Όταν ο ανταγωνισμός μεταφέρεται στα social media - Τι συμβουλεύουν οι ειδικοί

Όταν ο ανταγωνισμός μεταφέρεται στα social media - Τι συμβουλεύουν οι ειδικοίΗ φωτογραφία είναι από το Travel Weekly
Ο ανταγωνισμός στην παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία είναι πλέον σκληρός και οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το σύγχρονο μέσο για να φτάσουν στον καταναλωτή οι πληροφορίες για τα ταξιδιωτικά προϊόντα και τους προορισμούς.

 

Το Travel Weekly απευθύνθηκε σε 15 εμπειρογνώμονες για να συγκεντρώσει ένα αλφαβητάρι των βέλτιστων πρακτικών στα social media και ιδού ορισμένα συμπεράσματα:

Το Expedia.com (@Expedia) διαθέτει περισσότερους από 204 χιλιάδες ακολούθους στο Twitter, περί τα 1,9 εκατ. likes στο Facebook και 2,4 εκατ. ακολούθους στο Google Plus. Πρόκειται για εντυπωσιακά νούμερα, αν υπολογίσει κανείς με βάση τα ποσοτικά κριτήρια. Παρά το μεγάλο όγκο των ακολούθων, «η ποσότητα είναι σημαντική μόνο εφόσον ανταποκρίνεται σε ποιοτικά κριτήρια», αναφέρει χαρακτηριστικά ο διοργανωτής της εβδομαδιαίας εκδήλωσης #ExpediaChat Twitter, διευθυντής σύνταξης του μπλογκ Expedia Viewfinder και συντάκτης στο site TheTravelingPhilosopher.com, Spencer Spellman.

«Ένας από τους καλύτερους λόγους να είσαι δικτυωμένος είναι ότι το κοινό μπορεί να σου είναι πιστό και να σε ακολουθεί», επισημαίνει ο Spencer Spellman, λέγοντας πως «αυτά είναι δύο πολύ σημαντικά χαρακτηριστικά γιατί δεν αρκεί μόνο να έχεις το κοινό το οποίο θες να προσεγγίσεις, αλλά χρειάζεται και το… κοινό του κοινού σου».

Αναφέρθηκε στην επιτυχία του ιδιοκτήτη της Celebrated Experiences, Jonathan Epstein, ως υπόδειγμα ταξιδιωτικού γραφείου το οποίο είχε αποτελέσματα από την καμπάνια του στα social media. Η εταιρία του χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως έναν τρόπο να ενημερώνει τους πελάτες της, κάτι το οποίο, όπως ανακάλυψε ο ίδιος, ενισχύει τη σύνδεση των πελατών με την εταιρία.

Ισχυρίζεται ότι λατρεύει να κάνει δημοσιεύσεις στο Twitter και να μοιράζεται φωτογραφικό υλικό από τις διερευνητικές περιηγήσεις του στα ξενοδοχεία του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας στο Instagram. Του αρέσει επίσης να χρησιμοποιεί την υπηρεσία των σύντομων βίντεο στο Instagram για να αναδεικνύει τους χώρους των ξενοδοχείων, των κήπων και των περιοχών με ιστορική σημασία.

Η ιδιοκτήτρια του ανεξάρτητου γραφείου Travel Designed, Stephanie Diehl, κάνει δημοσιεύσεις στο Facebook, προκειμένου να παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων των πελατών και φίλων της όταν χρειαστεί να προβούν σε κράτηση ή παραπομπές. 

Συμβουλεύει, μάλιστα, τις τουριστικές επιχειρήσεις να ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να μοιράζονται γεγονότα όπως ομαδικά ταξίδια ή εκδηλώσεις ή σελίδες για ένα πρότζεκτ που τυχόν αναλαμβάνει η εκάστοτε εταιρία. Ωστόσο, τονίζει πως «η παρατεταμένη επανάληψη είναι εκείνη που θα κάνει τη διαφορά» καθώς και ότι «χρειάζεται ανάπτυξη των σχέσεων, κάτι που χτίζεται σε βάθος χρόνου».

Όπως προσέθεσε η ίδια, αν ένα σπουδαίο εταιρικό προφίλ μετατραπεί σε πώληση και το άτομο που θα έχει αγοράσει τις υπηρεσίες νιώσει ικανοποιημένο από αυτές, τότε «δεν θα διστάσει να μοιραστεί το πόσο ωραία πέρασε και το ποιος διοργάνωσε το ταξίδι του με τους φίλους του, και ειδικά μέσα από το διαδίκτυο».

Η ιδιοκτήτρια της JNG Worldwide, Jean Newman Glock, αποκάλυψε ότι μέσα από τα social media, μοιράζεται με πελάτες και προμηθευτές τις εξειδικευμένες γνώσεις της από τον κλάδο των ταξιδίων αλλά και το πάθος της για τα ταξίδια.

Στην ερώτηση για το πώς μετρά το αποτέλεσμα της επένδυσης στα social media, η Glock απαντά: «Πώς μετράς τις εισερχόμενες κλήσεις στο τηλέφωνο; Με την ίδια λογική. Χρειαζόμαστε μόνο να δείξουμε τι μπορούμε να κάνουμε για να εμπνεύσουμε τους πελάτες».

H Margie Jordan, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Jordan Executive Travel Service, χρησιμοποιεί καθημερινά τα social media. «Τα Social media δεν είναι πια επιλογή. Ο μέσος χρήστης του Facebook δαπανά καθημερινά 20 λεπτά από την ημέρα του σε αυτό. Στόχος μου είναι να αποτελέσω μέρος της 20λεπτης περιήγησής του», ανέφερε.

Ο Caitlin Murphy, διευθυντής του τμήματος δημοσίων σχέσεων της Cruise Planners-American Express Travel, χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να παραμένει ψηλά στις τάσεις και να διατηρεί την εταιρία του στην κορυφή των προτιμήσεων του κοινού.

«Ως εταιρία franchise, συμβουλεύουμε τους πράκτορές μας να ασχολούνται με τα social media. Τους βοηθούμε επίσης με το περιεχόμενο, με φωτογραφικό υλικό και με διαφημίσεις στο Facebook, ώστε να αναπτύξουν τις μικρές επιχειρήσεις τους».

Για τους πράκτορες που προσπαθούν να εξοικειωθούν με τα social media, ο social media manager της Travel Leaders Leisure Group, Rich Tucker (@RichTucker), συμβουλεύει τα εξής: «Προσεγγίστε ένα site που πιστεύετε ότι θα ταίριαζε στο προφιλ της εταιρίας σας και διαπιστώστε αν χρειάζονται έναν ταξιδιωτικό συντάκτη. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να κτίσετε το δικό σας κοινό, το οποίο μπορεί να πάρει μήνες».

«Να είστε αυθεντικοί, ξεκάθαροι και να παρέχετε ενημέρωση, πληροφόρηση, διασκέδαση στους πελάτες σας. Μην προσπαθείτε να κάνετε πωλήσεις», συμβουλεύει ο Raul Parquet (@raulparquet) social media strategist στην Azamara Club Cruises, ο οποίος «δουλεύει» κυρίως με οπτικοακουστικό υλικό.

«Ξέρουμε τι να δημοσιεύσουμε γιατί γνωρίζουμε τον τρόπο με τον οποίο η εταιρία θα συμπεριφερόταν, για τι θα ενδιαφερόταν και τι επιζητεί να πετύχει», ανέφερε.

H διευθύντρια του Μάρκετινγκ μέσω των social media της Four Seasons Hotels and Resorts, Felicia Yukich, προτείνει στους ταξιδιωτικούς πράκτορες που συνεργάζονται με την Four Seasons, εκτός από την παρακολούθηση των social media για προωθητικά νέα και ανακοινώσεις, να συνδεθούν με το νέο πρόγραμμα Pin.Pack.Go στο Pinterest, το οποίο βρίσκεται στις σελίδες του Pinterest για τις 80+ τοπικές μονάδες Four Seasons. «Οι πράκτορες μπορούν να χρησιμοποιούν αυτό το πρόγραμμα ώστε να δίνουν τη δυνατότητα στους επισκέπτες να συνδέονται με τοπικούς ειδικούς μέσω του Pinterest πριν φτάσουν στο ξενοδοχείο, δημιουργώντας ένα φάκελο εικόνων με επιλογές του προορισμού και εξατομικευμένες συμβουλές.

O Alison Russo, μέλος της ομάδας Μάρκετινγκ στα social media της Lufthansa USA (@Lufthansa_USA), ενθαρρύνει τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να «μας στέλνουν tweets, να μας κάνουν tag, like ή να σχολιάζουν στη σελίδα μας στο Facebook και στο Instagram και να μοιράζονται τις εμπειρίες τους μαζί μας. Δίνουμε βάση στις απόψεις των συνεργατών μας στην τουριστική βιομηχανία». 

H media relations manager της Abercrombie & Kent USA, Jean Fawcett, υποστηρίζει ότι «οι προσπάθειές μας συνίστανται στο να κοινοποιούμε σε πελάτες και πράκτορες το πάθος της εταιρίας για τα ταξίδια, μαζί με ειδήσεις από τα 50 γραφεία μας σε όλο τον κόσμο». 

O αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ της MSC Cruises USA, Ken Muskat, επικοινωνεί καθημερινά με πράκτορες μέσω κυρίως του Twitter, μεταφέροντας νέες προσφορές και φωτογραφίες ή ενημερώσεις σχετικά με την εταιρία. «Είναι σημαντικό για μένα να κτίσω μια προσωπική σχέση με το εμπόριο», είπε.

O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Philadelphia Convention & Visitors Bureau, Jack Ferguson, είπε ότι οι μικρές επιχειρήσεις που δε χρησιμοποιούν τα social media βρίσκονται σε δυσμενή θέση όσον αφορά την προσέγγιση πελατών, επισημαίνοντας την τελευταία τάση, η οποία δίνει έμφαση στο οπτικό υλικό.

Μάλιστα, όπως αναφέρει, όλο και περισσότερες εταιρίες παρέχουν υλικό στους πράκτορες, προκειμένου αυτοί να το διανέμουν στο κοινό. Το περιεχόμενο που διαμορφώνει το Philadelphia Convention & Visitors Bureau, όπως είπε, (άρθρα, στατιστικά, φωτογραφίες και βίντεο) μπορούν να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε στην προώθηση της περιοχής.

«Είναι εύκολο για τους επισκέπτες να βρουν ευχάριστες δραστηριότητες, να κλείσουν ξενοδοχείο και να εντοπίσουν εστιατόρια… Αν αυτό γίνεται μέσω των social media, τότε μπορούν να είναι σε επαφή με τη Φιλαδέλφεια πολύ πιο εύκολα», είπε η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Visit Philadelphia, Meryl Levitz.

Πράγματι, «σε μια πρόσφατη έρευνα ανάμεσα στους οπαδούς και ακολούθους των δικών μας social media, βρέθηκε ότι το 77% των χρηστών παρακολούθησε κάποια εκδήλωση για την οποία πληροφορήθηκαν μέσω δημοσιεύσεων στα social media και το 43% των ξένων επισκεπτών προγραμμάτισε το ταξίδι του στην Φιλαδέλφεια με βάση κάτι που είχε διαβάσει σε κάποια δημοσίευση στα social media της πόλης» είπε χαρακτηριστικά η διευθύντρια διαχείρισης των social media της Visit Philadelphia, Caroline Bean.

 
Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  2. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  3. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  4. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  5. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  6. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  7. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  8. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  9. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  10. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  11. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  12. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  13. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  14. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  15. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  16. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  17. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  18. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  19. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  20. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  21. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  22. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  23. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  24. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  25. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  26. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  27. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  28. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  29. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  30. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  31. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  32. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  33. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  34. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  35. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  36. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  37. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  38. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  39. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  40. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  41. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  42. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  43. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  44. 15/11 10:39

    Ανακαλύψτε το Conit.Cloud: Την All-in-One εφαρμογή με ΑΙ, για πελάτες και προσωπικό (ΕΡΓΑΝΗ)

  45. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  46. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  47. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  48. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  49. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  50. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  51. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  52. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  53. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  54. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  55. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  56. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  57. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  58. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  59. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  60. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  61. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  62. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  63. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  64. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  65. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  66. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  67. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  68. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  69. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  70. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  71. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  72. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  73. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  74. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  75. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  76. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  77. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  78. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  79. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  80. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  81. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  82. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  83. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  84. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  85. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  86. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  87. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  88. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  89. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  90. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου

  91. 13/11 11:13

    COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή

  92. 13/11 10:45

    TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα

  93. 13/11 10:26

    Στην ηγεσία της TUI μέχρι το 2028 ο CEO και ο CFO

  94. 13/11 09:45

    Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s

  95. 13/11 07:49

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη

  96. 13/11 07:43

    Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort

  97. 13/11 07:38

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο

  98. 13/11 07:30

    Αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Κήπου

  99. 13/11 07:25

    Αναβιώνουν 8 οθωμανικές κρήνες στη Θεσσαλονίκη

  100. 12/11 22:36

    Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη