Στη γωνία Πανόρμου και Ριανκούρ, λίγα μέτρα από τον σταθμό του μετρό, ετοιμάζεται αυτές τις μέρες το νέο Taco Bell. Σύμφωνα με ρεπορτάζ, το κατάστημα αναμένεται να ανοίξει μέσα στον Δεκέμβριο, θα είναι μεγαλύτερο από αυτό του Χαλανδρίου και θα ολοκληρώσει τα ανοίγματα της αλυσίδας για το 2025.
Η επιλογή της Πανόρμου μόνο τυχαία δεν είναι: έντονη βραδινή ζωή, φοιτητές και νεανικό κοινό, άμεση πρόσβαση μετρό αποτελεί την ιδανική επιλογή για ένα Tex–Mex fast food που θέλει να γίνει στέκι.
Το comeback της Taco Bell στην Ελλάδα ξεκίνησε στις 3 Σεπτεμβρίου 2025, όταν άνοιξε το πρώτο νέο κατάστημα στο Χαλάνδρι, με το αμερικανικό brand να σερβίρει ξανά tacos, burritos και quesadillas. Λίγες εβδομάδες αργότερα, ήρθε η σειρά του The Mall Athens στο Μαρούσι: το δεύτερο κατάστημα στην Ελλάδα (και πρώτο σε μεγάλο εμπορικό κέντρο) εγκαινιάστηκε στις 24 Οκτωβρίου 2025 στο επίπεδο 3 του mall.
Το πλάνο της Food Plus για το 2026 περιλαμβάνε 2–3 νέα σημεία, αποκλειστικά στην Αθήνα και στόχο, μέσα σε πενταετία, να φτάσουν τα 15 Taco Bell στην ελληνική αγορά.

Η Food Plus ΑΕΒΕ είναι παλιός γνώριμος της ελληνικής αγοράς εστίασης. Ως franchisee της Yum! Brands (KFC, Taco Bell, Pizza Hut, Habit Burger), ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ’80 με την ανάπτυξη της Pizza Hut στην Ελλάδα. Η προσπάθεια εκείνη δεν άντεξε την κρίση και ολοκληρώθηκε άδοξα, με το brand να αποχωρεί το 2020.
Αντίθετα, τα KFC λειτούργησαν ως «μηχανή ανάκαμψης»: από 8 καταστήματα το 2019, το δίκτυο έχει φτάσει τα 21–22 σημεία (Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισα), με έμφαση και στα drive–thru. Στις τελευταίες δημοσιευμένες καταστάσεις, η Food Plus εμφανίζει: κύκλο εργασιών 42 εκατ. ευρώ για το 2023, αυξημένο άνω του 50% σε σχέση με το 2022, κέρδη περίπου 2,1 εκατ. ευρώ, με πάνω από 650 εργαζόμενους.
Το στοίχημα τώρα είναι να «στήσει» ένα δεύτερο ισχυρό πυλώνα γύρω από την Taco Bell, επαναλαμβάνοντας την επιτυχία των KFC. Δεν είναι, βέβαια, η πρώτη φορά που βλέπουμε Taco Bell στην Αθήνα. Η αλυσίδα είχε πρωτοεμφανιστεί το 2010 στο Athens Metro Mall, στον Άγιο Δημήτριο, τότε υπό τη διαχείριση του κυπριακού ομίλου PHC (Pizza Hut, KFC, Wagamama κ.ά.). Η παρουσία της κράτησε μόλις μέχρι το 2012, οπότε και αποφασίστηκε η αποχώρηση από την ελληνική αγορά λόγω ύφεσης. Δεκαπέντε χρόνια μετά, η επιστροφή του brand γίνεται σε τελείως διαφορετικό περιβάλλον: το delivery (efood, Wolt) έχει μεταμορφώσει τον τρόπο κατανάλωσης, και οι καταναλωτές αναζητούν value for money φαγητό, ταχύτητα, αναγνωρίσιμο brand.









