Ξενοδοχεία: Οι 6 καταναλωτικές μεγα-τάσεις στα ταξίδια του μέλλοντος
Οι καταναλωτικές συνήθειες εξελίσσονται συνεχώς, μερικές εκ των οποίων τα επόμενα χρόνια θα είναι κοσμογονικές, όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Sabre σε συνεργασία με την TrendWatching, που διερεύνησε τις ανερχόμενες τάσεις όπως διαμορφώνονται από τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών.
Έτσι, σύμφωνα με την έρευνα, εντοπίζονται 6 κύριες μεγα-τάσεις που θα έχουν το μεγαλύτερο αντίκτυπο στη βιομηχανία ταξιδίων και φιλοξενίας στο μέλλον, οι οποίες υπαγορεύουν στους ξενοδόχους τις μελλοντικές ανάγκες των επισκεπτών.
-YOUNIVERSE | Όλα έχουν να κάνουν με τον επισκέπτη
Το Youniverse είναι ο χώρος στον οποίο κυριαρχούν οι προτιμήσεις και το γούστο του ατόμου. Στη σύγχρονη αγορά, η προσωποποίηση επικεντρώνεται στους καταναλωτές πληροφορώντας τις εταιρίες σχετικά με το τι εκείνοι θέλουν.
Μια πληθώρα νέαων τεχνολογιών, όπως οι τεχνολογίες αναγνώριση προσώπου, βιομετρικών αισθητήρων και αναγνωστών σκέψης, θα επιτρέψουν στα brand να εξατομικεύσουν την εμπειρία επισκέπτη βάσει των βαθύστερων, πιο αυθεντικών και ίσως πιο ασυνείδητων κινήτρων τους. Αυτή η προοπτική θα ανοίξει περισσότερες επιλογές για τους καταναλωτές.
-Helpful | Να είστε μέρος της λύσης, όχι του προβλήματος
Τα brand που κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των ταξιδιωτών θα κερδίσουν την προτίμηση του καταναλωτή του μέλλοντος ο οποίος συνεχίζει να βομβαρδίζεται με γενικευμένα μηνύματα, διαφημίσεις και προσφορές. Έτσι, αναμένεται να στραφούν σε νέα κανάλια προκειμένου να αντιληφθούν ποιό είναι το καταλληλότερο μέρος την καταλληλότερη στιγμή.
-HUMAN BRANDS | Τα ανθρώπινα brand έχουν πεθάνει. Να ζήσουν τα ανθρώπινα brand!
Καθώς η κατανάλωση μετακινείται πέρα από την απλή συναλλαγή, τα brand πρέπει να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους για να διατηρήσουν τους πελάτες τους. Οι καταναλωτές αγαπούν τα brand που έχουν τη δική τους προσωπικότητα, που είναι ανοικτά, ειλικρινή, γεναιόδωρα, διασκεδαστικά και έχουν αξίες. Έτσι, τα brand που προσφέρουν έξτρα υπηρεσίες έξω από τα παραδοσιακά προγράμματα πιστότητας θα ενισχύσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες. Επίσης, η δυναμική τιμολόγηση και οι στοχευμένες προσφορές προσφέρουν το ίδιο αποτέλεσμα.
Το 63% των καταναλωτών από όλο τον κόσμο αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες μόνο όταν αυτές συνάδουν με τις πεποιθήσεις και τις αξίες τους.
-UBITECH | Η όλο και μεγαλύτερη διείσδυση της τεχνολογίας
Οι ζωές πολλών καταναλωτών έχουν ήδη επηρεαστεί από τις αυτόματες και έξυπνες συσκευές, όμως από το 2016 κι έπειτα, όλο και περισσότεροι θα περιμένουν οτι τα brand θα χρησιμοποιούν την τεχνολογία στην υλοποίηση έξυπνων προϊόντων και υπηρεσιών. Ήδη οι γίγαντες Google, IBM, Facebook, Baidu, Microsoft, Amazon και Apple εργάζονται πυρετωδώς στα θέματα τεχνολογίας, βάσει των ανθρώπινων αναγκών.
-PRICING PANDEMONIUM | Η τιμολόγηση γίνεται όλο και πιο δυναμική, στοχευμένη και προσωπική
Το 2016 η αντιμετώπιση της τιμής θα είναι πιο ευπροσάρμοστη από ποτέ για τους καταναλωτές. Μια δυνατότητα είναι να επαναοριοθετηθεί η προσφορά σας ως ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν προκειμένου να σοκάρει τους καταναλωτές και να τους πείσει να αποκτήσουν μια νέα οπτική και εκτίμηση σχετικά με τη σχέση τιμής-αξίας προϊόντος.
Εάν επιδιώξετε να αλλάξετε την προσφορά σας, να είστε τολμηροί και δημιουργικοί. Σκεφτείτε πέρα από την καταναλωτική δαπάνη, την προσφορά στον καταναλωτή, κάνοντας ενέργειες γεναιοδωρίας.
-POST-DEMOGRAPHIC CONSUMERISM | Ώρα να εγκαταλείψετε τα παλαιά δημογραφικά μοντέλα
Τα δημογραφικά δεδομένα έχουν πεθάνει. Ο σύγχρονος καταναλωτής επιλέγει προϊόντα και υπηρεσίες χωρίς να σκέφτεται τα παραδοσιακά δημογραφικά κλισέ. Το διαδίκτυο έχει δημιουργήσει μια παγκόσμια αντίληψη και πρόσβαση σε δεδομένα, πολιτισμούς και ιδέες. Έτσι, τα γούστα και οι προσδοκίες του σύγχρονου καταναλωτή συγκλίνουν σε όποιο σημείο του πλανήτη κι αν βρίσκονται.
Έτσι, διακρίνονται 4 στρατηγικές για να επιβιώσετε σε ένα τέτοιο περιβάλλον:
1. Η νέα κανονική πραγματικότητα
Πολλοί καταναλωτές σε όλο τον κόσμο απορρίπτουν την παράδοση και αποκτούν νέες πεποιθήσεις σε αξίες όπως η οικογένεια, η σεξουαλικότητα, οι ρόλοι των 2 φύλων κτλ. Τα ταξιδιωτικά brand πρέπει να προσαρμοστούν στη μεγάλη διαφοροποίηση τρόπων ζωής.
2. Μετά-ενδυνάμωση
Ενώ πολλοί αγκαλιάζουν τη νέα πραγματικότητα, πολλά δισεκατομμύρια ανθρώπων εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν εμπόδια και να εμποδίζονται να ακολουθήσουν τον τρόπο ζωής της προτίμησής τους. Δώστε τους τη δύναμη να το κανουν.
3. Στόχευση βάσει προτιμήσεων
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες πρέπει να είναι εξατομικευμένες για το κάθε άτομο. Χρησιμοποιήστε την τεχνολογία για να έχετε στοχευμένο μάρκετινγκ, προϊόντα και εμπειρίες.
4. Καταναλωτές πόλης
Στις πόλεις η τάση εγκατάλειψης των δημογραφικών μοντέλων βρίσκει την πιο αυθεντική της έκφραση. Οι κάτοικοι των πόλεων είναι εξαιρετικά διαφοροποιημένοι μεταξύ τους, όμως μοιράζονται κοινές επιδιώξεις και προβλήματα, στα οποία θα χρειαστεί να ανταποκριθείτε.
- 1) CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
- 2) Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
- 3) Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025
- 4) SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια
18/11 17:51
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
18/11 16:39
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
18/11 16:33
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
18/11 16:05
18/11 15:14
18/11 13:47
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
18/11 12:14
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
18/11 12:06
18/11 12:01
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
18/11 11:54
18/11 11:50
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
18/11 11:33
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
18/11 11:32
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
18/11 11:24
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
18/11 11:04
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
18/11 10:35
18/11 10:24
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
18/11 06:05
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
17/11 16:35
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:39
Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
( 0 )