Διπλασιάστηκαν τα έσοδα του τρίτου τριμήνου της Ryanair, με τις βελτιώσεις υπηρεσιών στις οποίες προέβη ο αερομεταφορέας να συνεχίζουν να αποδεικνύονται επικερδείς.
Μέσω της καμπάνιας Always Getting Better, ο αερομεταφορέας επιδίωξε να ανακόψει τον “‘άδικο εκνευρισμό των επιβατών”, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή, Michael O’Leary.
Η τακτική αυτή φαίνεται πως λειτουργεί. Ο αριθμός των επιβατών σημείωσε αύξηση 20%, φτάνοντας τα 24,9 εκατ., έναντι 24,9 εκατ., ωθώντας τα έσοδα σε αύξηση 17%, σε 1,3 δισ. ευρώ.
Είναι ξεκάθαρο, αναφέρει ο O’Leary, οτι εκατομμύρια νέοι πελάτες επιλέγουν τη Ryanair λόγω της τιμολόγησης ενεργού συντελεστή βάρους/ παθητικής απόδοσης, του διευρυμένου δικτύου προορισμών και της επιτυχίας του προγράμματος εξυπηρέτησης πελατών Always Getting Better.
Μετά από ένα ισχυρό πρώτο μισό του τρίτου τριμήνου, καταγράψαμε μείωση των τιμών και των κρατήσεων αμέσως μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο Παρίσι.
Αντιδράσαμε με προσφορές για να καταφέρουμε διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης. Ενώ η μέση τιμή ναύλων μειώθηκε κατά 1%, η μείωση αυτή αντισταθμίστηκε από τα μικρότερα κόστη, είπε ο O’Leary.


 
                                    




