Τη θέση της ανάμεσα στους τρεις πιο δυναμικούς προορισμούς για τον γερμανικό τουριστικό όμιλο Alltours διασφάλισε η Ελλάδα το 2025, με τα αποτελέσματα του οικονομικού έτους 2024/25 να αναδεικνύουν τη χώρα μας σε πρωταγωνίστρια αύξησης εσόδων.
Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζει ο όμιλος, η Ελλάδα σημείωσε την τρίτη μεγαλύτερη αύξηση εσόδων κατά το περασμένο οικονoμικό έτος, η οποία ανήλθε σε +21%, ακολουθώντας την Αίγυπτο (+63%) και την Τουρκία (+22%).
Η Ισπανία ήταν ο προορισμός με τον μεγαλύτερο όγκο κρατήσεων στο πρόγραμμα του alltours, σημειώνοντας αύξηση 11%.
Ταυτόχρονα, μακρινοί προορισμοί όπως η Καραϊβική, η Ασία και ο Ινδικός Ωκεανός σημείωσαν ιδιαίτερα καλές επιδόσεις, με ανάπτυξη 45%.
Ο όμιλος alltours πέτυχε ρεκόρ αποτελεσμάτων κατά το οικονομικό έτος 2024/25 όσον αφορά τα έσοδα, τον αριθμό των επιβατών και τα κέρδη. Τα μη ενοποιημένα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 18% στα 2,735 δισ. ευρώ, ο αριθμός των ταξιδιωτών αυξήθηκε σε περίπου 2,54 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 11% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και τα μη ενοποιημένα κέρδη του ομίλου προ φόρων και αποσβέσεων (EBTDA μη ενοποιημένα) ανήλθαν σε 115,6 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 16% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
Νέα ξενοδοχεία allsun σε Κρήτη, Ρόδο και Κω το 2026
Η ισχυρή απόδοση του ομίλου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ξενοδοχειακή αλυσίδα allsun, η οποία λειτουργεί υπό την ομπρέλα των alltours España SL και alltours Greece SA.
Η alltours θα ανοίξει τρία νέα ξενοδοχεία allsun για τη θερινή περίοδο του 2026: το allsun Hotel Carolina Sun Beach στην Κρήτη, το οποίο θα είναι το πρώτο πεντάστερο ξενοδοχείο του brand, το τετράστερο allsun Hotel Dolphin Bay στην Κρήτη που θα απευθύνεται σε οικογένειες και το τετράστερο allsun Hotel Irene Palace στη Ρόδο, το πρώτο του brand στο νησί. Μέχρι το 2026, τα allsun Hotels θα απαριθμούν τα 32 σε Ισπανία, Ελλάδα και Τουρκία.
«Έχουμε εδραιώσει τη θέση μας σε ένα απαιτητικό περιβάλλον αγοράς και έχουμε θέσει τα θεμέλια για περαιτέρω οργανική ανάπτυξη», σχολίασε ο ιδιοκτήτης του ομίλου alltours Willi Verhuven. «Η στρατηγική μας να επικεντρωθούμε στα δικά μας ξενοδοχειακά brand, σε ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προορισμών και σε ένα σαφές προφίλ επωνυμίας, έχει αποδειχθεί για άλλη μια φορά επιτυχημένη».
Επιπλέον, το 2026 το brand alltoura Club Hotels αυξάνεται σε 14 ξενοδοχεία, με την προσθήκη 8 νέων σε Ελλάδα, Τουρκία, Τυνησία και Βουλγαρία. Στην Ελλάδα πρόκειται να ανοίξουν τα τετράστερα alltoura Club Hotel Sunrise Bay & Spa στη Ρόδο και alltoura Club Hotel Akti Coast στην Κω.
Συνολικά, το καλοκαίρι του 2026, ο alltours έχει διευρύνει την προσφορά ξενοδοχείων προσφέροντας στη Γερμανική αγορά αποκλειστικά resort στη Ρόδο, την Κρήτη, την Κέρκυρα, τη Σάμο, τη Μαγιόρκα, τη Λανθαρότε, τη Γκραν Κανάρια και την Τουρκία.
Αύξηση εσόδων 6% η εκτίμηση για το έτος 2025/26
Παράλληλα, για το τρέχον οικονομικό έτος 2025/26 ο όμιλος διαβλέπει αύξηση εσόδων 6%, παρά τις αβεβαιότητες. Οι τιμές παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 2-3%, σε αντιστοιχία με τον τρέχοντα πληθωρισμό.
Για την χειμερινή σεζόν δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι η Ισπανία, η Αίγυπτος και η Τουρκία, ενώ και η ζήτηση για μακρινά ταξίδια συνεχίζει να αυξάνεται με υψηλούς ρυθμούς, σύμφωνα με τον κ. Verhuven. Ως εκ τούτου, πρόσθεσε, τα προγράμματα μακρινών προορισμών έχουν διευρυνθεί περαιτέρω.
Το πιο εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο στην ιστορία του alltours
Μετά από σημαντική αύξηση εσόδων 48% τα τελευταία δύο χρόνια, οι δύο τουρ οπερέιτορ, alltours και byebye, αναφέρουν επίσης ένα πολύ καλό ξεκίνημα για την επερχόμενη θερινή σεζόν.
Για την καλοκαιρινή σεζόν του 2026, οι τρεις δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι η Ισπανία, η Τουρκία και η Ελλάδα.
Το θερινό πρόγραμμα alltours για το 2026 περιλαμβάνει το πιο εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο στην ιστορία της εταιρείας – με ταξίδια σε πάνω από 200 προορισμούς παγκοσμίως, από δημοφιλείς μεσογειακούς προορισμούς έως ταξίδια μεγάλων αποστάσεων στην Καραϊβική, την Ασία και τον Ινδικό Ωκεανό.
Στις προκρατήσεις για το καλοκαίρι του 2026, ο τουρ οπερέιτορ προσφέρει εκπτώσεις έως 50% και συνεργάζεται με πάνω από 50 αερομεταφορείς, δίνοντας ευκαιρίες για πακέτα διακοπών από 42 αεροδρόμια της Γερμανίας, της Αυστρίας, της Ελβετίας, του Βελγίου, του Λουξεμβούργου, της Ολλανδίας, της Δανίας, της Τσεχίας και της Πολωνίας. Επιπλέον, έχει διευρυνθεί και η προσφορά για ανεξάρτητους ταξιδιώτες.
Εντείνεται το price sensitivity
Ο κ. Verhuven εκτιμά ότι η ζήτηση για οργανωμένες διακοπές θα παραμείνει σε σταθερά υψηλό επίπεδο κατά το ταξιδιωτικό έτος 2026, όμως η αγορά δείχνει σημάδια επιβράδυνσης της ανάπτυξης.
Η μεγάλη ευαισθησία στις τιμές, οδηγεί σε αύξηση των προκρατήσεων και σε μείωση της διάρκειας διακοπών. «Οι ταξιδιώτες -ιδίως οι οικογένειες- γίνονται όλο και πιο ευαίσθητοι στις τιμές όταν επιλέγουν προορισμούς και κατηγορίες ξενοδοχείων υπό το πρίσμα του αυξανόμενου κόστους διαβίωσης και χρησιμοποιούν περισσότερο τις εκπτώσεις early booking και τις ειδικές οικογενειακές προσφορές. Επίσης, μειώνουν όλο και περισσότερο τη διάρκεια των διακοπών και τη συχνότητα των ταξιδιών», δήλωσε.
Ωστόσο, όπως εξηγεί ο κ. Verhuven, το brand alltours αντιπροσωπεύει την καλή ποιότητα σε λογικές τιμές τόσο στην μεσαία όσο και στην premium κατηγορία. Έτσι, βρίσκει απήχηση σε μια κοινωνία που στρέφει όλο και περισσότερο την προσοχή της στις τιμές.
Σταθερά θετικά ετήσια αποτελέσματα για πάνω από 50 χρόνια
Η alltours flugreisen καταγράφει σταθερά θετικά ετήσια αποτελέσματα από την ίδρυσή της τον Ιανουάριο του 1974.
«Η ισχυρή μας θέση στα κέρδη και οι συνεχείς επενδύσεις στην ξενοδοχειακή μας αλυσίδα διασφαλίζουν μακροπρόθεσμη ανεξαρτησία και ευελιξία. Με δείκτη ιδίων κεφαλαίων 57,2% (στις 31 Οκτωβρίου 2024), ο όμιλος χρηματοδοτεί επενδύσεις σε υποδομές πληροφορικής και στο εμπορικό σήμα, καθώς και εξαγορές ξενοδοχείων, εξ ολοκλήρου από δικούς του πόρους – χωρίς χρηματοδότηση μέσω χρέους», επισημαίνει ο κ. Verhuven.
Ο Όμιλος alltours περιλαμβάνει τους ταξιδιωτικούς πράκτορες alltours flugreisen και byebye, την alltours España και την alltours Greece με τη δική της ξενοδοχειακή αλυσίδα allsun Hotels, τα ταξιδιωτικά κέντρα alltours με 170 ταξιδιωτικά γραφεία και τα πρακτορεία εισερχόμενου τουρισμού Viajes allsun στην Ισπανία και την alltours travel service στην Τουρκία.
Η Χριστίνα Λαϊνοπούλου είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στο ελεύθερο και τουριστικό ρεπορτάζ.
Έχει εργαστεί σε εφημερίδες, τηλεόραση και τον ηλεκτρονικό Τύπο, και είναι απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.









