Αμερικανικός τουρισμός - Deloitte | Από το revenge travel σε νέες προτεραιότητες στα ταξίδια – Οι 5 κορυφαίες τάσεις για το 2024
Από τα ταξίδια εκδίκησης οι Αμερικανοί ταξιδιώτες μετακινούνται σε επαναπροδιορισμό των προτεραιοτήτων τους με τα ταξίδια να βρίσκονται σε υψηλή θέση, σύμφωνα με την έκθεση 2024 Travel Outlook της Deloitte.
Η έκθεση έδειξε ότι από τους Αμερικανούς που αυξάνουν τον προϋπολογισμό διακοπών τους, ένας στους 5 άλλαξε κίνητρο διακοπών για το 2024, αναφέροντας ότι οι δαπάνες για ταξίδια έχει γίνει πιο σημαντική για αυτούς από την περίοδο της πανδημίας.
Ακόμη και από αυτούς που δεν ταξίδεψαν ή περιόρισαν τον προϋπολογισμό διακοπών, πολλοί δήλωσαν ότι έχουν μεγαλύτερα ταξιδιωτικά σχέδια για το 2024, ιδιαίτερα οι Αμερικανοί που ανήκουν στη γενιά baby boomer οι οποίοι επέστρεψαν τους τελευταίους μήνες στα ταξίδια δίνοντας ένα δυνατό σινιάλο στη βιομηχανία. Τρεις στους 10 baby boomers που περιόρισαν τον προϋπολογισμό διακοπών τους το 2023, ανάφεραν ότι εξοικονομούν χρήματα για μελλοντικά ταξίδια.
Άλλο ενθαρρυντικό στοιχείο για τον Αμερικανικό τουρισμό το 2024 είναι ότι η πρόθεση για συμμετοχή σε δραστηριότητες στον προορισμό παρουσιάζει αύξηση. Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες που σχεδιάζουν να επισκεφθούν κάποιο αξιοθέατο κατά τη διάρκεια των διακοπών τους αυξήθηκαν από 36% το 2022 σε 43% το 2023.
Παράλληλα, παρατηρείται διεύρυνση των προορισμών εξωτερικού το 2023, με πολύ ισχυρή ζήτησης για Ευρώπη τους καλοκαιρινούς μήνες, και μικρότερη αύξηση ζήτησης για Ν. Αμερική, Ασία και Αφρική. Πολλά ταξίδια των Αμερικανών φαίνεται να περιστρέφονται γύρω από την εξερεύνηση και τις νέες εμπειρίες και όχι απλώς την ξεκούραση και την απόδραση.
Παράλληλα, η έκθεση της Deloitte αποκαλύπτει ότι πολλοί Αμερικανοί θα επιλέγουν ταξίδια το 2024 βάσει μιας σημαντικής αλλαγής τρόπου ζωής η οποία αναμένεται να συνεχιστεί και μέσα στα επόμενα χρόνια, δηλαδή την εργασία εξ αποστάσεως. Το ποσοστό εκείνων που δήλωσαν οτι σκοπεύουν να εργασθούν κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερης διάρκειας ταξιδιού του κατά τη σεζόν των διακοπών ανέβηκε από 19% το 2022 στο 34% το 2023.
Πρόκειται, επισημαίνεται στην έρευνα, όχι απλώς για μια προσωρινή ανωμαλία μετά την πανδημία, αλλά για μια πιο σταθερή αλλαγή συμπεριφοράς στα ταξίδια, καθώς πολλοί αξιοποιούν την ευέλικτη εργασία προκειμένου να μπορούν να ταξιδεύουν περισσότερο. Οι «Laptop luggers», όπως τους χαρακτηρίζει η έκθεση, πραγματοποιούν περισσότερα και μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια και καθώς η απομακρυσμένη εργασία παραμένει επιλογή για πολλούς, οι ταξιδιωτικοί πάροχοι είναι σε θέση να επωφεληθούν λαμβάνοντας μεγαλύτερη ζήτηση για διανυκτερεύσεις και δραστηριότητες.
Η έκθεση προβλέπει ότι εάν η οικονομία περάσει σε ακόμα πιο δύσκολη συγκυρία, η ταξιδιωτική βιομηχανία θα καταγράψει τις εξής τάσεις:
-Μερικό αρνητικό αντίκτυπο στον αριθμό των Αμερικανών που θα ταξιδέψουν, επηρεάζοντας κυρίως τα νοικοκυριά χαμηλών εισοδημάτων.
-περισσότεροι Αμερικανοί θα αποφασίσουν να ταξιδέψουν σε κοντινούς προορισμούς, περιορίζοντας τον αριθμό, την απόσταση ή τη διάρκεια των ταξιδιών τους.
-οι Αμερικανοί νεαρής ηλικίας και χαμηλότερων εισοδημάτων θα επιλέγουν επίσκεψη σε φίλους και συγγενείς παρά τη διαμονή σε ξενοδοχεία.
Επιπλέον, η έκθεση αποκαλύπτει ότι τα στοιχεία του ταξιδιού τα οποία συνηθίζουν να αναβαθμίζουν, εφόσον μπορούν, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες έχουν να κάνουν με την τοποθεσία του καταλύματος, την απόσταση του προορισμού, το πρόγραμμα πτήσης και τις εμπειρίες στον προορισμό. Αντίθετα, όσοι επιθυμούν να κάνουν περικοπές στις διακοπές τους, συνήθως εξοικονομούν στην κατηγορία του ξενοδοχείου που επιλέγουν, στον αερομεταφορέα (επιλέγοντας low cost) και στην αναβάθμιση θέσεων.
Επιπλέον, η έκθεση εξετάζει αναλυτικά τις 5 τάσεις που αναμένεται να διαμορφώσουν τη βιομηχανία το 2024...
- Οι πάροχοι υπηρεσιών θα βρίσκουν τρόπους να βελτιώνουν την ταξιδιωτική εμπειρία. Τα υψηλά επιτόκια και το αυξημένο κόστος ορισμένων αγαθών μπορεί να δυσκολέψουν την αναβάθμισή τους, πόσο μάλλον την αναβάθμιση των ξενοδοχείων. Ορισμένες από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των αεροπορικών εταιρειών προέρχονται από τα καιρικά φαινόμενα και ζητήματα προσωπικού, που δεν βρίσκονται εξ ολοκλήρου στον έλεγχό τους. Ωστόσο, οι αεροπορικές εταιρείες και οι πάροχοι φιλοξενίας γνωρίζουν ότι πρέπει να βελτιώσουν τις εμπειρίες που προσφέρουν, διαφορετικά κινδυνεύουν να χάσουν την προσοχή των ταξιδιωτών.
- Η επιστροφή των εταιρικών ταξιδιών συνεχίζεται, αλλά τα κέρδη επιβραδύνονται. Ενώ τα ταξίδια για την οικοδόμηση σχέσεων με τους πελάτες και την υποστήριξη της συνεργασίας με την ομάδα παραμένουν κλειδί για την επιχειρηματική επιτυχία, το κόστος είναι μια σημαντική ανησυχία. Εν μέσω αυτών των προσπαθειών για συνετή κατάρτιση προϋπολογισμού, οι εταιρικές ταξιδιωτικές δαπάνες των ΗΠΑ εξακολουθούν να είναι πιθανό να ξεπεράσουν τελικά τα προπανδημικά επίπεδα εντός του επόμενου έτους.
- Περισσότερα ταξίδια ή μεγαλύτερα ταξίδια; Ένα από τα αποτελέσματα της πανδημίας ήταν η αλλαγή στον τρόπο εργασίας. Οι απομακρυσμένες και υβριδικές ρυθμίσεις φαίνεται ότι ήρθαν για να μείνουν και το μερίδιο των ταξιδιωτών που σχεδιάζουν να εργαστούν σε μεγάλα ταξίδια αναψυχής έχει αυξηθεί. Εκτός από τα επιπλέον και παρατεταμένα ταξίδια, αυτή η συμπεριφορά «laptop lugger» έχει επίσης αντίκτυπο στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών στον προορισμό.
- Οι δαπάνες μάρκετινγκ μετατοπίζονται για να ανταποκρίνονται στις αλλαγές σε πλατφόρμες και δημογραφικά στοιχεία. Καθώς η ζήτηση για ταξίδια έχει επιστρέψει και επιδεικνύει ανθεκτικότητα στο οικονομικό άγχος, οι δαπάνες μάρκετινγκ του κλάδου έχουν αυξηθεί και οι ταξιδιωτικοί πάροχοι έχουν καλύψει ένα κύμα αυξανόμενης ζήτησης. Ωστόσο, καθώς η ανάπτυξη των ταξιδιών επιβραδύνεται, θα υπάρχει μεγαλύτερη ανάγκη για πιο στοχευμένο μάρκετινγκ και νέες στρατηγικές σε ένα μεταβαλλόμενο τοπίο.
- Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) επηρεάζει ήδη τα ταξίδια, με την αποτελεσματικότητα των τηλεφωνικών κέντρων να είναι το πιο ευρέως αναγνωρισμένο της όφελος. Το επόμενο έτος, αναμένεται ότι θα επηρεάσει τον κλάδο με σημαντικούς τρόπους. Οι πιο ορατές εφαρμογές της (νέες επιλογές για ανακάλυψη, αγορές, κρατήσεις) θα τραβήξουν μεγάλο μέρος της προσοχής, αλλά οι λιγότερο ορατές ενδέχεται να έχουν μεγαλύτερη επιρροή. Οι πιο σημαντικές περιπτώσεις χρήσης της από τους παρόχους ταξιδιών, περιλαμβάνουν τη στρατηγική διαφήμισης, το περιεχόμενο μάρκετινγκ και την εξατομίκευση.
- 1) Global DMC 2024: Η Αθήνα και τα Ελληνικά νησιά κορυφαίοι προορισμοί στον κόσμο για συνέδρια και εκδηλώσεις
- 2) Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία
- 3) Lonely Planet: Οι 10 τάσεις που θα διαμορφώσουν τα ταξίδια το 2025 – Οι 30 καλύτεροι προορισμοί της χρονιάς
- 4) CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
30/10 07:31
Κηφισιά: Θετική γνωμοδότηση για χρήση Γραφείων σε διατηρητέο (ξενοδοχείο ΠΑΛΛΑΣ)
30/10 07:30
30/10 07:26
Δήμος Γορτυνίας: Αίτημα για ένταξη στο πρόγραμμα κρατικών ενισχύσεων Καταδυτικού Τουρισμού
29/10 15:14
29/10 14:43
29/10 13:56
Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο
29/10 13:50
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ.
29/10 13:43
H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας
29/10 13:37
29/10 12:32
Volkswagen, η drama queen; - Κρίσιμες ώρες για το "DNA" της Γερμανίας...
29/10 12:30
Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης στη Γενική Διεύθυνση της MINDHAUS
29/10 10:00
Ξενοδοχεία | Το πρώτο Wyndham στον Πειραιά - συνεργασία με τον όμιλο DKG Development
29/10 09:52
29/10 09:47
Περιφέρεια Κρήτης | Προβολή της Κρήτης στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου
29/10 09:18
29/10 08:59
29/10 07:26
Μη έγκριση αυθαίρετης υπόγειας πισίνας στη μελέτη ανέγερσης 5άστερου ξενοδοχείου στην Ίο
29/10 07:25
Δήμος Μετεώρων: Διαγωνισμός εκμίσθωσης για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος
29/10 07:22
ΕΟΤ: Tαξίδι εξοικείωσης στην Πελοπόννησο για Σέρβους τουριστικούς πράκτορες
29/10 07:18
28/10 11:56
28/10 11:15
Ξενοδοχεία | Μελέτη: Γιατί οι κριτικές χωρίς λέξεις δίνουν υψηλότερη βαθμολογία
28/10 07:23
Συμμαχία American Hotel & Lodging Association και Procure Impact για την αξιοπρέπεια στην εργασία
27/10 22:03
Τι λέει το υπουργείο Τουρισμού για το κατάλυμα στο Λιμνοχώρι Αμυνταίου και τη δηλητηρίαση πελατών
27/10 15:29
Η αναβίωση του Κολοσσού της Ρόδου εγχείρημα με όραμα ειρήνης στη Μεσόγειο | Γιώργος Μπαρμπούτης
27/10 14:10
Ξενοδοχεία | 35 εκατ. ευρώ για τη ριζική ανακαίνιση του Athenaeum InterContinental
27/10 12:16
27/10 12:10
Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Σήμα πιστοποίησης για τα βιώσιμα ξενοδοχεία
27/10 07:08
Καρπενήσι | Δημοπρασία για εκμίσθωση ξενώνα στην πλατεία της Κοινότητας Ανιάδας
27/10 07:05
26/10 16:36
26/10 16:00
Mέλη της ΕΛΙΜΕ τα Λιμενικά Ταμεία Καλύμνου, Λήμνου, Ναυπλίου και Πρέβεζας
26/10 11:00
E.Ξ. Ρόδου | Συζήτηση των μελών για τα προβλήματα στην περιοχή Λίνδου και Νότιας Ρόδου
26/10 07:38
Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο για τον Κρητικό τρόπο ζωής στο Ηράκλειο
26/10 06:34
ΕΟΤ | Πρόσκληση για τις θέσεις του Προέδρου και του Αντιπροέδρου του Δ.Σ.
25/10 14:33
25/10 13:37
Η χωροθέτηση μαρινών, ιδιαίτερα σε περιοχές που είναι πιο αναγκαίες, θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη
25/10 12:39
25/10 12:33
25/10 12:19
ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 9μηνο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2024
25/10 12:08
Πάνω από 4.000 συμμετοχές από 28 χώρες σε 63 δράσεις στο Navarino Challenge 2024
25/10 11:26
Συνάντηση CLIA- Μητσοτάκη: Συνεργασία για τη βιώσιμη ανάπτυξη της κρουαζιέρας στην Ελλάδα
25/10 11:02
25/10 10:20
25/10 10:06
25/10 07:36
25/10 07:30
Δήμος Νότιας Κέρκυρας: Ψήφισμα για τα προβλήματα των εργαζομένων στα ξενοδοχεία και τον τουρισμό
25/10 07:29
Δήμος Ναυπακτίας: Κατά της ανάπτυξης υπεράκτιου Αιολικού Πάρκου στον Πατραϊκό Κόλπο
25/10 07:22
Ο αναπληρωτής CEO της Attica Group Διονύσης Θεοδωράτος επίτιμος δημότης Πάτμου
24/10 18:27
24/10 16:13
Costa Cruises: Ακυρώνονται προγραμματισμένες προσεγγίσεις κρουαζιέρας στη Σαντορίνη το 2025
24/10 14:46
Επιμελητήριο Ηρακλείου: Νέα πρόταση χρηματοδότησης για το καταδυτικό πάρκο στη Σταλίδα
24/10 14:09
Το ΑΙ θα μεταμορφώσει την εμπειρία των καταναλωτών έως το 2035
24/10 14:06
Ά. Γκερέκου: Το TUI Futureshapers Greece αντανακλά τις κοινές αξίες για βιώσιμο τουρισμό
24/10 13:49
ETC: Αυξημένη διάθεση των Ευρωπαίων για ταξίδια το φθινόπωρο-χειμώνα | Το 5% επιλέγει Ελλάδα
24/10 13:49
24/10 12:55
24/10 12:30
Πρόστιμο 50 εκατ. δολ. στην American Airlines για κακομεταχείριση ατόμων με ειδικές ανάγκες
24/10 12:27
Eurowings: Νέες συνδέσεις με Ηράκλειο και Πρέβεζα το καλοκαίρι του 2025
24/10 12:06
Transavia France: Νέα σύνδεση Μασσαλία – Αθήνα το καλοκαίρι του 2025
24/10 11:51
TUI: Δύο Ελληνικά νησιά στους 5 δημοφιλέστερους φθινοπωρινούς προορισμούς για τους Σουηδούς
24/10 11:42
Ερμιόνη: Πρώτη πτήση της Hellenic Seaplanes πάνω από την Πελοποννησιακή Ριβιέρα
24/10 11:22
Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας | Χρηματοδότηση σε 234 επενδυτικά σχέδια ΜμΕ
24/10 11:15
Η Ελλάδα προβάλλεται ως προορισμός τουρισμού περιπέτειας στη βρετανική αγορά
24/10 11:03
24/10 10:23
24/10 07:38
Ελληνικό: Αρχαία σε κατάχωση - αποκαλύφθηκαν κατά την ανέγερση 3 πενταώροφων κτηρίων κατοικιών
24/10 07:36
24/10 07:31
24/10 07:29
24/10 07:27
Στις 29 Οκτωβρίου ξεκινούν οι Σχολές Ανώτερης Επαγγελματικής Κατάρτισης Τουρισμού
23/10 19:11
Πρόγραμμα κατάρτισης για την επανειδίκευση και αναβάθμιση δεξιοτήτων στον τουρισμό
23/10 17:03
Aegean Airlines: Νέα εποχική σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σύρος το καλοκαίρι του 2025
23/10 16:39
Amex GBT: Νέο τοπίο στα ταξίδια το 2025 – Πώς μπορούν να προσαρμοστούν τα ξενοδοχεία
23/10 15:55
Γενική συνέλευση της Ε.Ξ. Σαντορίνης | Το μέλλον κερδίζεται από αυτούς που το δημιουργούν
23/10 15:11
23/10 14:58
Η Όλγα Κεφαλογιάννη στην παρουσίαση του προγράμματος ‘"FutureShapers Greece"
23/10 14:14
Κέρκυρα | Θαλάσσια πολιτιστική διαδρομή: Οι 195 βομβαρδισμοί της Κέρκυρας στον Β’ ΠΠ
23/10 13:57
CNT: Πέντε Αθηναϊκά μπαρ στα 100 καλύτερα στον κόσμο για το 2024
23/10 13:02
Smartwings: Νέες συνδέσεις τσάρτερ από Πολωνία με Χανιά, Ρόδο και Θεσσαλονίκη το 2025
23/10 12:48
Το σχόλιο του προέδρου του ΞΕΕ για τη Σαντορίνη και τη μετάβαση σε ένα "ποιοτικό αύριο"
23/10 12:39
23/10 12:32
23/10 12:00
23/10 11:27
Βραχυχρόνια μίσθωση | Προορισμός όλου του χρόνου η Αθήνα, + 31% η ζήτηση τον Δεκέμβριο
23/10 10:55
Τρεις τουριστικές επενδύσεις της "νέας εποχής", που θα διαμορφώσουν νέους προορισμούς
23/10 10:23
23/10 07:16
23/10 07:14
Γιάννης Ρέτσος: Το ΙΟΒΕ είναι το σημαντικότερο think tank της χώρας
23/10 07:11
ΙΟΒΕ: Η ελληνική οικονομία βρίσκεται αντιμέτωπη με κρίσιμες προκλήσεις
23/10 07:06
23/10 07:01
22/10 19:04
22/10 18:13
ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα
22/10 16:16
Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία
22/10 15:28
Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις
22/10 14:26
22/10 14:01
22/10 13:37
22/10 13:33
Ξενοδοχεία | Το πρώτο Wyndham στον Πειραιά - συνεργασία με τον όμιλο DKG Development
Η Κρήτη και ο Νίκος Καζαντζάκης συνάντησαν τη Νέα Υόρκη και το Νέο Κόσμο
H Αντιπροσωπεία της Ε.Ε. στην Ελλάδα θεσμικός υποστηρικτής του 41ου Αυθεντικού Μαραθώνιου της Αθήνας
Ε.Ξ. Μαγνησίας | Έκκληση στα μέλη για μαζική συμμετοχή στις εκλογές για νέο Δ.Σ.
Volkswagen, η drama queen; - Κρίσιμες ώρες για το "DNA" της Γερμανίας...
Ο Κωνσταντίνος Τριανταφύλλης στη Γενική Διεύθυνση της MINDHAUS
ΙΝΣΕΤΕ | Οι επιδόσεις του ελληνικού τουρισμού στο 9μηνο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου 2024
Μη έγκριση αυθαίρετης υπόγειας πισίνας στη μελέτη ανέγερσης 5άστερου ξενοδοχείου στην Ίο
Ξενοδοχεία | Μελέτη: Γιατί οι κριτικές χωρίς λέξεις δίνουν υψηλότερη βαθμολογία
Περιφέρεια Κρήτης | Προβολή της Κρήτης στις αγορές της Ολλανδίας και του Βελγίου
Συμμαχία American Hotel & Lodging Association και Procure Impact για την αξιοπρέπεια στην εργασία
ΕΟΤ: Tαξίδι εξοικείωσης στην Πελοπόννησο για Σέρβους τουριστικούς πράκτορες
Δήμος Μετεώρων: Διαγωνισμός εκμίσθωσης για κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος
Η αναβίωση του Κολοσσού της Ρόδου εγχείρημα με όραμα ειρήνης στη Μεσόγειο | Γιώργος Μπαρμπούτης
Η χωροθέτηση μαρινών, ιδιαίτερα σε περιοχές που είναι πιο αναγκαίες, θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη
( 0 )