Η Zeus International Hotels & Resorts παρουσιάζει τη νέα της εταιρική ταυτότητα, σηματοδοτώντας ένα καθοριστικό βήμα για τη μετάβασή της σε ένα brand φιλοξενίας με διεθνείς προοπτικές.
Συμπληρώνοντας δέκα χρόνια πορείας, ο Όμιλος επανασυστήνεται με στρατηγικό rebranding που αναδεικνύει τον συνδυασμό της πολυτελούς φιλοξενίας και των αυθεντικών τοπικών εμπειριών, με βάση τις σύγχρονες ανάγκες των ταξιδιωτών και τις αρχές βιωσιμότητας.
Σύμφωνα με τον CEO της Zeus, κ. Χάρη Σιγάνο, το στρατηγικό rebranding αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον σπεσιαλίστα Landor και αντιπροσωπεύει τη δέσμευση της Zeus στο να ηγείται των αλλαγών στην τουριστική βιομηχανία και να συνεχίζει να καινοτομεί.
Η νέα φιλοσοφία του ομίλου, όπως είπε, δίνει έμφαση στη διατήρηση της αίσθησης της ανακάλυψης ενός μέρους κάθε φορά, αναπτύσσοντας μια συνδεδεμένη διεθνή κοινότητα γύρω από την φιλοξενία και προωθώντας την απλότητα και την αυθεντικότητα ως βασικές αρχές που καθοδηγούν την ανανεωμένη λειτουργική προσέγγιση.
Τρεις κατηγορίες ξενοδοχείων
Η νέα δομή του brand περιλαμβάνει τρεις κατηγορίες, που αντιπροσωπεύουν διαφορετικές εκφάνσεις της φιλοσοφίας της ZEUS. Ειδικότερα, η κατηγορία ZEUS Flagship, η οποία αποτελείται από εμβληματικά ξενοδοχεία σε κομβικούς προορισμούς με πολιτιστικό, επαγγελματικό και τουριστικό ενδιαφέρον, περιλαμβάνει ξενοδοχεία πρεσβευτές του νέου brand.
Η κατηγορία ZEUS Eleva είναι μια premium συλλογή που εκφράζει την κορυφαία εμπειρία φιλοξενίας του Ομίλου, ενώ η ZEUS Essence αντιπροσωπεύει την πιο αυθεντική μορφή φιλοξενίας, διαθέτοντας ξενοδοχεία που έχουν σχεδιαστεί για ταξιδιώτες που αναζητούν αυθεντική σύνδεση με τον προορισμό και τους ανθρώπους του, με έναν Μεσογειακό τρόπο ζωής.
Αναβαθμισμένες υπηρεσίες και επενδύσεις
Από τη νέα σεζόν, ο Όμιλος θα προσφέρει στους επισκέπτες μοναδικές εμπειρίες φιλοξενίας, με αναβαθμισμένες υπηρεσίες, σύγχρονες εγκαταστάσεις, υψηλή γαστρονομια και πρωτοβουλίες αειφορίας σε κάθε διαμονή σε όλα τα ξενοδοχεία και resort του.
Στην ίδια φιλοσοφία κινούνται και οι επενδύσεις του ομίλου. Το επενδυτικό πλάνο για το 2025-26 προβλέπει διεύρυνση της παρουσίας του στην Ελλάδα μέσα από εξαγορές, όπως το ZEUS Kassandra Lagoon στη Χαλκιδική, μετά από τα ZEUS Eleva Ajul, ZEUS Eretria Resort στην Εύβοια και το ZEUS Piraeus Grand.
Περιλαμβάνονται ακόμη νέες κατασκευές όπως το ZEUS Eleva Miraya και αναβαθμίσεις όπως το πεντάστερο ZEUS Eleva Mirabello Bay.
Σήμερα ο Όμιλος διαθέτει χαρτοφυλάκιο που ξεπερνά τα 4.000 δωμάτια, σουίτες, βίλες και bungalows, σε 17 ξενοδοχεία πόλης και resort σε Ελλάδα, Κύπρο, Ρουμανία και Ιταλία.
Η Χριστίνα Λαϊνοπούλου είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στο ελεύθερο και τουριστικό ρεπορτάζ.
Έχει εργαστεί σε εφημερίδες, τηλεόραση και τον ηλεκτρονικό Τύπο, και είναι απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.







