροχές όπως πόντους και βασικό δωρεάν Wi-Fi για τους ταξιδιώτες που θα κάνουν απευθείας κράτηση στις ιστοσελίδες τους. 

Οι πιο δημιουργικές μονάδες και αλυσίδες θα προσφέρουν επίσης παροχές όπως τσεκ ιν από νωρίς ή τσεκ αουτ αργά.

Παρότι δεν έχει επικρατήσει κανείς σε αυτή τη διαμάχη, το σίγουρο είναι ότι ο καταναλωτής είναι ο καθαρός κερδισμένος.

 

- Άνθιση του γρήγορου, casual ντιζάιν στα ταξίδια | Τα ξενοδοχεία έχουν αρχίσει να υιοθετούν νέους αποτελεσματικούς και ελκυστικούς τρόπους στη διατροφή των επισκεπτών, με ένα στυλ που φιλοδοξεί να καακτήσει την τουριστική βιομηχανία: γρήγορο και καθημερινό.

Στους καταναλωτές αρέσει η απλότητα του à la carte καθώς και ότι πληρώνουν για τις υπηρεσίες που επιδεικνύουν ξεκάθαρο value. 

Τα ξενοδοχειακά brand, όπως τα Element και Aloft της Starwood, έχουν εφαρμόσει αυτό το μοντέλο στους χώρους των ξενοδοχείων, χρησιμοποιώντας ργαλεία όπως τα αυτοεξυπηρετούμενα κιόσκια φαγητού και δωρεάν Wi-Fi για την προσέλκυση της νεότερης γενιάς ταξιδιωτών, που είναι πιο ευαισθητοποιημένοι σε θέματα κόστους και ενδιαφέρονται λιγότερο για τα περίπλοκα brand.

Την ίδια προσέγγιση κάνουν και οι αερομεταφορείς, ιδιαίτερα οι low cost, όπως η Ryanair.

 

-Η χρονιά του Αμερικανού ταξιδιώτη | Αν είστε αμερικανός πολίτης με διαθέσιμο εισόδημα, οι πιθανότητες να έχετε μια καταπληκτική χρονιά είναι περισσότερες σήμερα σε σχέση με τις τελευταίες 2 δεκαετίες και αυτό γιατί οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ, παρά τα γεωπολιτικά ζητήματα και τις επερχόμενες εκλογές, εξακολουθούν να βρίσκονται σε εξαιρετική θέση για ταξίδια, διαθέτοντας μεγαλύτερα πορτοφόλια και ευρύτερους ορίζοντες σε σχέση με μια δεκαετία πριν. 

Με την οικονομική ανάπτυξη να έχει επιστρέψει, το δολάριο είναι ισχυρότερο σήμερα από τα τελευταία χρόνια και τα επίπεδα ανεργίας έχουν επιστρέψει σε χαμηλά επίπεδα. 

Το δολάριο είναι σε υψηλά 10ετίας έναντι του ευρώ, και των νομισμάτων της Βραζιλίας, της Ιαπωνίας, της Τουρκίας και άλλων. 

Η θέση του δε είναι βελτιωμένη και έναντι της βρετανικής λίρας.

 

-To βίντεο είναι η νέα γλώσσα της επικοινωνίας των brand | Τα έξυπνα brand έχουν μάθε ότι τα συναισθήματα του πελάτη, με πολλούς τρόπους καθορίζουν ο,τι θα καταναλώσει. 

Αντί να πωλούν ξενοδοχειακά δωμάτια και αεροπορικές θέσεις ως προϊόντα, τα brand συνειδητοποιούν ότι πρέπει να αφηγούνται ιστορίες χρησιμοποιώντας βίντεο που δημιουργούν συναισθηματικούς δεσμούς με ένα συγκεκριμένο κοινό. Η Marriott International είναι ηγέτης σε αυτό το κομμάτι, διαθέτοντας το δικό της στούντιο παραγωγής σποτ, ενώ και Tuskish Airlines έχουν υιοθετήσει αυτή την προσέγγιση. 

Η διάδοση της τεχνολογίας κινητών τηλεφώνων, από όπου γίνεται streaming υλικού βίντεο, είναι ένα κανάλι μετάδοσης, ενώ ταυτόχρονα, σύμφωνα με την Cisco, υπολογίζεται οτι μέχρι το 2017, το video streaming θα αντιπροσωπεύει περισσότερα από τα 2 τρίτα του συνόλου της χρήσης του διαδικτύου.

 

-Oι έξυπνες πόλεις αποτελούν πλέον πλατφόρμες και οι ταξιδιωτικές υπηρεσίες διαμορφώνονται επάνω τους | To 2016 θα είναι η χρονιά που οι πόλεις θα ξεκινήσουν να αξιοποιούν τον αυξανόμενο όγκο των ανοικτών δεδομένων, προκειμένου να παρέχουν νέες υπηρεσίες στους ταξιδιώτες.

Σήμερα το κόνσεπτ «πόλη ως μια πλατφόρμα» εξελίσσεται σε ένα αστικό λειτουργικό σύστημα που υποστηρίζει τη συζήτηση περί των έξυπνων πόλεων. 

Εθνικές και τοπικές κυβερνήσεις, κυρίως στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, αναπτύσσουν συνεργατικές πρωτοβουλίες όπως την «CitySDK (software development kit)» APIs, τα οποία διασφαλίζουν μια συνεπή ταξιδιωτική εμπειρία στις πόλεις. 

Καθώς αυτή προσέγγιση κερδίζει έδαφος με το χρόνο, οι ταξιδιώτες θα είναι σε θέση να συνδέονται με διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα χωρίς να απαιτείται μια νέα εφαρμογή κάθε φορά.

 

-Η κατασκευή τη δική σας εμπειρίας είναι το μέλλον των αερομεταφορών | Για δεκαετίες, οι πτήσεις ήταν προβλέψιμες, αξιόπιστες, αλλά και βαρετές. Τα περιοριστικά συστήματα κρατήσεων και η χρονοβόρα διαδικασία της υιοθέτησης των αλλαγών, κράτησαν τις αερομεταφορές σε αποτελμάτωση των πωλήσεων, προσφέροντας στους πελάτες μικρή ή καθόλου ευελιξία.

Οι αλλαγές στην αγορά, στις απαιτήσεις των πελατών και η ανάδυση νεων τεχνολογιών, αλλάζουν το μοντέλο αυτό σε μια πλήρως εξατομικευμένη εμπειρία.

Οι αερομεταφορείς έχουν κατακερματίσει το συνολικό κόστος προϊόντος, διαθέτοντας οτιδήποτε πέρα από το δικαίωμα για πτήση ως πρόσθετη υπηρεσία. Η ανάγκη για αποκόμιση κέρδους από τις υπηρεσίες αυτές προξένησε αλλαγές στα συστήματα κρατήσεων, επιτρέποντας στους αερομεταφορείς να πωλούν συνδυασμούς προϊόντων. 

Επίσης, οι αερομεταφορείς αρχίζουν να χρησιμοποιούν εφαρμογές στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών τη σωστή στιγμή, κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, όταν οι επιβάτες είναι λιγότερο ευαισθητοποιημένοι στο κόστος και πιο ανοικτοί σε προτάσεις που επιλύουν συγκεκριμένα προβλήματα.

Το επόμενο βήμα είναι «ψηφιακό». Καθώς τα συστήματα κρατήσεων και πωλήσεων εξελίσσονται, οι επιτόπου λύσεις μέσω κινητού τηλεφώνου και με εφαρμογές θα επιτρέπουν καλύτερες συμπληρωματικές πωλήσεις.

 

-H αποστολή μηνυμάτων είναι η νέα παγκόσμια γλώσσα, ακούν όμως τα ταξιδιωτικά brand; | Mε το κινητό να καταλαμβάνει περισσότερο από το 50% του χρόνου των καταναλωτών, τα μηνύματα είναι τα νέα social media και τα ταξιδιωτικά brand αγνοούν αυτή την τάση, διατρέχοντας κινδύνους. 

Η υπηρεσία CheckMate προσφέρει στα ξενοδοχεία τα κατάλληλα εργαλεία προκειμένου αυτά να προσεγγίζουν τους πελάτες αυτούς…

-SMS και πολυκάναλη επικοινωνία με μηνύματα

-Mobile check-in

-Real-time feedback

Tα μηνύματα προσφέρουν τα brand μια άμεση, προσωπική σχέση με τους καταναλωτές που τα social media απλά υπαινίσσονταν. Ποιο είναι το μακροχρόνιο αποτέλεσμα του μάρκετινγκ όταν ένα ξενοδοχείο ή αερομεταφορέας επικοινωνεί με τους πελάτες τους όπως ένα αγαπημένο πρόσωπο;

Ένα είναι σίγουρο: να περιμένετε ότι εφαρμογές αποστολής μηνυμάτων θα γίνουν κανόνας επικοινωνίας στην εξυπηρέτηση πελατών για όλα τα είδη brand, ειδικά τα ταξιδιωτικά, καθώς οι ταξιδιώτες εν κινήσει χρησιμοποιούν τα μηνύματα ως βασικό τρόπο να παραμένουν συνδεδεμένοι με την οικογένεια και τους φίλους τους. 

Οι ταξιδιώτες θα καταφεύγουν στα μηνύματα όλο και περισσότερο για εμπειρία αγορών μιας στάσης, όπου θα μπορούν να κάνουν κράτηση για τα πάντα και να επικοινωνούν οτιδήποτε.

 

-Συνεργασία με την οικονομία On-Demand | Oι ξενοδόχοι αντιλαμβάνονται ότι η τεχνολογία on-demand αλλάζει τις προσδοκίες επιβατών και επισκεπτών σχετικά με τις υπηρεσίες καθώς και ότι είναι καλύτερο να συνεργάζονται με υπάρχοντες παρόχους τέτοιας τεχνολογίας παρά να προσπαθούν να δημιουργούν τις δικές τους υπηρεσίες.

Η εφαρμογή τους κινείται σε 2 κατευθύνσεις: στην ένθετη υποδομή και τους εξωτερικού παρόχους υπηρεσιών σε επισκέπτες που βρίσκονται στο ξενοδοχείο. 

Έτσι, τα ξενοδοχεία παρατηρούν προσεκτικά τη συμπεριφορά των επισκεπτών προκειμένου να εντοπίζουν ευκαιρίες για να συνδέονται πιο στενά με τις υπηρεσίες που ήδη χρησιμοποιούν και να περιορίζουν τις πλεονάζουσες υπηρεσίες.

 

-Eστιάστε στις αλλαγές που απαιτεί η Gen Z σε σχέση με τους millennials | Αγνοήστε οτιδήποτε ξέρετε για τους millennials στην αντιμετώπιση της γενιάς Z, καθώς παρουσιάζουν μεγάλες διαφορές.

Δείτε τον πίνακα…

 

-Οι νέοι ανταγωνιστές των site κρατήσεων είναι οι πρώην φίλοι τους | Σε κάθε βιομηχανία, οι εταιρίες που διανέμουν τα προϊόντα συχνά τείνουν να συγκεντρώνουν περισσότερες επιχειρήσεις προς όφελός τους. Τα σουπερ μάρκετ ωθούν τα προϊόντα που έχουν το δικό του brand, η Amazon δεν πουλά μόνο βιβλία άλλων εταιριών αλλά εκδίδει και δικά της.

Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για ένα παιχνίδι με μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και ο πελάτης γίνεται δικός σου, τουλάχιστον με περισσότερους τρόπους από την συγκέντρωση μιας αγοράς με είδη ευρείας κατανάλωσης. 

Το ίδιο συμβαίνει και στην ταξιδιωτική βιομηχανία, με τους παρόχους αναζητήσεων TripAdvisor, Trivago και Google, που είχαν κτίσει τις επιχειρήσεις τους δημιουργώντας δρόμους για τα online τουριστικά πρακτορεία και ξενοδοχεία, τώρα να γίνονται οι ίδιοι πλατφόρμες κρατήσεων.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  2. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  3. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  4. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  5. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  6. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  7. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  8. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  9. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  10. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  11. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  12. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  13. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  14. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  15. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  16. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  17. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  18. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  19. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  20. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  21. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  22. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  23. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  24. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  25. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  26. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  27. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  28. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  29. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  30. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  31. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  32. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  33. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  34. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  35. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  36. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  37. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  38. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  39. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  40. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  41. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  42. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  43. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  44. 15/11 10:39

    Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)

  45. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  46. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  47. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  48. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  49. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  50. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  51. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  52. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  53. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  54. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  55. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  56. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  57. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  58. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  59. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  60. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  61. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  62. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  63. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  64. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  65. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  66. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  67. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  68. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  69. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  70. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  71. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  72. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  73. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  74. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  75. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  76. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  77. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  78. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  79. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  80. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  81. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  82. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  83. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  84. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  85. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  86. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  87. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  88. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  89. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  90. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου

  91. 13/11 11:13

    COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή

  92. 13/11 10:45

    TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα

  93. 13/11 10:26

    Στην ηγεσία της TUI μέχρι το 2028 ο CEO και ο CFO

  94. 13/11 09:45

    Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s

  95. 13/11 07:49

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη

  96. 13/11 07:43

    Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort

  97. 13/11 07:38

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο

  98. 13/11 07:30

    Αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Κήπου

  99. 13/11 07:25

    Αναβιώνουν 8 οθωμανικές κρήνες στη Θεσσαλονίκη

  100. 12/11 22:36

    Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη