Cornell: Πώς το ψηφιακό μάρκετινγκ οδηγεί τα εστιατόρια στην επιτυχία
Πιο σημαντικό από ποτέ αναδεικνύεται σήμερα το ψηφιακό μάρκετινγκ για τα εστιατόρια, με την πρόοδο στην τεχνολογία και τις αλλαγές που σχετίζονται με την πανδημία να συμβάλουν καθοριστικά στην ανάπτυξή του.
Σε σχετικό webinar, ο αναπληρωτής καθηγητής Asís Martínez-Jerez της Σχολής Διοίκησης Ξενοδοχείων Cornell Nolan συναντήθηκε με τρεις ειδικούς, τις Allison Page, συνιδρυτή και chief product officer της SevenRooms, Jillian Ressler, αντιπρόεδρο brand στο Tartine Bakery και Amy Woolen, αντιπρόεδρο μενού και μάρκετινγκ στο Red Robin, ώστε να συζητήσουν τις πρόσφατες τάσεις. Το κεντρικό διαδικτυακό σεμινάριο, με τίτλο «Η ψηφιακή υποδοχή του εστιατορίου σας: Αξιοποιώντας το ψηφιακό μάρκετινγκ για την επιτυχία», δημιουργήθηκε από το Pillsbury Institute for Hospitality Entrepreneurship σε συνεργασία με το eCornell.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησής τους, οι ειδικοί εξέφρασαν τις απόψεις τους για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ψηφιακό μάρκετινγκ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ιδιαίτερα υπό το φως των ζητημάτων που σχετίζονται με τον κορωνοϊό.
Προκλήσεις και επιτυχίες κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού
Αρχικά, ο κ.Martínez-Jerez ρώτησε τις ειδικούς για τις για αλλαγές στο ψηφιακό μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού, ζήτημα το οποίο σύντομα μετατράπηκε σε μια συζήτηση σχετικά με τις προσωπικές εμπειρίες των συμμετεχόντων. Καθένας από τους συμμετέχοντες, ανέφερε τις αποτυχίες και τις επιτυχίες που παράγονται από τις αντίστοιχες στρατηγικές μάρκετινγκ.
Για μία μικρή επιχείρηση εστίασης όπως είναι το Tartine, σύμφωνα με την κα Ressler η μεγαλύτερη πρόκληση ήταν η πρόσληψη προσωπικού. Ωστόσο, παρά τους περιορισμούς που θέτει αναγκαστικά ένας μικρός προϋπολογισμός, η επιτυχία έγκειται στο γεγονός ότι οι πελάτες ενθαρρύνονταν να επισκέπτονται απευθείας τον ιστότοπο της επιχείρησης και όχι πλατφόρμες τρίτων. Εκτυπώνοντας φυλλάδια με συναισθηματική χροιά σχετικά με τη σκληρή δουλειά που κάνει η ομάδα της Tartine, πάνω από το 70% όλων των παραγγελιών έρχονται απευθείας μέσω του ιστότοπού της.
Όπως και η κα Ressler, έτσι και η κα Woolen μοιράστηκε την εμπειρία των ζητημάτων των προσλήψεων που εντοπίζονται σε ολόκληρη τη βιομηχανία και έχουν χτυπήσει και μεγαλύτερες αλυσίδες όπως είναι η Red Robin. Προς αυτή την κατεύθυνση, η επιχείρηση μετέβη σε ένα «100% ψηφιακό σχέδιο», το οποίο της επιτρέπει να λαμβάνει αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο.
Ως πάροχος τεχνολογίας, η κα Page επεσήμανε ότι μια σημαντική πρόκληση για τη SevenRooms ήταν να προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις μάρκετινγκ, ώστε τα εστιατόρια να μπορούν να κατανοούν τους πελάτες τους σε προσωπικό επίπεδο. Από την άλλη πλευρά, η SevenRooms σημείωσε επιτυχία στην παροχή αυτοματισμού μάρκετινγκ σε εστιατόρια με μικρό αριθμό προσωπικού, όπου η πλατφόρμα μπορεί να λειτουργήσει έτσι ώστε να παρακινήσει τους επισκέπτες να επιστρέψουν στο εστιατόριο ή να κάνουν μια επιπλέον παραγγελία.
Ποιος αναλαμβάνει το ψηφιακό μάρκετινγκ;
Ο κ.Martínez-Jerez απηύθυνε επίσης μια ερώτηση που απασχολεί πολλούς επιχειρηματίες: Ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη του ψηφιακού μάρκετινγκ; Πρέπει τα εστιατόρια να το αναθέτουν σε εξωτερικούς συνεργάτες ή να διατηρούν το μάρκετινγκ εντός της εταιρείας;
Όπως τόνισε η κα Page, το in-house είναι συχνά πιο προσιτό. Αλλά για ένα μέσο εστιατόριο που ανησυχεί για τα πάντα, από την ποιότητα του φαγητού μέχρι την εξυπηρέτηση, ένας εξωτερικός συνεργάτης μπορεί να αποφορτίσει την ομάδα του εστιατορίου. Τα εστιατόρια μπορούν απλώς να χρησιμοποιήσουν τα διαθέσιμα εργαλεία, ώστε να αξιοποιήσουν τα δεδομένα τους για να ενεργοποιήσουν μια αυτοματοποιημένη στρατηγική μάρκετινγκ.
Στην Tartine, η κα Ressler είπε ότι διατηρούν έναν παγκόσμιο λογαριασμό που ελέγχεται από την ίδια και την ομάδα της, αλλά οι πληροφορίες προέρχονται από την ίδια την επιχείρηση, ενώ η ομάδα της να ελέγχει τα μηνύματα και την εμπειρία πελατών. Διαθέτουν επίσης ατομικούς λογαριασμούς για συγκεκριμένες τοποθεσίες, τους οποίους διαχειρίζεται ο γενικός διευθυντής ή ο σεφ της εκάστοτε τοποθεσίας, ειδοποιώντας τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο για το τι συμβαίνει κάθε στιγμή: Για παράδειγμα, διακοπές ρεύματος, ιδιωτικό πάρτι ή δέκα τάρτες που μόλις βγήκαν από τον φούρνο και θέλετε να φύγουν γρήγορα.
Από πλευράς της, η κα Woolen επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι η ευθύνη του μάρκετινγκ ανήκει στην ίδια την επιχείρηση. Ωστόσο, συμβούλευσε τα εστιατόρια να μην κάνουν λάθη όπως το να ανοίγουν λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και να μην δημοσιεύουν ποτέ.
Προσωπικά δεδομένα
Σχετικά με το θέμα των ανησυχιών για τα προσωπικά δεδομένα των πελατών, ο κ. Martínez-Jerez ρώτησε τους συμμετέχοντες για το πώς διαχειρίζονται την λεπτή γραμμή μεταξύ της οικειότητας και της αίσθησης του πελάτη ότι βρίσκεται υπό καθεστώς «μεγάλου αδερφού».
Η κα Page επεσήμανε το γεγονός ότι για να έχουν απρόσκοπτες εμπειρίες, οι άνθρωποι μοιράζονται τις πληροφορίες τους με διάφορες εταιρείες. Η φιλοξενία, σημείωσε, είναι ένα παράδειγμα κλάδου όπου οι πελάτες είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα δεδομένα τους για μια εμπλουτισμένη εμπειρία, όπως είναι για παράδειγμα η επιλογή μαξιλαριών. Ωστόσο, τόνισε επίσης την ανάγκη να υπάρχει αμεσότητα όταν ένας πελάτης ζητήσει να διαγραφούν τα δεδομένα του.
Συμφωνώντας, η κα Woolen ανέφερε ότι η επιθυμία των επισκεπτών να θυμούνται την αγαπημένη τους παραγγελία υπερτερεί των ανησυχιών τους για το απόρρητο. Στο τέλος, είπε, εάν αυτά τα δεδομένα χρησιμοποιηθούν έτσι ώστε να γίνει καλύτερη η εμπειρία του επισκέπτη, τότε πρόκειται για μια κατάσταση win-win.
Από πλευράς της, η κα Ressler συμβούλευσε τα εστιατόρια να μην κάνουν κατάχρηση της επικοινωνίας, αφού κανείς δεν θέλει να λαμβάνει δέκα email την ημέρα. Αντίθετα, ανέφερε, ένα πιο προσωπικό μήνυμα με συγκεκριμένο σκοπό, έχει νόημα για τον επισκέπτη και συμβάλλει στον εμπλουτισμό της εμπειρίας του.
18/11 06:05
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
17/11 16:35
17/11 07:55
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
17/11 07:14
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
17/11 07:09
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
17/11 06:54
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
17/11 06:21
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
17/11 04:17
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
16/11 19:59
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
16/11 14:10
16/11 11:45
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
16/11 11:21
16/11 11:20
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
16/11 01:13
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
16/11 01:08
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
15/11 15:49
15/11 15:12
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
15/11 15:01
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
15/11 14:56
15/11 14:52
Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια
15/11 14:50
Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026
15/11 14:09
FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη
15/11 12:35
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
15/11 11:59
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
15/11 11:52
15/11 11:20
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
15/11 10:26
Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025
15/11 07:53
15/11 07:51
Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο
15/11 07:43
15/11 07:37
Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα
15/11 07:34
14/11 23:06
14/11 22:41
Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας
14/11 22:36
14/11 17:59
AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο
14/11 17:19
Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019
14/11 16:54
14/11 16:45
Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης
14/11 16:39
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications
14/11 15:19
TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη
14/11 14:30
14/11 14:18
Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών
14/11 14:07
14/11 13:41
14/11 13:28
14/11 12:49
«Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας
14/11 12:39
14/11 12:16
Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα
14/11 12:10
14/11 11:59
Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό
14/11 11:46
SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό
14/11 11:28
Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων
14/11 07:15
14/11 07:10
Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης
14/11 07:06
14/11 07:04
14/11 07:00
13/11 16:47
13/11 16:19
Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια
13/11 15:17
13/11 14:44
Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων
13/11 14:33
Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της
13/11 14:28
13/11 14:20
Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά
13/11 14:14
Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025
13/11 14:03
Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards
13/11 13:02
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
13/11 12:52
Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία
13/11 12:17
Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025
13/11 11:39
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
13/11 11:28
"Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου
13/11 11:13
COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή
13/11 10:45
TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα
13/11 10:26
13/11 09:45
Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s
13/11 07:49
Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη
13/11 07:43
Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort
13/11 07:38
Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο
13/11 07:30
13/11 07:25
12/11 22:36
Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη
12/11 22:19
12/11 22:13
Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο
12/11 18:23
Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος
12/11 18:20
WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;
12/11 18:14
Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη
12/11 17:22
Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
12/11 15:05
12/11 14:39
12/11 13:50
Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας
12/11 13:45
FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη
12/11 13:23
Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα
12/11 13:10
12/11 13:07
12/11 12:40
Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση
12/11 11:32
12/11 10:50
Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους
12/11 07:30
Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη
12/11 07:28
Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση
Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»
Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή
Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.
"Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"
HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές
Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια
Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!
Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο
Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
( 0 )