back to top

Hilton: Φέρνει τα premium brands της στην Ελλάδα και ανοίγει νέο κύκλο συνεργασιών με τους ιδιοκτήτες

Της Βίκης Τρύφωνα

Η Hilton εισέρχεται σε μία από τις πιο ώριμες και φιλόδοξες φάσεις ανάπτυξής της στην ελληνική αγορά, με τα κορυφαία premium brands της να κάνουν το ντεμπούτο τους στη χώρα και με τον όμιλο να αναζητά ενεργά νέες συνεργασίες με Έλληνες ιδιοκτήτες και επενδυτές σε πολλούς προορισμούς. Με 67 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη, το ενδιαφέρον της αγοράς για συνεργασία με τη Hilton βρίσκεται σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική θέση της Ελλάδας στον χάρτη της εταιρείας.

Όπως τόνισε ο David Kelly (φωτό), Senior Vice President Continental Europe της Hilton, «Η Ελλάδα παραμένει μια στρατηγικής σημασίας αγορά για τη Hilton, πάνω από 60 χρόνια μετά το άνοιγμα του πρώτου μας ξενοδοχείου εδώ. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ενισχύουμε περαιτέρω τη συμβολή μας στην ακμάζουσα τουριστική οικονομία της χώρας, δημιουργώντας αξία για τους πελάτες, τους συνεργάτες, τις κοινότητες και τους εργαζομένους μας».

Η Hilton φέρνει στην Ελλάδα τα κορυφαία premium brands της

Για πρώτη φορά, ο όμιλος εντάσσει στην ελληνική αγορά τα δύο πιο εμβληματικά luxury brands του: Conrad Hotels & Resorts και Waldorf Astoria Hotels & Resorts, ενώ το ίδιο το brand Hilton επιστρέφει σύντομα στη χώρα με νέο, ισχυρό αποτύπωμα. Τα επόμενα τέσσερα χρόνια, η Hilton πρόκειται να λανσάρει τα Conrad Athens The Ilisian, Conrad Corfu και το Waldorf Astoria Scarlet Bay, ενώ το Hilton Chania Old Town Resort & Spa θα σηματοδοτήσει την επιστροφή του Hilton Hotels & Resorts στην Ελλάδα.

 

Ο Alan Mantin (φωτό), Vice President, Development, Southern Europe, Hilton, ανέφερε ότι «Η Νότια Ευρώπη, και ειδικότερα η Ελλάδα, αναδεικνύεται ως ελκυστικός προορισμός για ταξιδιώτες από όλο τον κόσμο. Η Hilton έχει επεκταθεί σημαντικά, λειτουργώντας αυτή τη στιγμή 500 resorts παγκοσμίως, με άλλα 100 να βρίσκονται σε στάδιο ανάπτυξης. Τα τελευταία δύο χρόνια, έχουν ανοίξει 11 νέα resorts στην περιοχή, μεταξύ των οποίων και σε Ελλάδα, Κροατία και Ιταλία. Η εταιρεία έχει λανσάρει επτά lifestyle brands την τελευταία δεκαετία, εξυπηρετώντας ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντικές και μοναδικές εμπειρίες».

Conrad Athens The Ilisian και Conrad Corfu: Νέα διάσταση στη σύγχρονη πολυτέλεια

Το Conrad Athens The Ilisian (στη φωτό σχέδιο δωματίου), με 307 φωτεινά δωμάτια και τον μεγαλύτερο αριθμό σουιτών στην πρωτεύουσα, θα επαναπροσδιορίσει την υψηλή φιλοξενία στο κέντρο της Αθήνας, προσφέροντας πανοραμική θέα και αυθεντικές εμπειρίες. Το Conrad Athens αναμένεται να κάνει εγκαίνια στις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Το Conrad Corfu (φωτογραφία) εκτιμάται ότι θα ανοίξει τον Ιούνιο του 2026, ενισχύοντας την παρουσία της Hilton στα ελληνικά νησιά και αναβαθμίζοντας το positioning της Κέρκυρας ως πολυτελή προορισμό.

Waldorf Astoria Scarlet Bay: Η μεγαλύτερη luxury άφιξη της δεκαετίας

Το Waldorf Astoria Scarlet Bay (σχεδιαστική απεικόνιση στη φωτό) στην Πελοπόννησο, που η Hilton ελπίζει να ανοίξει το 2029, θα περιλαμβάνει 121 δωμάτια, σουίτες και 13 signature villas. Το project αποτελεί στρατηγικής σημασίας επένδυση, καθώς τοποθετεί την Ελλάδα στην παγκόσμια λίστα των εμβληματικών Waldorf Astoria resorts, ενώ θα προσφέρει επίσης Waldorf Residences για επενδυτές και επισκέπτες που επιθυμούν branded κατοικίες υψηλού επιπέδου.

Τα νέα ανοίγματα στην Κρήτη 

Το Hilton Chania Old Town Resort & Spa, που ανοίγει στις αρχές του 2026, σηματοδοτεί την επιστροφή του ιστορικού brand στη χώρα με 85 παραθαλάσσια δωμάτια και σουίτες, όλες με ιδιωτικές πισίνες, και λειτουργία 12 μήνες τον χρόνο. 

Παράλληλα, τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να ανοίξει το Hilton Garden Inn Chania City, ενισχύοντας την παρουσία της Hilton στα αστικά κέντρα της Κρήτης. Οι επισκέπτες θα μπορούν να χαλαρώσουν στο spa, να απολαύσουν το roof-top pool club ή να ασκηθούν στο πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριο τελευταίας τεχνολογίας.

Urban και leisure προορισμοί: Συνεχής ανάπτυξη με συνεργασίες με τοπικούς ιδιοκτήτες

Όπως ανέφερε ο Ανδρέας Κουκάς (φωτό), Senior Director, Development, Greece & Cyprus, Hilton, «Η ανάπτυξή μας βασίζεται σε υφιστάμενους συνεργάτες. Τα 3/4 της ανάπτυξής μας στην Ελλάδα οφείλονται στη συνεργασία με τοπικούς ιδιοκτήτες, αποτυπώνοντας την εμπιστοσύνη στο brand. Πολλοί από τους ιδιοκτήτες είναι επαναλαμβανόμενοι, έχουν ήδη συνεργασία με τη Hilton και προχωρούν σε νέες συμφωνίες με άλλα ξενοδοχεία τους». Η Hilton εστιάζει τόσο σε εδραιωμένους αστικούς προορισμούς όπως Αθήνα και Θεσσαλονίκη, όσο και σε ανερχόμενους προορισμούς, ενώ η ανάπτυξη σε leisure προορισμούς περιλαμβάνει Κέρκυρα, Μύκονο, Σαντορίνη, Χανιά και άλλες περιοχές του βορείου Αιγαίου και της Πελοποννήσου. 

Το Adia Aluma Athens, Curio Collection By Hilton

Τις επόμενες εβδομάδες θα ανοίξει επίσης το Anise Aluma Athens, Tapestry Collection by Hilton.

Hilton Honors και η διεθνής πελατειακή βάση

Ιδιαίτερο βάρος δίνεται στη δυναμική του Hilton Honors, με πάνω από 235 εκατομμύρια μέλη παγκοσμίως. Το 67% της συνολικής πληρότητας των ξενοδοχείων Hilton προέρχεται από Hilton Honors μέλη, κυρίως Αμερικανούς, γεγονός θετικό για την Ελλάδα, όπου φτάνουν περίπου μισό εκατομμύριο επισκέπτες από τις ΗΠΑ.

Great Place to Work και Travel with Purpose

Η Hilton διατηρεί τη βραβευμένη εταιρική κουλτούρα της, ανακηρυγμένη για δεύτερη φορά μέσα σε τρία χρόνια ως Νο1 Εργασιακό Περιβάλλον στον Κόσμο από τον οργανισμό Great Place to Work®, ενώ συνεχίζει να εφαρμόζει τη στρατηγική Travel with Purpose, προσφέροντας θετικό αντίκτυπο στις τοπικές κοινότητες και στους ανθρώπους τους. Πολλοί Έλληνες εργαζόμενοι στο εξωτερικό σκέφτονται να επιστρέψουν στην Ελλάδα, ενισχύοντας την τοπική ανάπτυξη.

+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us