Η Booking.com αποκαλύπτει τις τάσεις που διαμορφώνουν τα αειφόρα ταξίδια το 2022
Σε νέα έρευνα, που δημοσίευσε η Booking.com, με πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από περισσότερους από 30.000 ταξιδιώτες σε 32 χώρες και περιοχές, αποδεικνύεται ότι ο αντίκτυπος των ταξιδιών παραμένει στο επίκεντρο, με το 71% των ταξιδιωτών παγκοσμίως να απαντά ότι τους επόμενους 12 μήνες θέλει να ταξιδεύει πιο βιώσιμα, ποσοστό το οποίο αντικατοπτρίζει αύξηση 10% σε σχέση με τα στοιχεία του 2021.
Με το 81% των ταξιδιωτών να επιβεβαιώνουν ότι τα αειφόρα ταξίδια είναι σημαντικά για αυτούς, οι μισοί από τους ερωτηθέντες (50%) ανέφεραν ότι οι πρόσφατες ειδήσεις για την κλιματική αλλαγή τους έχουν επηρεάσει έτσι ώστε να κάνουν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές. Για το σκοπό αυτό, πάνω από το 1 /3 (35%) των παγκόσμιων ταξιδιωτών αναφέρουν ότι οι προσπάθειες βιωσιμότητας των καταλυμάτων και των παρόχων μεταφορών διαδραματίζουν ισχυρό ρόλο στις αποφάσεις κρατήσεων σε ξενοδοχεία και μεταφορικά μέσα αντίστοιχα. Επίσης, το 70% των παγκόσμιων ταξιδιωτών αναφέρει ότι θα ήταν πιο πιθανό να επιλέξει ένα βιώσιμο κατάλυμα, είτε έψαχνε συγκεκριμένα για κάτι τέτοιο, είτε όχι.
Σε αναζήτηση πιο βιώσιμης διαμονής
Η ευαισθητοποίηση και η προβολή των περισσότερων βιώσιμων διαμονών συνεχίζεται, με το 40% των παγκόσμιων ταξιδιωτών να επιβεβαιώνουν ότι τον περασμένο χρόνο συνάντησαν βιώσιμα καταλύματα σε ταξιδιωτικούς ιστοτόπους, ενώ το 38% δήλωσε ότι πριν προβεί σε κράτηση δωματίου, αναζητά λεπτομέρειες και πληροφορίες σχετικά με τις προσπάθειες βιωσιμότητας ενός ξενοδοχείου. Περαιτέρω, το 46% των παγκόσμιων ταξιδιωτών δηλώνει ότι τον περασμένο χρόνο διέμεινε σε ένα βιώσιμο κατάλυμα. Οι τουρίστες που επέλεξαν μια πιο βιώσιμη διαμονή τους τελευταίους 12 μήνες, το έκαναν για τους εξής λόγους:
-Το 41% δήλωσε ότι το επέλεξε για να βοηθήσει στη μείωση των επιπτώσεών του στο περιβάλλον
- Το 1/3 (33%) ήθελε να έχει μια πιο σχετική εμπειρία σε τοπικό επίπεδο
-Το 31% πιστεύει ότι τα αειφόρα καταλύματα φέρονται καλύτερα την κοινότητα
Ενώ το 78% των παγκόσμιων ταξιδιωτών σκοπεύει να μείνει σε βιώσιμη ιδιοκτησία τουλάχιστον μία φορά το επόμενο έτος, υπάρχουν ακόμη πολλά βήματα που πρέπει να γίνουν για να καταστήσουν ευκολότερη την εύρεση επιπλέον επιλογών βιώσιμης διαμονής για όλους. Από τους ερωτηθέντες που δεν έμειναν σε βιώσιμο κατάλυμα τον περασμένο χρόνο, το 31% είπε ότι δεν γνώριζε ότι υπήρχαν, αν και το ποσοστό αυτό είναι μειωμένο κατά 5% από το 2021, υποδεικνύοντας ότι η ευαισθητοποίηση αυξάνεται.
Σχεδόν ένας στους τρεις (29%) απάντησε ότι εξακολουθεί να μην ξέρει πώς να βρει βιώσιμα καταλύματα. Περισσότεροι από τους μισούς (56%) παραδέχονται ότι δεν αναζητούν εμπεριστατωμένα τις ενέργειες βιωσιμότητας ενός καταλύματος πριν κάνουν κράτηση, αλλά εάν οι πληροφορίες είναι εύκολα προσβάσιμες, απάντησαν ότι θα τις ελέγξουν, γεγονός που υπογραμμίζει περαιτέρω τη σημασία διευκόλυνσης των τουριστών προς αυτή την κατεύθυνση.
Εναλλακτικοί προορισμοί και χρόνοι ταξιδιού
Υπάρχει ομοφωνία μεταξύ των ταξιδιωτών, ως προς την επιθυμία να αποφύγουν πολυπληθείς και υπερβολικά επισκέψιμους προορισμούς, με το 1/3 (33%) να απαντά ότι επέλεξε να ταξιδέψει εκτός περιόδου αιχμής και πάνω από το 1/4 (27%) επέλεξε να επισκεφθεί έναν λιγότερο δημοφιλή ταξιδιωτικό προορισμό τους τελευταίους 12 μήνες, για να αποφευχθεί ο συνωστισμός. Για τον σκοπό αυτό, όταν σκεφτόταν μελλοντικά ταξίδια, το 40% είπε ότι θα ήταν πρόθυμο να ταξιδέψει αποκλειστικά εκτός περιόδου αιχμής για να αποφύγει τον συνωστισμό και το 64% αποκάλυψε ότι θα απέφευγε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς και αξιοθέατα για να εξασφαλίσει μια πιο ομοιόμορφη διασπορά, τόσο των επιπτώσεων, όσο και των ωφελειών της επίσκεψής του. Σχεδόν το 1 /3 (31%) θα ήταν ακόμη και πρόθυμο να επιλέξει μια εναλλακτική από τον προορισμό που προτιμά, ώστε να αποφύγει τον συνωστισμό.
Από την άλλη πλευρά, το 42% αγωνίζεται να βρει ελκυστικούς προορισμούς που έχουν λιγότερο κόσμο και το 34% αισθάνεται ότι δεν είναι δυνατό να βρει βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές σε πόλεις ή άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Αυτό δείχνει μια ευκαιρία για τις ταξιδιωτικές πλατφόρμες να συνεργαστούν με παρόχους καταλυμάτων σε αυτούς τους προορισμούς, για να τους βοηθήσουν να προχωρήσουν στα ταξίδια βιωσιμότητας και με τη σειρά τους να τονίσουν πιο βιώσιμες επιλογές, καθώς και να βοηθήσουν τους καταναλωτές να ανακαλύψουν εναλλακτικές χρονικές περιόδους και μέρη για να κάνουν τα ταξίδια τους, χωρίς να θυσιάσουν την εμπειρία.
Σύνδεση με τον πολιτισμό και τις τοπικές κοινωνίες
Υπάρχει μία νέα φιλοσοφία που επηρεάζει τη λήψη αποφάσεων, με το 59% των ταξιδιωτών να δηλώνει ότι θέλει να αφήνει τα μέρη που επισκέπτεται σε καλύτερη κατάσταση από ότι τα βρήκε και τα 2/3 (66%) θέλει να έχει εμπειρίες που είναι αντιπροσωπευτικές της τοπικής κουλτούρας.
Περαιτέρω, περισσότερο από το 1/4 (27%) δήλωσε ότι πριν από το ταξίδι του φροντίζει να έχει εξοικειωθεί με τις τοπικές πολιτιστικές αξίες και παραδόσεις και 1 στους 4 (25%) είναι πρόθυμος να πληρώσει περισσότερα για ταξιδιωτικές δραστηριότητες που βοηθούν τις τοπικές κοινωνίες. Παρά τη διάθεση να ανταποδώσει και να συνδεθεί κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του, το 34% δηλώνει ότι δεν ξέρει πώς ή πού να βρει δραστηριότητες ή εκδρομές που έχουν πραγματικά θετικό αντίκτυπο και προσφέρουν στην τοπική κοινότητα.
Βιωσιμότητα στις μεταφορές
Οι παγκόσμιοι ταξιδιώτες προσέχουν πόσο μακριά ταξιδεύουν, πώς φτάνουν στον προορισμό τους και πώς μετακινούνται μέσα σε αυτόν. Σχεδόν το 1/4 (23%) δήλωσε ότι επέλεξε να ταξιδέψει σε έναν προορισμό πιο κοντά στο σπίτι για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα και πάνω από 1 στους 5 (22%) ανέφερε ότι ερεύνησε τα μέσα μαζικής μεταφοράς ή και επιλογές όπως η ενοικίαση ποδηλάτου.
Ένας στους πέντε (20%) επέλεξε επίσης να ταξιδέψει με τρένο αντί για αυτοκίνητο, όταν επρόκειτο για μεγαλύτερες αποστάσεις, ενώ λίγο λιγότερο από το 1/3 (30%) δήλωσε ότι ντρέπεται να πετάξει λόγω των επιπτώσεων στο περιβάλλον. Όσον αφορά την κράτηση μεταφοράς για τα ταξίδια τους, το 40% αναζητά ενεργά πληροφορίες βιωσιμότητας. Αν και το 54% αποκαλύπτει ότι δεν αναζητά ενεργά πιο βιώσιμες επιλογές μεταφοράς, εξακολουθεί να συμπεριφέρεται ανάλογα όταν προβαίνει σε μία κράτηση.
Για παράδειγμα, αν και το 31% λέει ότι οι προσπάθειες βιωσιμότητας δεν παίζουν ισχυρό ρόλο στις επιλογές μεταφοράς, αναφέρει ότι μπορεί να επηρεάσει την τελική του επιλογή. Και για το 23% που αναφέρει ότι οι προσπάθειες βιωσιμότητας δεν παίζουν κανένα ρόλο στην επιλογή της μεταφοράς, γνωρίζοντας ότι η επιλογή μεταφοράς που έχει κλείσει ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές βιωσιμότητας, εξακολουθεί να αισθάνεται καλά για την επιλογή του, ανοίγοντας ένα ευρύ φάσμα ευκαιριών για πιο βιώσιμες επιλογές όλη την εμπειρία του ταξιδιού.
Η έρευνα της Booking.com με μία ματιά:
- Το 81% των ταξιδιωτών επιβεβαιώνει ότι τα αειφόρα ταξίδια είναι σημαντικά, με το 50% να αναφέρει ότι οι πρόσφατες ειδήσεις για την κλιματική αλλαγή τους έχουν επηρεάσει έτσι ώστε να κάνουν πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές
- Το 59% των ταξιδιωτών αναφέρει ότι θέλει να αφήνει τα μέρη που επισκέπτεται σε καλύτερη κατάσταση από ότι τα βρήκε, με το 33% να αποκαλύπτει ότι επέλεξε να ταξιδέψει εκτός περιόδου αιχμής για να αποφύγει τον συνωστισμό
- Σχεδόν το 1/4 (23%) απαντά ότι επέλεξε να ταξιδέψει σε έναν προορισμό πιο κοντά στο σπίτι του τελευταίους 12 μήνες, για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα
- Περισσότερα από 100.000 ακίνητα παγκοσμίως αναγνωρίζονται πλέον για τις προσπάθειές τους για βιωσιμότητα με το σήμα Travel Sustainable
- 1) Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025
- 2) SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια
- 3) Τουρισμός | Ταξίδια στην πόλη, τεχνητή νοημοσύνη και solo ταξίδια οι κυρίαρχες τάσεις το 2025
- 4) Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.
17/11 16:35
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
( 0 )