back to top

Η Airbnb βάζει στο στόχαστρο ανεξάρτητα ξενοδοχεία σε αγορές υψηλής ζήτησης

Τα «δίχτυα» της στα ανεξάρτητα και μπουτίκ ξενοδοχεία απλώνει η Airbnb, προκειμένου να αποκομίσει κρατήσεις σε αγορές υψηλής ζήτησης που σε διαφορετική περίπτωση θα απορροφώνταν από τα online ταξιδιωτικά γραφεία.

Η μεγαλύτερη πλατφόρμα βραχυχρόνιας μίσθωσης ενσωμάτωσε την τεχνολογία κρατήσεων τελευταίας στιγμής της HotelTonight στην εφαρμογή της για κινητά, με σκοπό να απευθυνθεί σε ταξιδιώτες -ιδιαίτερα των επαγγελματικών ταξιδιών- οι οποίοι δίνουν βαρύτητα στις παροχές.

Μετά την εξαγορά του HotelTonight το 2019, η εταιρία ενσωμάτωσε τη λειτουργία για κρατήσεις κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή, ενώ πλέον πρόσθεσε αυτή τη λειτουργία σε έναν ενιαίο κόμβο όπου οι χρήστες μπορούν να συγκρίνουν και να κάνουν κράτηση σε σπίτια και ξενοδοχεία.

Η ενιαία εμπειρία πλοήγησης ενισχύει την παρουσία της Airbnb σε αναζητήσεις όπως «προσφορές ξενοδοχείων τελευταίας στιγμής» και «boutique hotels», τοποθετώντας την εταιρεία πιο άμεσα στον ανταγωνισμό με τις παραδοσιακές ταξιδιωτικές πλατφόρμες.

Ευκαιρίες για ξενοδόχους και διαφοροποίηση για οικοδεσπότες

Για τους ανεξάρτητους ξενοδόχους, η συνεργασία με την Airbnb ανοίγει ένα νέο κανάλι διανομής και δυνατότητα αύξησης πληρότητας σε περιόδους μειωμένης ζήτησης. Η εταιρεία υπόσχεται ότι θα διατηρηθεί ο ιδιαίτερος χαρακτήρας των μικρότερων καταλυμάτων, ενισχύοντας τη φιλοσοφία του ] που την καθιέρωσε.

Αντίθετα, για τους οικοδεσπότες που προσφέρουν δωμάτια ή μικρά στούντιο, η είσοδος των boutique ξενοδοχείων στην πλατφόρμα αυξάνει τον ανταγωνισμό. Η επιτυχία πλέον εξαρτάται από την αυθεντική διακόσμηση, τη γνώση της γειτονιάς και τις προσωπικές πινελιές που δύσκολα μπορούν να αντιγράψουν οι επαγγελματίες του ξενοδοχειακού κλάδου.

Η στρατηγική αυτή έρχεται σε μια περίοδο που πολλές πόλεις υιοθετούν αυστηρότερους κανονισμούς για τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, οδηγώντας μέρος της ζήτησης πίσω στα ξενοδοχεία. Ενσωματώνοντας κατοικίες, ξενοδοχεία και τις δημοφιλείς «Airbnb Experiences» σε μια ενιαία αναζήτηση, η εταιρεία επιδιώκει να παραμείνει ευέλικτη απέναντι στα τοπικά ρυθμιστικά πλαίσια και να συγκρατήσει το κοινό της στο οικοσύστημά της.

+ posts

Η Χριστίνα Λαϊνοπούλου είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στο ελεύθερο και τουριστικό ρεπορτάζ.
Έχει εργαστεί σε εφημερίδες, τηλεόραση και τον ηλεκτρονικό Τύπο, και είναι απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us