Τουρισμός | Πώς οι συνέργειες παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών διαμορφώνουν μοναδικές εμπειρίες
Στον σημερινό κλάδο ταξιδιών και εκδηλώσεων, δεν είναι λίγοι οι πάροχοι υπηρεσιών που συνεργάζονται μεταξύ τους, ώστε να διαμορφώσουν μοναδικές, σύνθετες και πολυδιάστατες εμπειρίες πελατών.
Ωστόσο, μια τέτοια συνεργασία, μπορεί να έχει κόστος. Μέσα σε ένα δίκτυο ή ένα οικοσύστημα παρόχων υπηρεσιών, η μεμονωμένη αποτυχία μίας υπηρεσίας μπορεί να έχει κλιμακωτές επιπτώσεις σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Παρ’ όλα αυτά, ελάχιστα είναι γνωστά για τις βέλτιστες στρατηγικές για την ανάκτηση υπηρεσιών σε τέτοια δικτυωμένα περιβάλλοντα.
Συμπληρώνοντας αυτό το κενό στη βιβλιογραφία, η Δρ Karin Weber και η καθηγήτρια Cathy Hsu της Σχολής Διοίκησης Ξενοδοχείων και Τουρισμού (SHTM) στο Πολυτεχνείο του Χονγκ Κονγκ, έριξαν φως στον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται και αντιδρούν σε μέτρα αποτυχίας υπηρεσιών και αποκατάστασης στα σημερινά πολύπλοκα, αλληλένδετα επιχειρησιακά περιβάλλοντα. Τα ευρήματά τους προσφέρουν κρίσιμη καθοδήγηση για τους επαγγελματίες ταξιδιών και εκδηλώσεων, ώστε να διασφαλίσουν πως οι πελάτες είναι όσο το δυνατόν πιο ικανοποιημένοι, μετά από αποτυχία μίας υπηρεσίας.
Ενώ η δυάδα πελάτη-εταιρείας ήταν κεντρική στα σενάρια εξυπηρέτησης πελατών στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η κατάσταση σήμερα είναι πολύ διαφορετική, με ολοένα και πιο διασυνδεδεμένους παρόχους υπηρεσιών, περιβάλλοντα και δυναμική. Η ποιότητα των υπηρεσιών εξαρτάται πλέον από πολύπλοκα δίκτυα και οικοσυστήματα αλληλεπιδρώντων συνεργατών που μοιράζονται πόρους, εργαλεία και στόχους και των οποίων οι αποτυχίες μπορούν να έχουν εκτεταμένες επιπτώσεις.
Παραδόξως, ωστόσο, η έρευνα μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να εξετάσει την αποτυχία υπηρεσίας (SF) και τα μέτρα ανάκτησης στις δικτυώσεις και διασυνδέσεις. Ως αποτέλεσμα, οι στρατηγικές για τη βελτιστοποίηση των συνεργαζόμενων υπηρεσιών στον σύγχρονο κόσμο, δεν έχουν βελτιωθεί όσο θα περίμενε κανείς. Οι ερευνητές αναφέρουν ότι ήρθε η ώρα να επεκταθεί η έρευνα υπηρεσιών, ώστε να κατανοηθεί η ανάπτυξη συστημάτων υπηρεσιών, δικτύων και οικοσυστημάτων.
Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι ένα καλό παράδειγμα δικτυωμένης παροχής υπηρεσιών, καθώς εμπλέκουν μια σειρά ενδιαφερόμενων μερών, όπως αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία και προορισμούς, που δημιουργούν από κοινού αξία για τους ταξιδιώτες. Ομοίως, οι εμπειρίες των πελατών στον ταχέως αναπτυσσόμενο κλάδο εκδηλώσεων διαμορφώνονται από πολλαπλούς συνδεδεμένους φορείς, όπως διοργανωτές εκδηλώσεων, χώρους, χορηγούς και προορισμούς.
Η αποτυχία υπηρεσίας, SF, είναι αρκετά κοινή στον κλάδο των εκδηλώσεων. Ειδικά επιρρεπή είναι τα μουσικά φεστιβάλ, με ευρείες επιπτώσεις για τα διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη, σύμφωνα με τους ερευνητές. Μέχρι σήμερα, ωστόσο, δεν έχει επιτευχθεί συναίνεση σχετικά με τον τρόπο ανταπόκρισης στο SF στα δικτυωμένα περιβάλλοντα των σημερινών κλάδων ταξιδιών και εκδηλώσεων.
Σε ένα φανταστικό σενάριο, οι ερευνητές περιγράφουν τα εξής:
‘Εστω ότι μια εταιρεία θεαμάτων όπως θέατρα κλπ συνεργάζεται με ένα κοντινό εστιατόριο και μια εταιρεία ταξί, με αντάλλαγμα εκπτώσεις στα γεύματα και αξιόπιστη μεταφορά μετά τις παραστάσεις. Ωστόσο, η συνεργασία τους διακόπτεται από τη αποτυχία που προκαλείται από την εταιρεία ταξί. Όταν μια εμπειρία υπηρεσίας συντονίζεται με αυτόν τον τρόπο, πώς καθορίζουν τα μέλη του δικτύου ποιο μέρος πρέπει να αναλάβει την ανάκτηση αυτής της αποτυχίας και τον τρόπο με τον οποίο θα προστατευθεί η φήμη τους.
Γιατί οι πελάτες ενδιαφέρονται για την πηγή ανάκτησης μίας αποτυχημένης υπηρεσίας. Μπορεί ακόμη και να περιμένουν από μη υπεύθυνες οντότητες να προσφέρουν λύση, επισημαίνουν οι ερευνητές, παρά την δυνητικά περιορισμένη ικανότητά τους να το κάνουν. Περαιτέρω, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι εταιρείες μπορούν να επωφεληθούν από την εφαρμογή εξωτερικών προσπαθειών ανάκαμψης, αλλά μόνο όταν δεν είναι συνδεδεμένες με το μέρος που είναι υπεύθυνο για την αποτυχημένη παροχή υπηρεσίας.
Η αποτυχία μίας εταιρείας να παράσχει μία υπηρεσία, δημιουργεί στην πραγματικότητα μια ευκαιρία να ενισχυθούν οι αξιολογήσεις πελατών μιας διαφορετικής εταιρείας, σε μια συνεχόμενη εμπειρία εξυπηρέτησης, συμπεραίνουν οι ερευνητές. Για να διερευνήσουν αυτό το ζήτημα σε βάθος, συνέκριναν τις απαντήσεις των πελατών στην ανάκτηση αποτυχημένης υπηρεσίας που εφαρμόστηκε από διαφορετικά μέρη: την εταιρεία που είναι υπεύθυνη για την αποτυχία, μια εταιρεία που συνδέεται με την υπεύθυνη εταιρεία, και μια εταιρεία που δεν συνδέεται με την υπεύθυνη εταιρεία.
Οι απαντήσεις των πελατών στην ανάκτηση αποτυχημένης υπηρεσίας, μπορεί επίσης να εξαρτώνται από την εκτίμησή τους για το πόσο δίκαια αντιμετωπίστηκε η κατάσταση. Γενικά, οι πελάτες που έχουν βιώσει την αποτυχία αναζητούν δικαιοσύνη. Αυτό, τονίζουν οι ερευνητές, σχετίζεται με τις αντιλήψεις των πελατών για το δίκαιο των πραγματικών αποτελεσμάτων ή συνεπειών, όπως η παροχή χρηματικής ή μη αποζημίωσης. Οι ερευνητές συνέκριναν την αποτελεσματικότητα της αποζημίωσης με μια ειλικρινή συγγνώμη για τον περιορισμό της δυσαρέσκειας των πελατών μετά από μια αποτυχημένη υπηρεσία. Κάλυψαν επίσης ένα κενό στην έρευνα διερευνώντας εάν και πώς οι απαντήσεις των πελατών στις προσπάθειες ανάκτησης επηρεάστηκαν από τη σοβαρότητα του γεγονότος.
Για να εξετάσουν εμπειρικά τις απαντήσεις των πελατών, οι ερευνητές διεξήγαγαν δύο διαδικτυακές έρευνες που βασίζονται σε σενάρια. Στη Μελέτη 1, ζητήθηκε από 207 συμμετέχοντες να φανταστούν ότι είχαν κανονίσει να παρακολουθήσουν ένα διεθνές μουσικό φεστιβάλ αλλά στη συνέχεια αντιμετώπισαν μία αποτυχημένη υπηρεσία, με τη μορφή υπερκράτησης από μέρους της αεροπορικής εταιρείας, καθυστερημένης πτήσης ή χαμένης πτήσης.
Στη συνέχεια τους παρουσιάστηκε ένα από τα τέσσερα εξωτερικά σενάρια ανάκαμψης, στα οποία η ανάκτηση εφαρμόστηκε είτε από έναν εταίρο (συνδεδεμένη εταιρεία ανάκτησης) είτε από ένα ξενοδοχείο (μη συνδεδεμένη εταιρεία ανάκτησης) και το αποτέλεσμα ανάκτησης ήταν είτε αποζημίωση, με τη μορφή αναβάθμισης, ή συγγνώμη. Οι συμμετέχοντες βαθμολόγησαν την ικανοποίησή και την πρόθεση αγοράς που αφορούσε στην εταιρεία ανάκτησης.
Η Μελέτη 2 επέκτεινε αυτό το διαδοχικό πλαίσιο δύο εταιρειών σε μια εμπειρία εκδήλωσης που δημιουργήθηκε από πολλούς παρόχους υπηρεσιών. Οι έμπειροι θαμώνες του φεστιβάλ κλήθηκαν να φανταστούν ότι είχαν αγοράσει εισιτήρια για ένα μουσικό φεστιβάλ, μαζί με τη μεταφορά και τη διαμονή στον χώρο του φεστιβάλ, πριν βιώσουν μία αποτυχημένη υπηρεσία. Χωρίζοντας τους συμμετέχοντες σε έξι ομάδες, οι ερευνητές μέτρησαν την επίδραση της σοβαρότητας της αποτυχίας (μικρά προβλήματα που αντιμετωπίστηκαν στο φεστιβάλ έναντι μιας πτήσης που ακυρώθηκε) στην αξιολόγηση των συμμετεχόντων για τον διοργανωτή, τον τόπο, τον χορηγό και τον προορισμό της εκδήλωσης.
Στη Μελέτη 2, οι ερευνητές συνέκριναν επίσης τις απαντήσεις των συμμετεχόντων στην ανάκτηση που εφαρμόστηκε από το υπεύθυνο μέρος, δηλαδή τον διοργανωτή της εκδήλωσης (που παρείχε αποζημίωση με τη μορφή μερικής επιστροφής εισιτηρίου/δωρεάς σε φιλανθρωπική οργάνωση), έναντι της ανάκτησης που εφαρμόστηκε από κοινού και από τις τέσσερις εταιρείες (που παρείχαν είτε αποζημίωση, δηλαδή δωρεάν εισιτήριο συναυλίας ή απολογία). Και πάλι, καταγράφηκε η ικανοποίηση των συμμετεχόντων, η πρόθεση σύστασης και η πρόθεση επανάληψης αγοράς.
Όπως ήταν αναμενόμενο, η Μελέτη 1 αποκάλυψε υψηλότερες αξιολογήσεις πελατών όσον αφορά στην ικανοποίηση, την πρόθεση σύστασης και την πρόθεση επανάληψης αγοράς για την εταιρεία ανάκτησης που δεν ήταν συνδεδεμένη (έναντι της συνδεδεμένης) με την εταιρεία που ήταν ουσιαστικά υπεύθυνη για την αποτυχία της υπηρεσίας.
Γενικά, οι πελάτες προτιμούσαν να αποζημιωθούν παρά να λάβουν μια συγγνώμη, αλλά και οι συνδεδεμένες εταιρείες από την πλευρά τους, είχαν περισσότερα να κερδίσουν από την προσφορά μιας αποζημίωσης.
Μια απτή χειρονομία καλής θέλησης είναι πιο αποτελεσματική από μια απλή συγγνώμη, εάν μια εταιρεία θέλει να εκμεταλλευτεί μία αποτυχία υπηρεσίας από άλλο πάροχο υπηρεσιών, προσθέτουν οι ερευνητές.
Για παράδειγμα, τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να παρατείνουν τις ώρες για τους επισκέπτες με καθυστερημένες πτήσεις, για να ελαχιστοποιήσουν τις αρνητικές απαντήσεις των πελατών.
Εν συνεχεία, η Μελέτη 2 επιβεβαίωσε ότι αυτό που επηρέασε τις αξιολογήσεις των καταναλωτών, ήταν η σοβαρότητα της αποτυχημένης υπηρεσίας. Στο σενάριο υψηλής σοβαρότητας, ο διοργανωτής της εκδήλωσης (υπεύθυνος για το γεγονός) έλαβε ιδιαίτερα χαμηλές βαθμολογίες σε σχέση με τις άλλες τρεις εταιρείες που εμπλέκονταν στη δημιουργία εμπειρίας.
Παραδόξως, ωστόσο, οι αξιολογήσεις και οι συμπεριφορές των καταναλωτών δεν ήταν πιο θετικές μετά την ανάκαμψη από συνδεδεμένες εταιρείας από ό,τι μετά την εσωτερική ανάκαμψη από την εταιρεία που ευθύνεται για την αποτυχημένη υπηρεσία, δηλαδή τον διοργανωτή της εκδήλωσης. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτό υποδηλώνει ότι οι δαπανηρές προσπάθειες που γίνονται από συνδεδεμένες εταιρείες για να κατευνάσουν τους απογοητευμένους πελάτες, μπορεί να μην οδηγήσουν σε πιο ευνοϊκές αξιολογήσεις και συμπεριφορά των καταναλωτών προς τις εταιρείες αυτές.
Τα αποτελέσματα έδειξαν επίσης ότι το είδος της προσφερόμενης αποζημίωσης, θα πρέπει να εξεταστεί προσεκτικά. Η Μελέτη 2 αποκάλυψε ότι η προσφορά ενός δωρεάν εισιτηρίου για μια μελλοντική συναυλία, στην πραγματικότητα αύξησε την απογοήτευση των μη ντόπιων θεατών του φεστιβάλ, οι οποίοι είχαν ήδη κανονίσει ταξίδια και διαμονή.
Αντίθετα, η Μελέτη 1 παρουσίασε τα πλεονεκτήματα της άμεσης και/ή ευέλικτης αποζημίωσης που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία. Στο πλαίσιο του φεστιβάλ, συμπεραίνουν οι ερευνητές, οποιαδήποτε προσφερόμενη εξωτερική ανάκαμψη θα πρέπει όχι μόνο να έχει παρόμοια αξία αλλά και να είναι άμεση και ευέλικτη.
Προχωρώντας πέρα από τις δυαδικές αλληλεπιδράσεις επιχείρησης-καταναλωτή του παρελθόντος, η εν λόγω μελέτη ανοίγει νέους δρόμους εξετάζοντας τα μέτρα αποτυχίας παροχής υπηρεσιών και ανάκαμψης σε έναν δικτυωμένο κόσμο. Για να βελτιστοποιήσουν τις στρατηγικές ανάκτησης, τα μέλη του δικτύου θα πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά τη σοβαρότητα της αποτυχίας, να επιλέξουν το κατάλληλο μέρος ή μέρη που θα εφαρμόσουν την ανάκτηση και να καθορίσουν τον καταλληλότερο τύπο αποζημίωσης.
Όπως σημειώνουν οι ερευνητές, αυτές οι γνώσεις μπορεί να είναι ιδιαίτερα σημαντικές σε εξαιρετικά απαιτητικά επιχειρηματικά περιβάλλοντα, όπως αυτά που δημιουργήθηκαν από την πανδημία του κορωνοϊού.
Στοιχεία Μελέτης:
Weber, Karin και Hsu, Cathy H. C. (2022). Πέρα από μια ενιαία εταιρεία -εσωτερική εστίαση αποτυχίας/ανάκτησης υπηρεσίας: Πολλαπλοί πάροχοι και εξωτερικές ανακτήσεις υπηρεσιών. Journal of Travel Research, Vol. 61, Τεύχος 1, σσ. 50-63.
Σχετικά με το Πολυτεχνείο του Χονγκ Κονγκ PolyU's School of Hotel and Tourism Management
Για περισσότερα από 40 χρόνια, η Σχολή Διοίκησης Ξενοδοχείων και Τουρισμού του Πολυτεχνείου του Χονγκ Κονγκ έχει τελειοποιήσει ένα ξεχωριστό όραμα για τη φιλοξενία και την τουριστική εκπαίδευση και έχει γίνει μια κορυφαία σχολή ξενοδοχείων και τουρισμού παγκοσμίως. Μεταξύ άλλων, κατατάχθηκε στο Νο. 1 στον κόσμο στην κατηγορία «Διοίκηση Φιλοξενίας και Τουρισμού» στην παγκόσμια κατάταξη των ακαδημαϊκών θεμάτων 2022 της ShanghaiRanking, για έκτη συνεχή χρονιά, στη Νο. 1 παγκοσμίως στην κατηγορία «Εμπόριο, Διοίκηση, Τουρισμός και Υπηρεσίες» για πέντε συνεχή χρόνια, βαθμολογήθηκε Νο. 1 στον κόσμο στον τομέα «Φιλοξενία, αναψυχή, αθλητισμός και τουρισμός» από την κατάταξη CWUR και Νο. 1 στην Ασία στη θεματική ενότητα «Διαχείριση Φιλοξενίας και Αναψυχής».
- 1) Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025
- 2) SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια
- 3) Τουρισμός | Ταξίδια στην πόλη, τεχνητή νοημοσύνη και solo ταξίδια οι κυρίαρχες τάσεις το 2025
- 4) Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
12/11 07:21
Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο
11/11 22:28
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά
11/11 16:28
11/11 16:25
11/11 15:49
11/11 15:34
Τουρκικός τουρισμός | 1,5 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας στο 9μηνο
11/11 15:25
FedHATTA/ΗΑΤΤΑ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο των εξελίξεων στην παγκόσμια αγορά οργανωμένων ταξιδιών
11/11 12:42
TUI: Τάση για solo ταξίδια σε all in ξενοδοχεία – Τι δείχνουν οι κρατήσεις
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
( 0 )