Τουρισμός | Expedia: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ

Τουρισμός | Expedia: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο ταξιδιωτικό μάρκετινγκ

Την εποχή που διανύουμε, μεγάλο μέρος της ζωής μας εκτίθεται στο διαδίκτυο. Εικόνες μωρών, γενέθλια, διακοπές και, φυσικά, υπέροχα ηλιοβασιλέματα ή λαχταριστά πιάτα με φαγητό από εξωτικές χώρες, συναντώνται αναρίθμητες φορές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο,  η παρουσία του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ζωτικής σημασίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις, όπως επισημαίνει ο κ. Ρόμπερτ Φαν, διευθυντής μάρκετινγκ της Expedia Group Media Solutions, παραθέτοντας τις συμβουλές που ακολουθούν.

Τα ταξίδια, από τη φύση τους, αφορούσαν πάντα στην κοινωνική δικτύωση. Είτε πρόκειται για μια αυθόρμητη συζήτηση σε ένα καφέ στην Ιταλία, είτε για sky dive στο Άμπου Ντάμπι με ομοϊδεάτες που αναζητούν την περιπέτεια, σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία του ταξιδιού έχει πάρει μια νέα διάσταση: Πλέον, οι ταξιδιώτες θέλουν να μοιράζονται την εμπειρία των διακοπών κατά την επιστροφή τους, ή και σε πραγματικό χρόνο. Το «μαγικό ραβδί» που έχει κάνει κάτι τέτοιο δυνατό, είναι τα social media. Σήμερα, δεν έχει σημασία για τον ταξιδιώτη μόνο να ζήσει την εμπειρία, να γνωρίσει μία ξένη χώρα και ανθρώπους ή να αφεθεί στην περιπέτεια, αλλά και να τα μοιραστεί όλα αυτά με τον κόσμο.   

Γιατί το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικό για τις τουριστικές καμπάνιες

Δεν υπάρχει αμφιβολία για την έλξη και την επιρροή που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά το ταξιδιωτικό μάρκετινγκ. Είτε πρόκειται για ξενοδοχείο, είτε για εταιρεία περιπέτειας, ή ακόμη για έναν προορισμό, κάθε μήνυμα πρέπει να μεταδοθεί μέσω social media. Κάθε καμπάνια ταξιδιωτικού μάρκετινγκ πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα στοιχείο κοινωνικής δικτύωσης. Είτε αναζητάτε μια ολοκληρωμένη προσαρμοσμένη καμπάνια, είτε μια προσεκτικά συντονισμένη και στοχευμένη προσέγγιση, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της απήχησης.  

Εξάλλου, οι ταξιδιώτες είναι κοινωνικοί: το 87% των χιλιάδων ταξιδιωτών συμβουλεύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως έναν από τους πρώτους σταθμούς τους για ταξιδιωτική έμπνευση. Αυτή είναι η ευκαιρία των επιχειρήσεων να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα σχετικά με το brand, τον προορισμό ή τις εμπειρίες. Και είναι σημαντικό να τραβήξουν την προσοχή των ταξιδιωτών νωρίς στο ταξίδι αναζήτησής τους, καθώς το 45% της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην κράτηση, συμβαίνει στην αρχή της εξερεύνησής τους.

Το «από στόμα σε στόμα» είναι επίσης αναπόσπαστο στοιχείο για την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι ταξιδιώτες που θέλουν να κλείσουν ένα ταξίδι, εμπιστεύονται τους φίλους τους και με το 97% των millennials να μοιράζονται ταξιδιωτικές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχει πολύτιμος όγκος περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες που μπορεί η επιχείρηση να χρησιμοποιήσει προς όφελός της.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ταξιδιωτική έμπνευση

Τα πακέτα ενσωμάτωσης κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να μετατρέπετε τις τυπικές διαφημίσεις σε μια εγγενή εμπειρία κοινωνικής δικτύωσης στις ροές κοινωνικής δικτύωσης των ταξιδιωτών.

Οι ιστορίες του Instagram παρακινούν τους ταξιδιώτες που αναζητούν έμπνευση και αυξάνουν την αφοσίωση με την brand σας.

Τα συναρπαστικά βίντεο κοινών brands προσελκύουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών και δημιουργούν περισσότερη αφοσίωση από τις στατικές αναρτήσεις: Το 58% των καταναλωτών εμπιστεύονται περισσότερο τα brands που διαθέτουν βίντεο από εκείνα που δεν διαθέτουν. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ προορισμού έχουν διαπιστώσει ότι το 75% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναλαμβάνουν δράση μετά την προβολή περιεχομένου βίντεο.

Η προσαρμοσμένη κοινωνική προώθηση σάς επιτρέπει να ξεκλειδώσετε πλήρως τις δυνατότητες της κοινωνικής αφήγησης σε πολλές πλατφόρμες, για να δημιουργήσετε την πιο συναρπαστική κοινωνική εμπειρία.

Όταν χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πολύτιμο εργαλείο, κερδίζετε επίσης το πλεονέκτημα της αξιοποίησης πιστών κοινοτήτων σε όλα τα συνδεδεμένα brands. Για παράδειγμα, ο Όμιλος Expedia διαθέτει περισσότερους από 200 ιστότοπους ταξιδιωτικών brands και η Vrbo είναι το brand για καταλύματα. ‘Ολα αυτά παρέχουν μια καθιερωμένη είσοδο για να προσελκύσετε τον κατάλληλο ταξιδιώτη.

Δεδομένου ότι οι χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τόσο ενεργοί και σας παρέχουν τεράστιο όγκο περιεχομένου, είναι εξίσου σημαντικό να διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τρόπο που χρησιμοποιεί βέλτιστες πρακτικές.

Ειδικότερα, τα κύρια σημεία που προτείνει ο κ. Φαν προς αυτή την κατεύθυνση, είναι τα εξής:

  • Να είστε αυθεντικοί. Δεν χρειάζεται να αντιμετωπίζετε τις αναρτήσεις σας στα κοινωνικά δίκτυα σαν διαφημίσεις – κάτι που απλώς θα αποκλείσει τους ταξιδιώτες. Το να είστε γνήσιοι θα σας βοηθήσει να συνδεθείτε με περισσότερους ταξιδιώτες και θα τους εμπνεύσετε να κάνουν κράτηση.
  • Χρησιμοποιήστε βίντεο. «Οι καταναλωτές, κατά μέσο όρο, ξοδεύουν περίπου 323 λεπτά την εβδομάδα παρακολουθώντας περιεχόμενο βίντεο, και αυτό μόνο στα κινητά τηλέφωνα», αναφέρει η κα Mackenzie Bromley, διευθύντρια κοινωνικών μέσων στο MMGY Global. Είναι σημαντικό τα βίντεο να είναι σύντομα και συνοπτικά για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αποθηκεύστε βίντεο μεγαλύτερης μορφής για τον ιστότοπο, την παρουσίαση ή τις εκδηλώσεις σας.
  • Ενθαρρύνετε τους ταξιδιώτες να χρησιμοποιούν hashtags για την αεροπορική εταιρεία, το ξενοδοχείο ή τον προορισμό σας – είναι ένας εύκολος τρόπος για να επιδείξουν πού ήταν και τι κάνουν, και συμβάλλει στην επέκταση της κοινωνικής σας προσέγγισης.
  • Κατανοήστε την αξία του περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες. Η έρευνα της Expedia δείχνει ότι το 32-39% των millennials δεν θα κάνουν κράτηση σε ξενοδοχείο χωρίς να δουν κάποια πηγή περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες, ενώ το 95% των ταξιδιωτών διαβάζει κριτικές πριν προβεί σε κράτηση.
  • Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά σας κανάλια ως εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών. Σχολιάστε αναρτήσεις που επικροτούν το brand σας, αλλά επίσης να θυμάστε ότι είναι σημαντικό να απαντάτε γρήγορα σε τυχόν προβλήματα που αναφέρουν οι ταξιδιώτες. Αν και δεν μπορείτε να αποτρέψετε μια καταιγίδα για παράδειγμα, η οποία οδηγεί σε καθυστερήσεις πτήσεων, ο τρόπος με τον οποίο απαντάτε στους ταξιδιώτες όταν δημοσιεύουν σχετικά με μια λιγότερο από ιδανική ταξιδιωτική κατάσταση θα δείξει ότι δίνετε προσοχή στις ανάγκες των ταξιδιωτών, όποια και αν είναι η κατάσταση.
  • Γνωρίστε τις διαφορές μεταξύ των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργήστε περιεχόμενο συγκεκριμένο για το καθένα. Το Facebook δεν είναι σαν το Instagram και το TikTok δεν είναι σαν το Twitter. Κάθε πλατφόρμα είναι διαφορετική και οι αναρτήσεις σας πρέπει να αντικατοπτρίζουν τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το κανάλι.
  • Προωθήστε πράγματα που είναι μοναδικά για το brand σας, όπως προγράμματα αφοσίωσης. Ενθαρρύνετε τους ταξιδιώτες να δημοσιεύουν στο κανάλι σας ή να προσθέτουν ετικέτα στο brand σας και δώστε τους τη δυνατότητα να κερδίσουν επιπλέον πόντους αφοσίωσης.
  • Μοιραστείτε ευρείες πληροφορίες σχετικά με τον προορισμό, το ξενοδοχείο ή την εμπειρία σας. Για παράδειγμα, αν είστε ξενοδόχος, επικεντρωθείτε σε περισσότερα στοιχεία από ότι δωμάτια ή ανέσεις και βάλτε ένα ευρύτερο δίκτυο για να συμπεριλάβετε πληροφορίες για την περιοχή. Περαιτέρω, εάν προσθέσετε ετικέτες σε επιχειρήσεις στην περιοχή σας, μπορεί να σας ανταποδώσουν και να σας επισημάνουν στις αναρτήσεις τους στα κοινωνικά δίκτυα.
  • Να είστε αστείος. Το χιούμορ μπορεί να βοηθήσει πολύ στην έμπνευση των ταξιδιωτών.

Τα social media ήρθαν για να μείνουν

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν πρόκειται να εκλείψουν, ούτε και τα ταξίδια. Οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να έχουν λίστες επιθυμιών και αναζητούν και συλλέγουν πληροφορίες για διαφορετικούς προορισμούς και εμπειρίες από τα βίντεο, τις φωτογραφίες και τις κριτικές που βλέπουν σε διάφορα κοινωνικά κανάλια.

Οι λύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε. Καθώς η ζήτηση για ταξίδια συνεχίζει να αυξάνεται και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παίζουν περισσότερο ρόλο στην έμπνευση, την προσέλκυση και τη μετατροπή των ταξιδιωτών να κάνουν κράτηση για ταξίδια, βεβαιωθείτε ότι το brand σας εκμεταλλεύεται πλήρως τα όσα μπορεί να προσφέρει το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

 

Facebook Twitter Linkedin

( 0 )

Συνολικά: | Εμφάνιση:

Επενδύσεις
  1. 17/11 07:14

    Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων

  2. 17/11 07:09

    Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»

  3. 17/11 06:54

    Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία

  4. 17/11 06:21

    Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας

  5. 17/11 04:17

    Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας

  6. 16/11 19:59

    Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα

  7. 16/11 14:10

    CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025

  8. 16/11 11:45

    Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026

  9. 16/11 11:21

    Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά

  10. 16/11 11:20

    Συνεργασία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Λάρισας και του Ελληνικού Δικτύου Δήμων με Ποτάμια

  11. 16/11 01:13

    Θετικά τα μηνύματα για τη Σαντορίνη από την WTM | Στόχος η επαναφορά της στην κορυφή

  12. 16/11 01:08

    Philoxenia 2024 | «Δυτική Μακεδονία: Ένα ταξίδι πέρα από το συνηθισμένο»

  13. 15/11 15:49

    Ryanair | 3,7 εκατ. θέσεις για Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  14. 15/11 15:12

    Επιμελητήριο Ηρακλείου | Σχολή Επαγγελματία Πιτσαδόρου Ιταλικής Πίτσας με πιστοποίηση

  15. 15/11 15:01

    Παγκρήτιος Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων | Ποιοι εκλέχτηκαν για το νέο Δ.Σ.

  16. 15/11 14:56

    Παγκόσμια Ημέρα Μπακλαβά - 17 Νοεμβρίου

  17. 15/11 14:52

    Η Μήλος στους κορυφαίους προορισμούς στον κόσμο για συνέδρια και επαγγελματικά ταξίδια

  18. 15/11 14:50

    Oceania Cruises: Τρεις νέες κρουαζιέρες με Ελληνικά λιμάνια το 2026

  19. 15/11 14:09

    FedHATTA/ HATTA: Οι διεθνείς επαγγελματίες του οργανωμένου τουρισμού γνωρίζουν την Κρήτη

  20. 15/11 12:35

    Τουρισμός: Η Σουηδία πρώτη χώρα στον κόσμο με εμπορικό σήμα, για να μην μπερδεύονται οι ταξιδιώτες!

  21. 15/11 11:59

    "Ετοιμάζω ολοκληρωμένη και σύγχρονη ευρωπαϊκή στρατηγική για τον τουρισμό"

  22. 15/11 11:52

    ΠΟΤ: Ένα Ελληνικό χωριό και δύο κυπριακά ανάμεσα στα 55 Καλύτερα Τουριστικά Χωριά στον κόσμο για το 2024

  23. 15/11 11:20

    HOTREC: H Booking.com δεν συμμορφώθηκε με την Ευρωπαϊκή οδηγία για τις Ψηφιακές Αγορές

  24. 15/11 10:26

    Πτώση στις παγκόσμιες πωλήσεις προσωπικών ειδών πολυτελείας το 2025

  25. 15/11 07:53

    Εγκρίσεις για 2 ξενοδοχεία στο Γύθειο και στη Μύκονο

  26. 15/11 07:51

    Μελέτη για την κλιματική αλλαγή και τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη σε Καβάλα και Θάσο

  27. 15/11 07:43

    ‘Έργο για την προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής Οιδίπους

  28. 15/11 07:37

    Δημιουργία Ψηφιακής Κιβωτού της Καθολικής Εκκλησίας στην Ελλάδα

  29. 15/11 07:34

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Κέας

  30. 14/11 23:06

    Δέκατο Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας (2 - 4 Δεκεμβρίου)

  31. 14/11 22:41

    Τουρισμός | Τι προβλέπει το επικρατέστερο σενάριο για το Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο της Θήρας

  32. 14/11 22:36

    Ό,τι κάνουμε καλά, να το κάνουμε καλύτερα

  33. 14/11 17:59

    AEGEAN | Ιστορικό ρεκόρ στην επιβατική κίνηση και κύκλο εργασιών στο 9μηνο

  34. 14/11 17:19

    Τα τουριστικά έσοδα αποπληθωρισμένα είναι σαφώς χαμηλότερα από το 2019

  35. 14/11 16:54

    Ποιον Ελληνικό προορισμό αποθεώνει ο οδηγός Fodor's Travel, ανάμεσα στους 25 καλύτερους στον κόσμο για το 2025

  36. 14/11 16:45

    Ε.Ξ. Μεσσηνίας | Υπάρχει μια απαξίωση του ξενοδοχειακού κλάδου εκ μέρους της κυβέρνησης

  37. 14/11 16:39

    Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών | Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Best IPO Communications

  38. 14/11 15:19

    TUI: Πιο ισχυρή παρουσία στην Τσεχία – Τρίτος δημοφιλέστερος προορισμός η Κρήτη

  39. 14/11 14:30

    Προβολή της Πιερίας με καθοδήγηση από την Marketing Greece

  40. 14/11 14:18

    Όλη η Ελλάδα on line! Αυξανόμενη χρήση του διαδικτύου, των social media και των online αγορών

  41. 14/11 14:07

    Τουρισμός: Αυτές θα είναι οι 7 πιο καταλυτικές αλλαγές στα ταξίδια το 2025 - Από την αστροπαρατήρηση και τα dupes μέχρι την A.I.

  42. 14/11 13:41

    Deloitte | Οι τάσεις των εμπορικών ακινήτων

  43. 14/11 13:28

    Costa Cruises | Οι κρουαζιέρες με ελληνικά λιμάνια το 2026

  44. 14/11 12:49

    «Πράσινο φως» για το Καταδυτικό Πάρκο στους Φούρνους Ικαρίας

  45. 14/11 12:39

    Volotea: Νέα σύνδεση Άραξος – Λιλ το καλοκαίρι του 2025

  46. 14/11 12:16

    Juneyao Airlines: Συνεργασία κοινού κωδικού με την Aegean για 7 συνδέσεις από την Αθήνα

  47. 14/11 12:10

    Η Celestyal προσθέτει 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery

  48. 14/11 11:59

    Lufthansa | 11 ελαφρά τραυματίες από αναταράξεις σε πτήση πάνω από τον Ατλαντικό

  49. 14/11 11:46

    SPIEGEL Online | Tο χωριό της Πελοποννήσου που μάχεται με τον αφανισμό

  50. 14/11 11:28

    Ξενοδοχεία | Τα οφέλη από μια βιώσιμη προσέγγιση των τροφίμων

  51. 14/11 07:15

    Αποφάσεις για 2 ξενοδοχεία σε Κέρκυρα και Κρήτη

  52. 14/11 07:10

    Δωρεά γλυπτού μνημείου θυμάτων Τεμπών στον δήμο Θεσσαλονίκης

  53. 14/11 07:06

    Νέες δωρεές από ξενοδοχεία

  54. 14/11 07:04

    Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Ιθάκης

  55. 14/11 07:00

    Spata Run: Αθλητική εκδήλωση στα Σπάτα

  56. 13/11 16:47

    O Ευγένιος Βασιλικός νέος πρόεδρος της ΕΞΑΑΑ

  57. 13/11 16:19

    Τουρισμός: Οι Βρετανοί και oι Αμερικανοί αποφεύγουν τις περιόδους υψηλής ζήτησης για ταξίδια

  58. 13/11 15:17

    SiteMinder: Έρχεται ο νέος πολυδιάστατος ταξιδιώτης "everything traveller" – Ποιες αλλαγές σηματοδοτεί στα ταξίδια

  59. 13/11 14:44

    Ελληνική Ένωση Επιχειρηματιών | ΙΟΒΕ: Προτάσεις για την ευημερία πολιτών και επιχειρήσεων

  60. 13/11 14:33

    Air France | Δωρεάν Wi-Fi εξαιρετικά υψηλής ταχύτητας σε όλα τα αεροσκάφη της

  61. 13/11 14:28

    Υπερτουρισμός: Μάχη για την τέλεια σέλφι στη Ρώμη

  62. 13/11 14:20

    Όμιλος Jet2.com και Jet2holidays | 13η βάση στο Λούτον το 2025 με πτήσεις και σε ελληνικά νησιά

  63. 13/11 14:14

    Όμιλος Lufthansa | 12.000 εβδομαδιαίες πτήσεις σε 300 προορισμούς το καλοκαίρι του 2025

  64. 13/11 14:03

    Wyndham Travel Packages: Νέα δυνατότητα κράτησης διαφορετικών υπηρεσιών για τα μέλη Wyndham Rewards

  65. 13/11 13:02

    Condor: Αυξημένη συχνότητα πτήσεων σε 9 δρομολόγια προς Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025

  66. 13/11 12:52

    Aegean Airlines: Πτήσεις κοινού κωδικού με την Discover για καλοκαιρινές συνδέσεις από τη Γερμανία

  67. 13/11 12:17

    Η Κρήτη φλερτάρει με το 1 εκατ. αφίξεις από τη βρετανική αγορά | +10% οι προκρατήσεις για το 2025

  68. 13/11 11:39

    Ελληνικός τουρισμός: +18,3% οι αφίξεις Ινδών στην Ελλάδα το περασμένο 12μηνο

  69. 13/11 11:28

     "Κορυφαίος Αναδυόμενος Προορισμός" η Κάρπαθος στα Greek Travel Awards στην WTM του Λονδίνου

  70. 13/11 11:13

    COP29: Δυναμική ένταξη του τουρισμού στις δράσεις για την κλιματική αλλαγή

  71. 13/11 10:45

    TUI Care Foundation και ΑΡΧΕΛΩΝ απελευθερώνουν θαλάσσια χελώνα με πομπό στην Ελλάδα

  72. 13/11 10:26

    Στην ηγεσία της TUI μέχρι το 2028 ο CEO και ο CFO

  73. 13/11 09:45

    Τουρισμός | Η Alltours αναδείχθηκε πρώτη στην εμπιστοσύνη των Γερμανών ταξιδιωτών μεταξύ των t.o.'s

  74. 13/11 07:49

    Πληρωμές επιχορηγήσεων για ξενοδοχειακές επενδύσεις σε Ρόδο και Σαντορίνη

  75. 13/11 07:43

    Υιοθεσία πάρκου Καρτερίας και νησίδας από το ξενοδοχείο Rhodos Horizon Resort

  76. 13/11 07:38

    Άδειες για γεώτρηση και χρήση νερού σε ξενοδοχεία σε Μύκονο και Ρόδο

  77. 13/11 07:30

    Αναβάθμιση των υποδομών του Εθνικού Κήπου

  78. 13/11 07:25

    Αναβιώνουν 8 οθωμανικές κρήνες στη Θεσσαλονίκη

  79. 12/11 22:36

    Γνώμη | Η «Αναγέννηση» του ρόλου του Ταξιδιωτικού Πράκτορα: Μια Σύγχρονη Ανάγκη

  80. 12/11 22:19

    SOS από Μικρομεσαίες επιχειρήσεις | Εκτός αναπτυξιακού νόμου τουριστικές επενδύσεις, ακόμη και όσες έλαβαν προέγκριση!

  81. 12/11 22:13

    Πρώτη συνεδρίαση της Επιτροπής για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Κεντρικής Ελλάδας στην Αγχίαλο

  82. 12/11 18:23

    Neue Zürcher Zeitung | Γιάννης Μπουτάρης, ένας μοναδικός πολιτικός και δήμαρχος

  83. 12/11 18:20

    WELT | COP29: Γιατί πρέπει η Ελλάδα να δίνει χρήματα στο Κατάρ;

  84. 12/11 18:14

    Navarino Environmental Observatory (ΝΕΟ) | Aνανέωση συνεργασίας για τα επόμενα 5 έτη

  85. 12/11 17:22

    Η AEGEAN στήριξε και φέτος τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

  86. 12/11 15:05

    Σουηδία: Η μείωση επιτοκίων απογείωσε τις κρατήσεις διακοπών – Ρόδος και Κρήτη στους top προορισμούς για το 2025

  87. 12/11 14:39

    Μαγιόρκα: «Δυστυχώς αποτύχαμε» - Γιατί η στρατηγική πολυτελούς τουρισμού δεν έλυσε τον πρόβλημα του υπερτουρισμού

  88. 12/11 13:50

    Philoxenia '24 | “Philoxenia & Culture”: 70 φωτογράφοι αφηγούνται την ιστορία της χώρας μας

  89. 12/11 13:45

    FedHATTA/ HATTA: Συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του Γιάννη Μπουτάρη

  90. 12/11 13:23

    Ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Βόρειο Ελλάδα στο Ηράκλειο και τα Χανιά για χειμερινά πακέτα

  91. 12/11 13:10

    Η Μύκονος αποκτά σύγχρονο πολεοδομικό σχεδιασμό – Παρουσίαση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου Μυκόνου

  92. 12/11 13:07

    Βαρόμετρο Booking.com 2024: Τελευταία στην Ευρώπη τα Ελληνικά ξενοδοχεία ως προς την πρόσβαση σε κεφάλαια

  93. 12/11 12:40

    Oι περισσότεροι φορείς στην Ελλάδα δεν αντιλαμβάνονται ότι έχουν υποστεί κυβερνοεπίθεση

  94. 12/11 11:32

    Εργοστάσιο τεχνητής νοημοσύνης στην Ελλάδα

  95. 12/11 10:50

    Τουρισμός | Το διαδίκτυο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εμπνέουν τους Βρετανούς για τις διακοπές τους

  96. 12/11 07:30

    Άδειες για πισίνες σε ξενοδοχεία στην Κεφαλονιά και στην Ανατολική Μάνη

  97. 12/11 07:28

    Άδειες για χρήση νερού από γεωτρήσεις σε ξενοδοχεία της Μυκόνου

  98. 12/11 07:21

    Ψηφιακή εφαρμογή για τα μονοπάτια του Μύθου και της Φύσης στη Ρόδο

  99. 11/11 22:28

    Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής | Αυξημένες προκρατήσεις για το 2025 στη βρετανική αγορά

  100. 11/11 16:28

    Εκσυγχρονισμός του Θερμαλιστικού Κέντρου Κρηνίδων Καβάλας