back to top

Προβολή της κεντρικής Μακεδονίας σε Γαλλία, Αγγλία και Γερμανία μέσω ταξιδιού εξοικείωσης δημοσιογράφων και influencers

Μια νέα στοχευμένη δράση τουριστικής προβολής υλοποίησε η περιφέρεια κεντρικής μακεδονίας, σε συνεργασία με τα γραφεία του ελληνικού οργανισμού τουρισμού στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο, διοργανώνοντας ταξίδι εξοικείωσης (press/fam trip) για εκπροσώπους κορυφαίων ευρωπαϊκών μέσων.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν τρεις  επαγγελματίες του τουριστικού και δημοσιογραφικού χώρου: η Dorisse Pradal, δημοσιογράφος του γαλλικού Actu.fr, η Natasha Blair, εκπρόσωπος του βρετανικού Silver Travel Advisor, και η Janine Raddue, δημιουργός περιεχομένου του δημοφιλούς γερμανικού μέσου Passenger X.

Το ταξίδι ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη, με περιήγηση στην πλατεία Αριστοτέλους και την αγορά Καπάνι, ενώ ακολούθησαν επισκέψεις στη Βεργίνα και το Μουσείο των Βασιλικών Τάφων των Αιγών, στον αρχαιολογικό χώρο του Ευρωπού, στους καταρράκτες του Σκρα στο Κιλκίς και σε τοπικό οινοποιείο για γευσιγνωσία.

Οι συμμετέχουσες είχαν συνάντηση με τον δήμαρχο Παιονίας Κωνσταντίνο Σιωνίδη, με αντικείμενο το ιστορικό τρένο Ντεκοβίλ, ενώ στην Πιερία ξεναγήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο του Δίου, στο Κέντρο Πληροφόρησης του Εθνικού Πάρκου Ολύμπου, στο παραδοσιακό χωριό Παλαιός Παντελεήμονας και στο Παλαιοντολογικό Μουσείο, όπου ακολούθησε γεύμα σε τοπικό οινοποιείο. Επίσης, πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον διευθυντή του Πιερικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής.

Να τονιστεί ότι ο βασικός στόχος της δράσης ήταν η ανάδειξη του πολυδιάστατου τουριστικού χαρακτήρα της Κεντρικής Μακεδονίας, ενός προορισμού 365 ημερών, που συνδυάζει πολιτισμό, φύση, ιστορία, γαστρονομία και αυθεντική φιλοξενία.

Η αντιπεριφερειάρχης τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου επεσήμανε ότι «μέσα από τα ταξίδια εξοικείωσης, η περιοχή γίνεται γνωστή στους συμμετέχοντες, οι οποίοι με τη σειρά τους διαχέουν στο κοινό τους τις αυθεντικές εμπειρίες που βίωσαν. Οι δράσεις αυτές συνιστούν μια εξαιρετική ευκαιρία προβολής και προώθησης της Κεντρικής Μακεδονίας, αναδεικνύοντας τον πολύπλευρο χαρακτήρα της».

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο ευρύτερο πρόγραμμα διεθνούς τουριστικής εξωστρέφειας της Περιφέρειας, που στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας της Κεντρικής Μακεδονίας στις κύριες αγορές της Ευρώπης, μέσα από στοχευμένες δράσεις συνεργασίας και εμπειρικής προβολής.

Κώστας Χαλκιαδάκης
+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us