back to top

Το Ρέθυμνο ενισχύει τη θέση του στην πολωνική αγορά – Στοχευμένες Β2Β συναντήσεις σε Κατοβίτσε και Βαρσοβία

Το Ρέθυμνο διευρύνει μεθοδικά το αποτύπωμά του στην πολωνική αγορά, μέσα από δύο στοχευμένες Β2Β δράσεις που πραγματοποιήθηκαν στις 12 και 13 Νοεμβρίου σε Κατοβίτσε και Βαρσοβία, στο πλαίσιο της εκδήλωσης της Choose Greece. Μάλιστα ο δήμος εκπροσωπήθηκε από τον εντεταλμένο σύμβουλο τουρισμού και πρόεδρο της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, Κωνσταντίνο Γασπαράκη, και το στέλεχος του τμήματος τουρισμού Βαγγέλη Αρχοντάκη.

Παρουσίαση με έμφαση στη γαστρονομία και στις αυθεντικές εμπειρίες

Στο μεταξύ, οι εκπρόσωποι του δήμου παρουσίασαν ειδικά διαμορφωμένο προωθητικό βίντεο για το πολωνικό κοινό, με αφήγηση στα πολωνικά και κεντρικό πρόσωπο τον σεφ Τέο Βαφείδη. Το υλικό ανέδειξε τη γαστρονομική ταυτότητα του Ρεθύμνου, τα τοπικά προϊόντα και τις εμπειρίες που ζητούν με συνέπεια οι πολωνοί ταξιδιώτες, προσφέροντας ένα άμεσο εργαλείο σύνδεσης με tour operators και travel agents.

Ακολούθησε αναλυτική παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος του Ρεθύμνου, με έμφαση στο ιστορικό και πολιτιστικό υπόβαθρο, στο φυσικό περιβάλλον, στις δραστηριότητες υπαίθρου, στη γαστρονομία και στη διαθεσιμότητα ποιοτικών επιλογών διαμονής. Παράλληλα αναδείχθηκαν οι δυνατότητες επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου, μια παράμετρο που παρουσιάζει αυξανόμενο ενδιαφέρον για την πολωνική αγορά.

Νέες συνεργασίες και πακέτα για την περίοδο 2025–2026

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, οι συναντήσεις άνοιξαν το δρόμο για ανάπτυξη νέων συνεργασιών, σχεδιασμό ταξιδιωτικών πακέτων για το 2025–2026 και για τη διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης προς το Ρέθυμνο. Παράλληλα συμφωνήθηκε η υλοποίηση follow–up ενεργειών και ψηφιακών καμπανιών που θα ενισχύσουν τη δυναμική των συναντήσεων.

Η Πολωνία στις 4 πρώτες αγορές της Κρήτης για το 2025

Όπως επεσήμανε ο κ. Γασπαράκης, η Πολωνία καταγράφεται για το 2025 ως η 4η χώρα σε αφίξεις προς την Κρήτη, στοιχείο που υπογραμμίζει την αναπτυξιακή της ταχύτητα. Σημείωσε ότι μέσα από μια ενιαία αποστολή ο δήμος πέτυχε συμμετοχή σε δύο εκθέσεις, με παραγωγικές συναντήσεις με tour operators, δημοσιογράφους και στελέχη της πολωνικής αγοράς. Την ίδια στιγμή στάθηκε στο αυξανόμενο ενδιαφέρον των πολωνών επισκεπτών για εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ιδίως γαστρονομικού, αλλά και στην έντονη ζήτηση από τον κλάδο του MICE λόγω της οικονομικής και τεχνολογικής δυναμικής της χώρας.

Στο προσεχές διάστημα θα παρουσιαστεί στην Τουριστική Επιτροπή το αναλυτικό report της αποστολής, μαζί με τα στοιχεία επικοινωνίας όλων των επαφών, προκειμένου να αξιοποιηθούν άμεσα. Τούτων λεχθέντων, το Ρέθυμνο συνεχίζει μια συνεπή στρατηγική εξωστρέφειας, ενισχύοντας τη διεθνή του παρουσία και δημιουργώντας νέα οφέλη για την τοπική οικονομία.

Κώστας Χαλκιαδάκης
+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us