Συστάσεις της Booking.com σε ξενοδοχεία και καταλύματα | Πώς θα αξιοποιήσετε τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2024

Συστάσεις της Booking.com σε ξενοδοχεία και καταλύματα |  Πώς θα αξιοποιήσετε τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2024Πηγή φωτο: pixabay.com

Συστάσεις στους ξενοδόχους και τα τουριστικά καταλύματα όλων των τύπων να αξιοποιήσουν τις μεγάλες ταξιδιωτικές τάσεις, που ανέδειξε η έρευνά της για το 2024 απευθύνει η Booking.com σε ειδικό σημείωμα, που απευθύνεται στους συνεργάτες της.

Στο εισηγητικό σημείωμα υπογραμμίζει:

"Τώρα που το 2023 φτάνει στο τέλος του, είναι ιδανική στιγμή για να αρχίσετε να σκέφτεστε και να κάνετε τα σχέδιά σας για την επόμενη χρονιά. Στην πιο αναλυτική έρευνα ταξιδιωτικών προβλέψεων που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα, λάβαμε απαντήσεις από 27.730 ταξιδιώτες συνολικά, σε 33 χώρες και περιοχές. Ποιο ήταν το κύριο συμπέρασμα; Τα ταξίδια θα αποτελέσουν πρωταρχική πηγή ζωντάνιας τη χρονιά που έρχεται. 

Τώρα μπορούμε να σας αποκαλύψουμε τι επιθυμούν οι ταξιδιώτες για το επόμενο έτος, με επτά συναρπαστικές πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε τη στρατηγική σας για να εντυπωσιάσετε τους επισκέπτες και να αυξήσετε τις κρατήσεις σας για το 2024".

Αναλυτικά οι 7 τάσεις και οι συστάσεις της Booking.com:

1. Ο (άλλος) εαυτός στο προσκήνιο

Το 2024, οι ταξιδιώτες έχουν όλο και περισσότερο την τάση να διαμορφώνουν έναν δεύτερο εαυτό στη διάρκεια των διακοπών τους, με 37% από αυτούς να πλέκουν ένα σύνθετο αφήγημα γύρω από την πραγματική τους ζωή κατά τις συναναστροφές τους με άλλους ταξιδιώτες. Θέλουν πολύ να επαναπροσδιορίσουν τον εαυτό τους και μάλιστα, σε ποσοστό 42%, είναι προετοιμασμένοι μέχρι και να πληρώσουν για να νοικιάσουν αυτοκίνητο υψηλότερης κατηγορίας από αυτό που οδηγούν συνήθως. Χάρη στη συνεργασία μας με εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, μπορείτε να προσφέρετε σε αυτούς τους επισκέπτες έναν εύκολο και γρήγορο τρόπο για να αναβαθμίσουν το μεταφορικό τους μέσο.

Κάποιες φορές, βλέπουν τα ταξίδια τους και ως μια προέκταση των ψευδωνύμων και των άβαταρ που χρησιμοποιούν ήδη στο διαδίκτυο. Μπορείτε να βοηθήσετε αυτούς τους ταξιδιώτες να κάνουν τα ψηφιακά τους όνειρα πραγματικότητα ενσωματώνοντας εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στο κατάλυμά σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να μετατρέψετε το μενού του εστιατορίου σας σε μια διαδραστική εμπειρία, να σχεδιάσετε ένα εικονικό κυνήγι θησαυρού ή να οργανώσετε μια δραστηριότητα «απόδρασης» αξιοποιώντας τους χώρους του καταλύματός σας. Ο,τι και αν επιλέξετε, η ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας μπορεί να κάνει το κατάλυμά σας πιο ελκυστικό για τους επισκέπτες.

2. Διακοπές δροσιάς

Με τις θερμοκρασίες σε όλο τον πλανήτη διαρκώς να αυξάνονται, οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο ψυχρούς προορισμούς για να ξεφύγουν από τη ζέστη. Για να επωφεληθείτε από αυτήν την τάση, μπορείτε να προβάλετε το κατάλυμά σας ως ιδανική επιλογή για ταξιδιώτες που ψάχνουν ένα καταφύγιο δροσιάς. Για παράδειγμα, ενημερώστε την καταχώρισή σας προσθέτοντας φωτογραφίες ανάλογα με την εποχή. Αν το κατάλυμά σας βρίσκεται σε κάποιο χειμερινό θέρετρο, φροντίστε να το επισημάνετε δείχνοντας το υπέροχο χιονισμένο τοπίο. 

Τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτών δηλώνουν ότι αισθάνονται απευθείας πιο χαλαροί όταν βρίσκονται κοντά σε νερό. Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε στους επισκέπτες σας πρωτότυπους τρόπους για να δροσιστούν. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνεργαστείτε με τοπικές εταιρείες που οργανώνουν δραστηριότητες υδάτινου σκι, σανιδοκωπηλασίας ή ιστιοσανίδας, ή να ενημερώσετε την καταχώρισή σας προσθέτοντας πληροφορίες για διαθέσιμες εμπειρίες σπα στην περιοχή. Μπορείτε επίσης να προσελκύσετε επισκέπτες που αναζητούν λίγη δροσιά επισημαίνοντας τα σχετικά προτερήματα του καταλύματός σας, π.χ. δίνοντας έμφαση σε κορυφαίες παροχές όπως ο κλιματισμός, η κοντινή απόσταση από το νερό, η πισίνα ή οι υπαίθριοι χώρο.

3. Διάθεση για αυθορμητισμό

Το 2024, οι ταξιδιώτες ρέπουν όλο και περισσότερο προς τον αυθορμητισμό και την περιπέτεια. Προσφέρουμε διάφορα εργαλεία που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, μεταξύ των οποίων το AI Trip Planner (που διατίθεται στις ΗΠΑ). Ενσωματώνοντας κάποια από αυτά τα εργαλεία στην καταχώρισή σας, μπορείτε να βοηθήσετε τους ταξιδιώτες να οργανώνουν ταξίδια με μεγαλύτερη ευελιξία και να δρουν πιο αυθόρμητα. 

Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες επιθυμούν να κάνουν κράτηση για ένα ταξίδι-έκπληξη, όπου τα πάντα, μέχρι κι ο προορισμός, θα είναι άγνωστα μέχρι την ώρα της άφιξης. Επομένως, μπορείτε να προωθήσετε το κατάλυμά σας ως καταφύγιο για αυθόρμητους ταξιδιώτες. Δημιουργήστε προσφορές τελευταίας στιγμής και ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης για να ανταποκριθείτε σε αλλαγές που προκύπτουν στα σχέδια των ταξιδιωτών. 

Αναδείξτε τη μοναδικότητα της τοποθεσίας σας ενημερώνοντας την περιγραφή του προφίλ σας στο extranet και προσθέτοντας νέες φωτογραφίες που εμφανίζουν ανθρώπους να περνούν καλά στο κατάλυμά σας, καθώς και τη γύρω περιοχή, ώστε να ενθαρρύνετε τους μελλοντικούς επισκέπτες να εξερευνήσουν το άγνωστο. Αξιοποιώντας αυτήν την τάση, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον που ικανοποιεί την περιπετειώδη διάθεση των σύγχρονων ταξιδιωτών.

4. Μαγειρικές αναζητήσεις

Το φαγητό παίζει κεντρικό ρόλο σε μια εμπειρία ταξιδιού και παρατηρούμε ένα αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις μαγειρικές εξερευνήσεις. Σύμφωνα με την έρευνά μας, σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων θέλουν να μάθουν περισσότερο από ποτέ για τις σπεσιαλιτέ του προορισμού τους. Μπορείτε λοιπόν να αναβαθμίσετε τις γαστρονομικές εμπειρίες που προσφέρει το κατάλυμά σας για να προσελκύσετε τους λάτρεις του φαγητού. 

Αν το κατάλυμά σας έχει εστιατόριο, βεβαιωθείτε ότι το αναφέρετε στο προφίλ σας, αναδεικνύοντάς το με λαχταριστές φωτογραφίες από γευστικά πιάτα. Επίσης, ίσως είναι καλή ιδέα να ανεβάσετε το επίπεδο του πρωινού σας για να ικανοποιήσετε τους «φιλοπερίεργους» ουρανίσκους. Αν το κατάλυμά σας φημίζεται για την ποιοτική κουζίνα του, αυτή η πληροφορία πρέπει να είναι κυρίαρχο στοιχείο στην καταχώρισή σας. Πολλοί γαστρονομικοί προορισμοί έχουν γνωρίσει μεγάλη επιτυχία με αυτήν τη στρατηγική.  

Τέσσερις στους πέντε ταξιδιώτες θέλουν να δοκιμάζουν την κουζίνα της περιοχής και πιάτα που παρασκευάζονται από τοπικά υλικά, ώστε να έχουν να διηγούνται ιστορίες για τα φαγητά του κόσμου που έχουν γευτεί. Επομένως, φροντίστε να επισημάνετε «κρυμμένα διαμάντια» και μυστικά της τοπικής κουλτούρας. Σκεφτείτε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με τοπικά εστιατόρια για να προσφέρετε αυθεντικές γαστρονομικές εμπειρίες ή να διοργανώσετε μαγειρικά δρώμενα ή εργαστήρια στον χώρο του καταλύματός σας. Ενσωματώνοντας ευκαιρίες για μαγειρικές εξερευνήσεις, μπορείτε να παρακινήσετε τους λάτρεις του φαγητού να επιλέξουν το κατάλυμά σας.

5. Ανάγκη για ξεκούραση

Σε μια εποχή όπου επικρατεί παγκοσμίως η αστάθεια, οι ταξιδιώτες θέλουν να κάνουν εξορμήσεις με κεντρικό στόχο την αυτοβελτίωσή τους. Με την εμφάνιση του «υπνοτουρισμού», οι πάροχοι καταλυμάτων οφείλουν να ανταποκριθούν στο 58% των ταξιδιωτών που αναζητά ξεκούραση χωρίς περισπασμούς το 2024. Καταλαβαίνουμε αυτήν την ανάγκη για αναζωογόνηση. 

Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε βελτιωμένες υπηρεσίες, όπως πακέτα ευεξίας με παροχές ύπνου, αλλά και να δημιουργήσετε ειδικούς χώρους χαλάρωσης στο κατάλυμά σας. Θα πρέπει να δώσετε έμφαση σε παροχές όπως η σάουνα ή το σπα, ή σε άλλες δραστηριότητες ευεξίας, όπως οι πισίνες υδροθεραπείας και τα μαθήματα γιόγκα, χορού ή γυμναστικής. Αυτό θα σας βοηθήσει να προβάλετε το κατάλυμά σας ως ένα ευέλικτο καταφύγιο αυτοανακάλυψης και χαλάρωσης.

6. À la carte πολυτέλεια

Οι ταξιδιώτες του 2024 επιθυμούν να βελτιστοποιήσουν τις διακοπές τους συνδυάζοντας πολυτέλεια και καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Θέλουν να αναβαθμίσουν την εμπειρία τους, αλλά με μειωμένο κόστος. Προσφέρετε στους επισκέπτες σας εμπειρίες υψηλότερου επιπέδου παρέχοντάς τους προσιτή πολυτέλεια και εγγύτητα σε οικονομικά αξιοθέατα. Μπορείτε να προωθήσετε το κατάλυμά σας τονίζοντας ότι διαθέτετε πρόσθετες παροχές πολυτελείας που δεν απαιτούν υπερβολικά χρήματα.

Σύμφωνα με την έρευνά μας, πάνω από το 50% των ταξιδιωτών επιλέγει να επισκεφθεί έναν πιο κοντινό προορισμό ή μια πιο φθηνή πόλη σε σύγκριση με τον τόπο διαμονής του. Μπορείτε να προσθέσετε τιμές ανά χώρα στην καταχώρισή σας αν περιμένετε αυξημένο αριθμό κρατήσεων από επισκέπτες που προέρχονται από συγκεκριμένες περιοχές. Επιπλέον, 47% των γονέων σχεδιάζουν να επιτρέψουν στα παιδιά τους να κάνουν μερικές απουσίες στο σχολείο εκτός της υψηλής περιόδου για να εξοικονομήσουν χρήματα στις διακοπές τους. Αν θέλετε, μπορείτε να προσφέρετε ανταγωνιστικές Τιμές για παιδιά στο κατάλυμά σας και να κάνετε προσφορές για να αυξήσετε τις κρατήσεις σας στις περιόδους με χαμηλότερη ζήτηση.

7. Αισθητική και συνείδηση

Η βιωσιμότητα και το στιλ συγκλίνουν το 2024, με τους ταξιδιώτες να αναζητούν πιο βιώσιμα καταλύματα. Η έρευνά μας δείχνει ότι 73% των επισκεπτών είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε ένα κατάλυμα που εφαρμόζει πρακτικές βιωσιμότητας, ενώ οι συνεργάτες που ήδη δίνουν έμφαση στη βιωσιμότητα δημιουργούν ακόμα καλύτερες εμπειρίες επισκεπτών. Καλό θα είναι να ακολουθήσετε το παράδειγμά τους.

Υιοθετήστε πρακτικές βιωσιμότητας, όπως ενεργειακά αποδοτικό φωτισμό και μέτρα για την εξοικονόμηση του νερού. Αν το κατάλυμά σας ακολουθεί πρακτικές βιωσιμότητας, τότε μπορεί να λάβει το σήμα Travel Sustainable, το οποίο σας επιτρέπει να προβάλλετε τις πρωτοβουλίες που παίρνετε για τη βιωσιμότητα στην καταχώρισή σας. Δημιουργήστε πράσινες στέγες και προσθέστε φυτά. Εφαρμόζοντας πρακτικές βιωσιμότητας, μπορείτε να προσελκύσετε ευσυνείδητα άτομα με αισθητική καλλιέργεια, τα οποία επιθυμούν να ταξιδεύουν υπεύθυνα. 

Ο Arjan Dijk, Senior Vice President και Chief Marketing Officer στην Booking.com, σχολιάζει: «Οι ταξιδιωτικές μας προβλέψεις για το 2024 αντικατοπτρίζουν την ιδέα ότι τα ταξίδια δεν αποτελούν ένα είδος απόδρασης από την καθημερινή μας ζωή, αλλά, αντίθετα, μας κινητοποιούν ώστε να ζούμε τη ζωή μας όσο καλύτερα γίνεται».

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 21/11 19:01

    Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024

  2. 21/11 18:56

    «Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;

  3. 21/11 18:14

    Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024

  4. 21/11 16:47

    Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών

  5. 21/11 16:26

    Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA

  6. 21/11 16:17

    ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων

  7. 21/11 15:37

    Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025

  8. 21/11 14:44

    Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο

  9. 21/11 14:43

    Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025

  10. 21/11 14:30

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο

  11. 21/11 14:12

    ICAP CRIF | Ενισχύεται η παρουσία Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στις ελληνικές επιχειρήσεις

  12. 21/11 13:57

    Όλγα Κεφαλογιάννη | Ψηφιακές πλατφόρμες για την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού

  13. 21/11 12:54

    Celestyal | Προσφορές Black Friday - κρουαζιέρες 7 διανυκτερεύσεων από €359

  14. 21/11 12:43

    Φλωρεντία: Ο Δεκάλογος των "Όχι" για τη διαχείριση του υπερτουρισμού - Στο στόχαστρο (και) οι βραχυχρόνιες μισθώσεις

  15. 21/11 12:42

    ΕΛΣΤΑΤ | 5 εκατ. αφίξεις στα τουριστικά καταλύματα τον Σεπτέμβριο

  16. 21/11 12:11

    Ευρωπαϊκό Συνέδριο Γαστρονομίας | Η Ελλάδα δεν είναι μόνο τουριστικός προορισμός. Eίναι μια γιορτή για τις αισθήσεις...

  17. 21/11 11:41

    Βαρκελώνη: Παράνομη η απαγόρευση των Airbnb; Καταγγελία στην ΕΕ από τον ευρωπαϊκό φορέα EHHA

  18. 21/11 11:02

    Η Πιερία ενημερώνει καθηγητές Πανεπιστημίων από την Ασία για την τουριστική ταυτότητα της περιοχής

  19. 21/11 10:32

    Βρετανικός τουρισμός | Oι αυθεντικές τοπικές εμπειρίες και η γαστρονομία είναι το κλειδί για το 2025

  20. 21/11 10:10

    Τι αξίζει η Google χωρίς τον Chrome;

  21. 21/11 06:58

    Μιλάνο: Στο τραπέζι η αύξηση του τουριστικού φόρου για τα ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων

  22. 21/11 06:56

    Ουγγαρία | Κυβερνητική εκτίμηση: στα 1.000 ευρώ ο κατώτατος μισθός και στα 2.500 ευρώ ο μέσος μισθός την επόμενη 3τία

  23. 21/11 06:54

    Υψηλότερος ο μέσος ετήσιος μισθός στη Ρουμανία σε σχέση με την Ελλάδα

  24. 21/11 06:52

    Βόρεια Μακεδονία: Αύξηση τουριστών στο 8μηνο

  25. 21/11 06:50

    Δήμος Άνδρου: Αίτηση για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  26. 20/11 17:17

    “Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας

  27. 20/11 17:13

    Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων

  28. 20/11 16:48

    H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού

  29. 20/11 15:36

    Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024

  30. 20/11 15:21

    Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν

  31. 20/11 15:14

    Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ

  32. 20/11 14:58

    Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700

  33. 20/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν

  34. 20/11 14:00

    Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων

  35. 20/11 13:38

    Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025

  36. 20/11 12:53

    Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο

  37. 20/11 12:01

    Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025

  38. 20/11 11:49

    EasyJet: Νέες συνδέσεις με Αθήνα και Καλαμάτα το καλοκαίρι του 2025

  39. 20/11 11:25

    SkyAlps: Nέα καλοκαιρινή σύνδεση Bolzano - Κεφαλονιά

  40. 20/11 11:21

    Ελληνικός τουρισμός 2024 | 18,8 δισ. ευρώ οι εισπράξεις στο 9μηνο (+4,1%), +9,3% οι αφίξεις

  41. 20/11 11:00

    Τουρισμός και Βιώσιμη Ανάπτυξη | Παρουσίαση της πρωτοβουλίας METRON Sustainable Tourism στην Philoxenia

  42. 20/11 10:28

    O κ.Εμμανουήλ Σταματάκης πρόεδρος στην Ε.Ξ. Χανίων - το νέο Δ.Σ.

  43. 20/11 10:14

    Θα μειωθεί η τιμή του ελαιόλαδου;

  44. 20/11 07:10

    Δύο γαστρονομικές κοινότητες στο Λεωνίδιο Αρκαδίας και την Επίδαυρο Αργολίδας

  45. 20/11 07:07

    Δήμος Πάρου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  46. 20/11 07:01

    Δήμος Παλαιού Φαλήρου: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την πολιτιστική κληρονομιά και τουριστική ανάπτυξη

  47. 20/11 06:59

    Ουγγαρία: Αναπτυξιακό πρόγραμμα 16 σημείων για την τόνωση του τουρισμού

  48. 19/11 17:32

    Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ

  49. 19/11 15:30

    ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες

  50. 19/11 15:21

    Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν

  51. 19/11 14:56

    Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά

  52. 19/11 13:49

    Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο

  53. 19/11 13:43

    Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ

  54. 19/11 13:33

    Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι

  55. 19/11 13:14

    Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια

  56. 19/11 12:29

    Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.

  57. 19/11 12:04

    Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....

  58. 19/11 10:47

    Βιωματική επίσκεψη του ΠΜΣ «Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού» σε τυροκομείο και οινοποιείο

  59. 19/11 10:04

    Προληπτικές δράσεις για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής στην πολιτιστική κληρονομιά

  60. 19/11 09:32

    Όμιλος Jet2 και Jet2holidays | Επιπλέον πτήσεις προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από το Leeds Bradford

  61. 19/11 04:11

    Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών

  62. 19/11 04:09

    Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού

  63. 19/11 04:05

    Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»

  64. 19/11 04:04

    Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις

  65. 19/11 04:01

    Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου

  66. 18/11 17:51

    MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα

  67. 18/11 16:39

    Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό

  68. 18/11 16:33

    Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη

  69. 18/11 16:05

    Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...

  70. 18/11 15:14

    FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω

  71. 18/11 13:47

    Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια

  72. 18/11 12:14

    Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025

  73. 18/11 12:06

    Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....

  74. 18/11 12:01

    Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού

  75. 18/11 11:54

    Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις

  76. 18/11 11:50

    Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη

  77. 18/11 11:33

    Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών

  78. 18/11 11:32

    CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025

  79. 18/11 11:24

    O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού

  80. 18/11 11:04

    Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς

  81. 18/11 10:35

    ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου

  82. 18/11 10:24

    Wyndham Hotels: Νέος αναπτυξιακός κύκλος στην Ελλάδα σε δημοφιλείς και λιγότερο γνωστούς προορισμούς

  83. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  84. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  85. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  86. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  87. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  88. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  89. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  90. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  91. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  92. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  93. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  94. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  95. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  96. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  97. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  98. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  99. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  100. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.