back to top

Accor: Αύξηση εσόδων και 77 νέα ξενοδοχεία το τρίτο τρίμηνο του 2025

Η Accor συνέχισε τη θετική της πορεία το τρίτο τρίμηνο του 2025, καταγράφοντας σταθερά έσοδα και αυξημένη κερδοφορία, παρά το δύσκολο διεθνές οικονομικό περιβάλλον και παρότι οι Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες του 2024 στη Γαλλία αποτελούν δυσμενή βάση σύγκρισης.

Ο όμιλος αναθεώρησε ανοδικά τις προβλέψεις του για το ετήσιο επαναλαμβανόμενο EBITDA, το οποίο αναμένεται πλέον να αυξηθεί κατά 11% έως 12%, έναντι προηγούμενης εκτίμησης 9% έως 10%, σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Παράλληλα, ανακοίνωσε νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 100 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο θα ξεκινήσει μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2025.

Σταθερά έσοδα, θετικές επιδόσεις

Τα συνολικά έσοδα της Accor για το τρίτο τρίμηνο ανήλθαν σε 1,37 δισεκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 0,1% σε σταθερές ισοτιμίες σε σύγκριση με την περσινή περίοδο.
Τα έσοδα από management και franchise αυξήθηκαν κατά 3,1%, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή ανάπτυξη του Ομίλου.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Sébastien Bazin, δήλωσε: “Αυτή η επίδοση αποδεικνύει τη δυναμική των brands μας και τη γεωγραφική διαφοροποίηση του χαρτοφυλακίου μας, στοιχεία που μας επιτρέπουν να διατηρούμε ισχυρή αναπτυξιακή πορεία παρά το μεικτό μακροοικονομικό περιβάλλον.

Για την αντιμετώπιση των υφιστάμενων αβεβαιοτήτων, τα μέτρα προστασίας της κερδοφορίας του Ομίλου αποδεικνύονται αποτελεσματικά και μας επιτρέπουν πλέον να αναθεωρήσουμε ανοδικά τον στόχο αύξησης του επαναλαμβανόμενου EBITDA για το έτος. Συνεχίζουμε, έτσι, την αναπτυξιακή μας πορεία με συνέπεια και πειθαρχία — επιχειρησιακή και χρηματοοικονομική — ενώ ενεργοποιούμε νέους μοχλούς δημιουργίας αξίας. Αυτή είναι η λογική πίσω από την έναρξη του νέου προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών, καθώς και ο λόγος για τον οποίο εξετάζουμε το ενδεχόμενο εισαγωγής της Ennismore, του χαρτοφυλακίου των lifestyle brands μας, στο χρηματιστήριο. Πρόκειται για ένα στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο για τον Όμιλο και, εφόσον η συναλλαγή αυτή προχωρήσει, σκοπεύουμε να διατηρήσουμε τον έλεγχο, εξασφαλίζοντας παράλληλα στην Ennismore περισσότερους πόρους για την επιτάχυνση της ανάπτυξής της”.

Ανάπτυξη δικτύου

Το τρίτο τρίμηνο του 2025, η Accor άνοιξε 77 νέα ξενοδοχεία με 11.200 δωμάτια, αυξάνοντας το δίκτυό της κατά 2,5% μέσα σε έναν χρόνο.
Συνολικά, στο τέλος Σεπτεμβρίου 2025, ο Όμιλος διέθετε 5.760 ξενοδοχεία με 859.830 δωμάτια, ενώ το pipeline ανάπτυξης ξεπερνά τα 250.000 δωμάτια σε 1.453 νέα ξενοδοχεία.

Ανά περιοχή και κατηγορία

Η εικόνα του Ομίλου διαφέρει ανάλογα με την κατηγορία και τη γεωγραφική περιοχή:

  • Στην κατηγορία Premium, Midscale & Economy, το RevPAR μειώθηκε 1,1%, κυρίως λόγω προσαρμογής τιμών. Παρά τη μείωση, η πληρότητα παρέμεινε σταθερά υψηλή.
  • Στην Ευρώπη και Βόρεια Αφρική, σημειώθηκε πτώση 4,6% στο RevPAR, λόγω της σύγκρισης με το περσινό τρίμηνο που περιελάμβανε τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι.
    • Στη Γαλλία, η οποία αντιπροσωπεύει το 42% των εσόδων δωματίων της περιοχής και φιλοξένησε τους Αγώνες του Παρισιού το περασμένο καλοκαίρι, το RevPAR κατέγραψε μηχανική μείωση το τρίτο τρίμηνο, κυρίως στο Παρίσι, ενώ η επαρχία παρουσίασε ελαφρώς αρνητική τάση την ίδια περίοδο.
    • Στο Ηνωμένο Βασίλειο, που αντιστοιχεί στο 12% των εσόδων δωματίων της περιοχής, τόσο το Λονδίνο όσο και οι επαρχίες σημείωσαν αύξηση στο RevPAR το τρίτο τρίμηνο, υποστηριζόμενα από ευνοϊκό ημερολόγιο leisure και εταιρικών εκδηλώσεων.
    • Στη Γερμανία, η οποία επίσης αντιπροσωπεύει το 12% των εσόδων δωματίων της περιοχής, το RevPAR ήταν αρνητικό το τρίτο τρίμηνο, αντικατοπτρίζοντας τις επίμονες οικονομικές προκλήσεις της χώρας σε μια αγορά φιλοξενίας που εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την επιχειρηματική ζήτηση.

  • Στη Μέση Ανατολή, Αφρική και Ασία-Ειρηνικό, το RevPAR αυξήθηκε 2,7%, με σημαντική συμβολή από τη Σαουδική Αραβία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Ειδικότερα, στη Μέση Ανατολή και την Αφρική, που αντιπροσωπεύουν το 21% των εσόδων δωματίων της περιοχής, η ανάπτυξη του RevPAR υποστηρίχθηκε από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και τη Σαουδική Αραβία, χάρη σε μια ιδιαιτέρως ισχυρή προσκυνηματική περίοδο. Η Νοτιοανατολική Ασία, η οποία συνεισφέρει 34% των εσόδων δωματίων της περιοχής, παρέμεινε σταθερή, λόγω ανησυχιών για την ασφάλεια στην Ταϊλάνδη και επιδείνωσης των ταξιδιωτικών συνθηκών στην Ινδονησία. Η περιοχή του Ειρηνικού, που αντιστοιχεί στο 26% των εσόδων δωματίων, συνέχισε να καταγράφει ισχυρή απόδοση RevPAR κατά το τρίτο τρίμηνο. Στην Κίνα, η οποία αντιπροσωπεύει το 19% των εσόδων δωματίων της περιοχής, το RevPAR παρέμεινε αρνητικό, αν και παρουσίασε διαδοχική βελτίωση στη διάρκεια του τριμήνου.
  • Στην Αμερική, και ειδικά στη Βραζιλία, η αύξηση έφτασε το 7,1%, χάρη στη σταθερή εταιρική ζήτηση. Η Βραζιλία συνέχισε να παρουσιάζει ισχυρή άνοδο τιμών, υποστηριζόμενη από διατηρούμενη ζήτηση από εταιρικούς ταξιδιώτες

Αντίθετα, τα Luxury & Lifestyle ξενοδοχεία της Accor σημείωσαν ισχυρή άνοδο 5% στο RevPAR.
Ο τομέας Luxury, που αντιπροσωπεύει το 72% των εσόδων δωματίων του τμήματος, ενισχύθηκε κατά 4,3%, ενώ ο τομέας Lifestyle κατά 6,9%, με εξαιρετικές επιδόσεις σε Τουρκία, Αίγυπτο και ΗΑΕ.

Οικονομικές επιδράσεις και προοπτικές

Παρότι οι συναλλαγματικές διακυμάνσεις επηρέασαν αρνητικά τα αποτελέσματα (–68 εκατ. ευρώ) – κυρίως λόγω του αυστραλιανού δολαρίου ((8)%), του δολαρίου ΗΠΑ ((6)%) και του καναδικού δολαρίου ((7)%) – και η πώληση του κλάδου “Festive” της Paris Society μείωσε τα έσοδα κατά 19 εκατ. ευρώ, η Accor διατήρησε σταθερή λειτουργική κερδοφορία.

Οι δραστηριότητες Sales, Marketing, Distribution & Loyalty (SMDL) συνεχίζουν να στηρίζουν την ανάπτυξη, με περιθώριο EBITDA που αναμένεται να φτάσει ή να ξεπεράσει το 6% τα επόμενα χρόνια.

Στρατηγική και μελλοντικές κινήσεις

Η Accor συνεχίζει να εστιάζει στην υπεύθυνη ανάπτυξη, στη βιώσιμη φιλοξενία και στην ενίσχυση των επενδύσεων σε στρατηγικούς τομείς.
Η ενδεχόμενη εισαγωγή της Ennismore —του χαρτοφυλακίου lifestyle brands του Ομίλου— στο χρηματιστήριο, αναμένεται να προσφέρει νέα ώθηση στην παγκόσμια παρουσία της.

Σχετικά με την Accor
Η Accor είναι ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους φιλοξενίας στον κόσμο, με παρουσία σε πάνω από 110 χώρες και 5.700 ξενοδοχεία και resorts. Διαχειρίζεται 45 διαφορετικά ξενοδοχειακά brands, από πολυτελή έως οικονομικά, καθώς και ένα δίκτυο 10.000 μπαρ και εστιατορίων.
Η εταιρεία είναι εισηγμένη στο Euronext Paris και στην αγορά OTC στις ΗΠΑ.

+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us