back to top

Wine Explorers: Η έκθεση που ενώνει το ποτήρι με την… κάβα σου

Η νέα έκθεση κρασιού με 300 ετικέτες, self-pouring και ένα app που αλλάζει τις δοκιμές κρασιού στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη έρχεται τον Νοέμβριο

Η έκθεση Wine Explorers έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που δοκιμάζουμε κρασί. Την περασμένη Τρίτη, στο Topa! της Κυψέλης, παρουσιάστηκε επίσημα η διοργάνωση: ο εμπνευστής και ιδιοκτήτης της κάβας MyCava, Στέλιος Δημητριάδης, μίλησε με ενθουσιασμό για μια εμπειρία walk-around, self-pouring με 300+ ετικέτες ταξινομημένες ανά στιλ, ώστε ο επισκέπτης να πλοηγείται πιο φυσικά στον κόσμο του κρασιού, με έμφαση στην ποιότητα και στη συμμετοχή ελληνικών και ξένων οινοποιείων.

Η ατμόσφαιρα στο Topa! θύμιζε πρόβα τζενεράλε: φιάλες τοποθετημένες σε κομψές θήκες, δίπλα τους καρτέλες με τα βασικά στοιχεία, ένα δείγμα από το πώς θα είναι στημένη η έκθεση. Το στοιχείο-κλειδί, όμως, δεν ήταν πάνω στο τραπέζι αλλά… στο κινητό. «Άκουσα τι θέλει ο κόσμος στις εκθέσεις και έφτιαξα το Wine Explorers» είπε ο Στέλιος Δημητριάδης, εξηγώντας πως δίπλα σε κάθε κρασί θα υπάρχει ένα QR, που θα οδηγεί σε ένα «μικρό βιβλίο» -με σημειώσεις, φωτογραφίες, βασικά δεδομένα- όπου ο επισκέπτης θα μπορεί να βαθμολογεί, να κρατά wishlist και, το σημαντικότερο, να συνδέεται απευθείας με το MyCava για αγορά σε προνομιακή τιμή που θα ισχύει για έναν μήνα. Παράλληλα, μέσα στον χώρο της έκθεσης θα λειτουργεί pop-up store του MyCava με όλες τις ετικέτες προς άμεση πώληση και ειδική έκπτωση -20% αποκλειστικά για τους επισκέπτες.

Στην παρουσίαση στο Topa, παρόντες ήταν άνθρωποι του κρασιού που στηρίζουν έμπρακτα την πρωτοβουλία: ο Στέλιος Μπουτάρης, ο Γιάννης Φινές από το La Tour Melas, η Βασιλική Γεροβασιλείου από το Κτήμα Γεροβασιλείου, οινοποιοί που θα συμμετάσχουν στις εκθέσεις. Ο Δημητριάδης δεν μάσησε τα λόγια του για το πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται σήμερα η αγορά: «Το κρασί περνά μια περίοδο με αισθητή πτώση κατανάλωσης. Παίζει ρόλο η τιμή, αλλά και η άνοδος του zero-alcohol, ενώ η νέα γενιά πίνει λιγότερο. Μαζί με τους συνεργάτες μου θέλουμε να κάνουμε μια δήλωση: να φέρουμε ξανά τον κόσμο στο κρασί».

Η διοργάνωση δείχνει να επενδύει στη «σωστή» εμπειρία αντί για τα νούμερα. Σε κάθε πόλη η έκθεση θα διαρκεί τρεις ημέρες, κάθε ημέρα χωρίζεται σε δύο ζώνες (slots) με έως 300 εισιτήρια ανά slot, ώστε οι επισκέπτες να δοκιμάζουν χωρίς συνωστισμό και χωρίς ζέστη, με χρόνο και χώρο για ουσιαστικές γευσιγνωσίες και συζήτηση με τους οινοποιούς. Παράλληλα, σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, 15 εστιατόρια και wine bars σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα τρέχουν μια παράλληλη δράση προσφέροντας μια Wine explorer εμπειρία: μικρά μενού και επιλεγμένες ετικέτες από τις λίστες τους θα προσφερονται σε «τιμές κάβας», φέρνοντας το πνεύμα της έκθεσης στην πόλη.

Οι ημερομηνίες είναι κλειδωμένες: Θεσσαλονίκη, 7–9 Νοεμβρίου, στο Electra Palace, Αθήνα, 28–30 Νοεμβρίου, στο ιστορικό Μπάγκειον.

Το Wine Explorers επιδιώκει να ενώσει τεχνολογία, επιμέλεια περιεχομένου και πραγματική φιλοξενία. Όχι μία ακόμη έκθεση κρασιών σε πάγκους, αλλά θεματικός προσανατολισμός ανά στιλ, εργαλεία που σε βοηθούν να θυμάσαι όσα δοκίμασες και άμεση γέφυρα από το ποτήρι στο ράφι, στις σωστές συνθήκες και σε δίκαιη τιμή. Ένα format που μιλά τόσο στον περίεργο αρχάριο όσο και στον απαιτητικό οινόφιλο, με τη φιλοδοξία: να αναθερμάνει τη σχέση του κοινού με το κρασί.

Χρύσα Κακιώρη
+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us