back to top

Η Booking.com απολύει 2.700 εργαζομένους

Η Booking.com ανακοίνωσε την απόλυση 2.700 υπαλλήλων της στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, σύμφωνα με την Ολλανδική NL Times.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί τη στρατηγική της εταιρίας για εξωτερική ανάθεση εργασιών σε 12 από τα 14 κέντρα εξυπηρέτησης πελατών της.

Ειδικότερα, η εταιρία σκοπεύει να διατηρήσει μόνο τα κέντρα στο Άμστερνταμ και στο Μάντσεστερ, και τα υπόλοιπα θα λειτουργούν μέσω της εταιρίας Majorel που ειδικεύεται στις υπηρεσίες κέντρου εξυπηρέτησης πελατών.

Μιλώντας στους υπαλλήλους που επηρεάζονται από την απόφαση αυτή, ο διευθύνων σύμβουλος της Booking.com, Glenn Fogel, εξηγεί ότι θα πρέπει να κάνουν αιτήσεις και πάλι ως εργαζόμενοι ώστε να προσληφθούν στην εταιρία με έδρα το Λουξεμβούργο. Η νέα αυτή εργασία προσφέρεται με εξάμηνη σύμβαση.

+ posts

Η Χριστίνα Λαϊνοπούλου είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στο ελεύθερο και τουριστικό ρεπορτάζ.
Έχει εργαστεί σε εφημερίδες, τηλεόραση και τον ηλεκτρονικό Τύπο, και είναι απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us