back to top

Travelzoo | «Η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια»

Tα ταξίδια εμπειρίας θα έχουν ιδιαίτερα υψηλή ζήτηση το 2026, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Travelzoo, James Clarke. Γι αυτό το λόγο, κάλεσε τους ταξιδιωτικούς πράκτορες να ενισχύσουν τα παραδοσιακά πακέτα – ιδίως στις διακοπές ήλιου και θάλασσας– με πρόσθετες δραστηριότητες και πολιτιστικές εμπειρίες.

Ο James Clarke, αναφερόμενος στις ταξιδιωτικές τάσεις της επόμενης χρονιάς, υπογράμμισε ότι τα ταξίδια με πολιτιστικό προσανατολισμό «υπεραποδίδουν σε σχέση με όλες τις άλλες κατηγορίες». «Η εμπειρία είναι η νέα πολυτέλεια», είπε χαρακτηριστικά. «Οι εμπειρίες θα οδηγήσουν την ανάπτυξη την επόμενη χρονιά. Θα αποτελέσουν το βασικό κίνητρο για τις κρατήσεις. Ο κόσμος θέλει διακοπές κατά τη διάρκεια των οποίων θα αποκομίσει εμπειρίες τις οποίες θα διηγείται στον περίγυρό του», τόνισε ο επικεφαλής της Travelzoo.

«Προσθέστε δραστηριότητες στα πακέτα»

Ο Clarke κάλεσε τους πράκτορες που πωλούν κλασικά πακέτα παραλίας να τα “εμπλουτίσουν” με δραστηριότητες, επισημαίνοντας πως, παρότι η ζήτηση για ξεκούραση στη θάλασσα παραμένει, οι ταξιδιώτες επιδιώκουν να εντάξουν στο πρόγραμμά τους εμπειρίες όπως μονοήμερες εκδρομές, boat trips και επισκέψεις σε ιστορικά σημεία.

Όπως είπε, οι αγορές υλικών αγαθών πολυτελείας υποχωρούν, ενώ οι δαπάνες για εμπειρίες ανεβαίνουν σημαντικά.

Μία ακόμη τάση που εντοπίζει η Travelzoo είναι η διαπίστωση ότι οι ταξιδιώτες προχωρούν σε κράτηση μόνο εφόσον «όλα είναι ακριβώς όπως τα θέλουν».

Παρότι το 60% των μελών της Travelzoo δεν έχει ακόμη κλείσει διακοπές για το 2026, ένα αντίστοιχο ποσοστό δηλώνει ότι θα προχωρούσε άμεσα «αν η προσφορά ήταν η κατάλληλη», σύμφωνα με τον Clarke.

Στις τάσεις του 2026 περιλαμβάνεται επίσης η άνοδος της κρουαζιέρας σε ποτάμια.

Οι δύο κορυφαίοι προορισμοί για τα μέλη της Travelzoo την επόμενη χρονιά είναι η Ισπανία και η Ιταλία.

Ιδιαίτερη δυναμική καταγράφεται και στα ταξίδια κατά τους μήνες εκτός τουριστικής αιχμής. «Η off-season δεν είναι πλέον δεύτερη επιλογή — για πολλούς γίνεται πρώτη», είπε ο Clarke, επιβεβαιώνοντας πως οι ταξιδιώτες αναζητούν πλέον καλύτερες τιμές, λιγότερο συνωστισμό και ήπιο καιρό.

+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us