Η Ryanair ανακοίνωσε σήμερα (Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου) ότι η πρώτη ημέρα εφαρμογής της νέας ψηφιακής κάρτας επιβίβασης (Digital Boarding Pass – DBP) ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, έως τις 13:00 το μεσημέρι είχαν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 700 πτήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη χωρίς καμία καθυστέρηση ή αναστάτωση. Πάνω από το 98% των επιβατών χρησιμοποίησαν την ψηφιακή κάρτα επιβίβασης, ενώ το υπόλοιπο 2% —παρότι είχαν ήδη κάνει ηλεκτρονικό check-in— παρέλαβε δωρεάν κάρτες επιβίβασης από τα γκισέ των αεροδρομίων.
Η εταιρεία σημειώνει ότι οι επιβάτες υποδέχθηκαν θετικά το νέο σύστημα, καθώς η διαδικασία διέλευσης από τους ελέγχους ασφαλείας και τις πύλες επιβίβασης έγινε ταχύτερα και ευκολότερα. Κανένας επιβάτης δεν εμποδίστηκε να ταξιδέψει, ενώ σε ελάχιστες περιπτώσεις όπου υπήρξε τεχνικό πρόβλημα με κινητό τηλέφωνο, η επιβίβαση πραγματοποιήθηκε κανονικά, αφού τα στοιχεία του επιβάτη υπήρχαν ήδη στο σύστημα μέσω του online check-in.
Ο CMO της Ryanair, Dara Brady, δήλωσε:
«Η πρώτη ημέρα εφαρμογής της ψηφιακής κάρτας επιβίβασης ήταν μια τεράστια επιτυχία. Περισσότερες από 700 πτήσεις και πάνω από 100.000 επιβάτες απόλαυσαν τη βελτιωμένη, χωρίς χαρτί, εμπειρία επιβίβασης στα αεροδρόμια της Ryanair. Εκτιμούμε ότι η πρωτοβουλία αυτή θα εξοικονομήσει έως και 40 εκατ. ευρώ ετησίως, κάτι που θα μας επιτρέψει να μειώσουμε περαιτέρω τις τιμές των εισιτηρίων και να ενισχύσουμε τον ανταγωνισμό στον ευρωπαϊκό αεροπορικό κλάδο».
Η ψηφιακή κάρτα επιβίβασης της Ryanair αποτελεί μέρος της στρατηγικής ψηφιοποίησης των υπηρεσιών της εταιρείας και της προσπάθειάς της να βελτιώσει την εμπειρία του επιβάτη, μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα.







