Cornell: Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ οδηγεί τα εστιατόρια στην επιτυχία

Cornell: Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ οδηγεί τα εστιατόρια στην επιτυχίαΠηγή φωτό: Pixabay

Πιο σημαντικό από ποτέ αναδεικνύεται σήμερα το ψηφιακό μάρκετινγκ για τα εστιατόρια, με την πρόοδο στην τεχνολογία και τις αλλαγές που σχετίζονται με την πανδημία να συμβάλουν καθοριστικά στην ανάπτυξή του.

Σε σχετικό webinar, ο αναπληρωτής καθηγητής Asís Martínez-Jerez της Σχολής Διοίκησης Ξενοδοχείων Cornell Nolan συναντήθηκε με τρεις ειδικούς, τις Allison Page, συνιδρυτή και chief product officer της SevenRooms,  Jillian Ressler, αντιπρόεδρο brand στο Tartine Bakery και Amy Woolen, αντιπρόεδρο μενού και μάρκετινγκ στο Red Robin, ώστε να συζητήσουν τις πρόσφατες τάσεις. Το κεντρικό διαδικτυακό σεμινάριο, με τίτλο «Η ψηφιακή υποδοχή του εστιατορίου σας: Αξιοποιώντας το ψηφιακό μάρκετινγκ για την επιτυχία», δημιουργήθηκε από το Pillsbury Institute for Hospitality Entrepreneurship σε συνεργασία με το eCornell.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησής τους, οι ειδικοί εξέφρασαν τις απόψεις τους για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ψηφιακό μάρκετινγκ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ιδιαίτερα υπό το φως των ζητημάτων που σχετίζονται με τον κορωνοϊό.

Προκλήσεις και επιτυχίες κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού

Αρχικά, ο κ.Martínez-Jerez ρώτησε τις ειδικούς για τις για αλλαγές στο ψηφιακό μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού, ζήτημα το οποίο σύντομα μετατράπηκε σε μια συζήτηση σχετικά με τις προσωπικές εμπειρίες των συμμετεχόντων. Καθένας από τους συμμετέχοντες, ανέφερε τις αποτυχίες και τις επιτυχίες που παράγονται από τις αντίστοιχες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Για μία μικρή επιχείρηση εστίασης όπως είναι το Tartine, σύμφωνα με την κα Ressler η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η πρόσληψη προσωπικού. Ωστόσο, παρά τους περιορισμούς που θέτει αναγκαστικά ένας μικρός προϋπολογισμός, η επιτυχία έγκειται στο γεγονός ότι οι πελάτες ενθαρρύνονταν να επισκέπτονται απευθείας τον ιστότοπο της επιχείρησης και όχι πλατφόρμες τρίτων. Εκτυπώνοντας φυλλάδια με συναισθηματική χροιά σχετικά με τη σκληρή δουλειά που κάνει η ομάδα της Tartine, πάνω από το 70% όλων των παραγγελιών έρχονται απευθείας μέσω του ιστότοπού της.

Όπως και η κα Ressler, έτσι και η κα Woolen μοιράστηκε την εμπειρία των ζητημάτων των προσλήψεων που εντοπίζονται σε ολόκληρη τη βιομηχανία και  έχουν χτυπήσει και μεγαλύτερες αλυσίδες όπως είναι η Red Robin. Προς αυτή την κατεύθυνση, η επιχείρηση  μετέβη σε ένα «100% ψηφιακό σχέδιο», το οποίο της επιτρέπει να λαμβάνει αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο.

Ως πάροχος τεχνολογίας, η κα Page επεσήμανε ότι μια σημαντική πρόκληση για τη SevenRooms ήταν να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις μάρκετινγκ, ώστε τα εστιατόρια να μπορούν να κατανοούν τους πελάτες τους σε προσωπικό επίπεδο. Από την άλλη πλευρά, η SevenRooms σημείωσε επιτυχία στην παροχή αυτοματισμού μάρκετινγκ σε εστιατόρια με μικρό αριθμό προσωπικού, όπου η πλατφόρμα μπορεί να λειτουργήσει έτσι ώστε να παρακινήσει τους επισκέπτες να επιστρέψουν στο εστιατόριο ή να κάνουν μια επιπλέον παραγγελία.

Ποιος αναλαμβάνει το ψηφιακό μάρκετινγκ;

Ο κ.Martínez-Jerez απηύθυνε επίσης μια ερώτηση που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες: Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη του ψηφιακού μάρκετινγκ; Πρέπει τα εστιατόρια να το αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες ή να διατηρούν το μάρκετινγκ εντός της εταιρείας;

Όπως τόνισε η κα Page, το in-house είναι συχνά πιο προσιτό. Αλλά για ένα μέσο εστιατόριο που ανησυχεί για τα πάντα, από την ποιότητα του φαγητού μέχρι την εξυπηρέτηση, ένας εξωτερικός συνεργάτης μπορεί να αποφορτίσει την ομάδα του εστιατορίου. Τα εστιατόρια μπορούν απλώς να χρησιμοποιήσουν τα διαθέσιμα εργαλεία, ώστε να αξιοποιήσουν τα δεδομένα τους για να ενεργοποιήσουν μια αυτοματοποιημένη στρατηγική μάρκετινγκ.

Στην Tartine, η κα Ressler είπε ότι διατηρούν έναν παγκόσμιο λογαριασμό που ελέγχεται από την ίδια και την ομάδα της, αλλά οι πληροφορίες προέρχονται από την ίδια την επιχείρηση, ενώ η ομάδα της να ελέγχει τα μηνύματα και την εμπειρία πελατών. Διαθέτουν επίσης ατομικούς λογαριασμούς για συγκεκριμένες τοποθεσίες, τους οποίους διαχειρίζεται ο γενικός διευθυντής ή ο σεφ της εκάστοτε τοποθεσίας, ειδοποιώντας τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο για το τι συμβαίνει κάθε στιγμή: Για παράδειγμα, διακοπές ρεύματος, ιδιωτικό πάρτι ή δέκα τάρτες που μόλις βγήκαν από τον φούρνο και θέλετε να φύγουν γρήγορα.

Από πλευράς της, η κα Woolen επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι η ευθύνη του μάρκετινγκ ανήκει στην ίδια την επιχείρηση. Ωστόσο, συμβούλευσε τα εστιατόρια να μην κάνουν λάθη όπως το να ανοίγουν λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να μην δημοσιεύουν ποτέ.

Προσωπικά δεδομένα

Σχετικά με το θέμα των ανησυχιών για τα προσωπικά δεδομένα των πελατών, ο κ. Martínez-Jerez ρώτησε τους συμμετέχοντες για το πώς διαχειρίζονται την λεπτή γραμμή μεταξύ της οικειότητας και της αίσθησης του πελάτη ότι βρίσκεται υπό καθεστώς «μεγάλου αδερφού».

Η κα Page επεσήμανε το γεγονός ότι για να έχουν απρόσκοπτες εμπειρίες, οι άνθρωποι μοιράζονται τις πληροφορίες τους με διάφορες εταιρείες. Η φιλοξενία, σημείωσε, είναι ένα παράδειγμα κλάδου όπου οι πελάτες είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους για μια εμπλουτισμένη εμπειρία, όπως είναι για παράδειγμα η επιλογή μαξιλαριών. Ωστόσο, τόνισε επίσης την ανάγκη να υπάρχει αμεσότητα όταν ένας πελάτης ζητήσει να διαγραφούν τα δεδομένα του.

Συμφωνώντας, η κα Woolen ανέφερε ότι η επιθυμία των επισκεπτών να θυμούνται την αγαπημένη τους παραγγελία υπερτερεί των ανησυχιών τους για το απόρρητο. Στο τέλος, είπε, εάν αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιηθούν έτσι ώστε να γίνει καλύτερη η εμπειρία του επισκέπτη, τότε πρόκειται για μια κατάσταση win-win.

Από πλευράς της, η κα Ressler συμβούλευσε τα εστιατόρια να μην κάνουν κατάχρηση της επικοινωνίας, αφού κανείς δεν θέλει να λαμβάνει δέκα email την ημέρα. Αντίθετα, ανέφερε, ένα πιο προσωπικό μήνυμα με συγκεκριμένο σκοπό, έχει νόημα για τον επισκέπτη και συμβάλλει στον εμπλουτισμό της εμπειρίας του.

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 18/11 06:05

    EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»

  2. 17/11 16:35

    Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!

  3. 17/11 07:55

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου

  4. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  5. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  6. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  7. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  8. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  9. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  10. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  11. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  12. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  13. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  14. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  15. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  16. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  17. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  18. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  19. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  20. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  21. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  22. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  23. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  24. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  25. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  26. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  27. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  28. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  29. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  30. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  31. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  32. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  33. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  34. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  35. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  36. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  37. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  38. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  39. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  40. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  41. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  42. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  43. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  44. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  45. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  46. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  47. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  48. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  49. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  50. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  51. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  52. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  53. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  54. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  55. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  56. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  57. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  58. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  59. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  60. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  61. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  62. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  63. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  64. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  65. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  66. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  67. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  68. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  69. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  70. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  71. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  72. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου

  73. 13/11 11:13

    COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή

  74. 13/11 10:45

    TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα

  75. 13/11 10:26

    Στην ηγεσία της TUI μέχρι το 2028 ο CEO και ο CFO

  76. 13/11 09:45

    Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s

  77. 13/11 07:49

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη

  78. 13/11 07:43

    Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort

  79. 13/11 07:38

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο

  80. 13/11 07:30

    Αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Κήπου

  81. 13/11 07:25

    Αναβιώνουν 8 οθωμανικές κρήνες στη Θεσσαλονίκη

  82. 12/11 22:36

    Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη

  83. 12/11 22:19

    SOS από Μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Εκτός αναπτυξιακού νόμου τουριστικές επενδύσεις, ακόμη και όσες έλαβαν προέγκριση!

  84. 12/11 22:13

    Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο

  85. 12/11 18:23

    Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος

  86. 12/11 18:20

    WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;

  87. 12/11 18:14

    Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη

  88. 12/11 17:22

    Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

  89. 12/11 15:05

    Σουηδία: Η μείωση επιτοκίων απογείωσε τις κρατήσεις διακοπών – Ρόδος και Κρήτη στους top προορισμούς για το 2025

  90. 12/11 14:39

    Μαγιόρκα: «Δυστυχώς αποτύχαμε» - Γιατί η στρατηγική πολυτελούς τουρισμού δεν έλυσε τον πρόβλημα του υπερτουρισμού

  91. 12/11 13:50

    Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας

  92. 12/11 13:45

    FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη

  93. 12/11 13:23

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα

  94. 12/11 13:10

    Η Μύκονος αποκτά σύγχρονο πολεοδομικό σχεδιασμό – Παρουσίαση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μυκόνου

  95. 12/11 13:07

    Βαρόμετρο Booking.com 2024: Τελευταία στην Ευρώπη τα Ελληνικά ξενοδοχεία ως προς την πρόσβαση σε κεφάλαια

  96. 12/11 12:40

    Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση

  97. 12/11 11:32

    Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα

  98. 12/11 10:50

    Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους

  99. 12/11 07:30

    Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη

  100. 12/11 07:28

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου