back to top

Η Ελλάδα αγκαλιάζει το “coolcation” και παρατείνει τη σεζόν

Η Ελλάδα αναδεικνύεται σε πρωταγωνιστή της νέας ταξιδιωτικής τάσης που καταγράφεται διεθνώς ως “coolcation”, δηλαδή των διακοπών σε πιο ήπιο κλίμα και εκτός της θερινής αιχμής. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Travel and Tour World, η χώρα αξιοποιεί τις κλιματικές της ιδιαιτερότητες και το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα, προσελκύοντας αυξανόμενο αριθμό ταξιδιωτών τους φθινοπωρινούς μήνες.

Η έννοια του “coolcation” αποκτά ολοένα μεγαλύτερη σημασία καθώς η κλιματική κρίση και τα ακραία φαινόμενα ωθούν πολλούς Ευρωπαίους να αποφεύγουν τις περιόδους έντονου καύσωνα. Οι επισκέπτες αναζητούν πλέον προορισμούς με πιο ευχάριστες θερμοκρασίες, ηρεμία και αυθεντικότητα, στοιχεία που η Ελλάδα προσφέρει σε αφθονία από τον Σεπτέμβριο έως και τον Νοέμβριο.

Σε τούτο το σημείο να τονιστεί ότι οι προορισμοί με ώριμη τουριστική υποδομή, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Πελοπόννησος και τα Ιόνια Νησιά, καταγράφουν σημαντική αύξηση κρατήσεων για το φθινόπωρο, ενώ πολλά ξενοδοχεία επιλέγουν να παρατείνουν τη λειτουργία τους πέραν του Οκτωβρίου. Οι αεροπορικές εταιρείες διατηρούν εξάλλου τα δρομολόγιά τους με υψηλές πληρότητες, στοιχείο που επιβεβαιώνει τη μετατόπιση της ζήτησης προς τους μήνες χαμηλής σεζόν.

Προς επίρρωση των παραπάνω και τα νεότερα στοιχεία του ΙΝΣΕΤΕ που αφορούν τις αεροπορικές θέσεις για Ελλάδα του Οκτωβρίου, όπου καταγράφονται 1.184.392 προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις προς τη χώρα. Εστιάζοντας στην Κρήτη, όπως τονίζει στο Tornos news ο πρόεδρος του συνδέσμου ξενοδόχων κρήτης Μανόλης Σταματάκης, πολλά resort θα μείνουν ανοιχτά έως τα μέσα Νοεμβρίου, κάτι που ωστόσο συμβαίνει τα τελευταία χρόνια. Και βέβαια τα ξενοδοχειακά καταλύματα της πόλης των Χανίων του Ρεθύμνου αλλά και του Ηρακλείου στο νησί παραμένουν ανοιχτά σε ετήσια βάση, καθώς αεροπορικές εταιρείες από τις βασικές αγορές του ελληνικού τουρισμού τροφοδοτούν με σημαντικό αριθμό επισκεπτών και το χειμώνα.

Η παραπάνω δραστηριότητα, όπως υπογραμμίζεται στο διεθνές δημοσίευμα, επιμηκύνει την τουριστική περίοδο, ενισχύοντας παράλληλα τις τοπικές οικονομίες και δημιουργώντας νέες ευκαιρίες απασχόλησης. Εξάλλου, οι ταξιδιώτες που επιλέγουν φθινοπωρινές διακοπές τείνουν να ξοδεύουν περισσότερο ανά διανυκτέρευση, επιζητώντας εμπειρίες υψηλής ποιότητας και επαφής με τον πολιτισμό και τη φύση.

Την ίδια στιγμή, η Ελλάδα, πάντα σύμφωνα με το δημοσίευμα, εδραιώνει τη θέση της ως προορισμός τεσσάρων εποχών, προσαρμόζοντας τη στρατηγική της στις νέες ανάγκες του παγκόσμιου τουρισμού. Ο συνδυασμός αυθεντικότητας, βιωσιμότητας και εύκρατου κλίματος καθιστά τη χώρα ικανή να πρωταγωνιστήσει στο επόμενο κεφάλαιο του ευρωπαϊκού ταξιδιωτικού χάρτη.

Σε κάθε περίπτωση το φθινόπωρο αναδεικνύεται πλέον ως περίοδος ευκαιρίας για τον ελληνικό τουρισμό – μια εποχή που μπορεί να συνδυάζει την ποιότητα, τη νηφαλιότητα και τη διαχρονική ελκυστικότητα της Ελλάδας, αποδεικνύοντας ότι η τουριστική σεζόν δεν τελειώνει με το καλοκαίρι.

Κώστας Χαλκιαδάκης
+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us