back to top

Η Νότια Ευρώπη απογειώνει τις Γερμανικές αερομεταφορές, +7% η χωρητικότητα μέχρι την Άνοιξη του 2026

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Γερμανικής Ένωσης Αερομεταφορών (BDL), η διαθέσιμη χωρητικότητα θέσεων στις πτήσεις από και προς τη Γερμανία σε σχέση με τις χώρες του ευρωπαϊκού Νότου —όπως Ισπανία, Ιταλία, Ελλάδα και Πορτογαλία— αναμένεται να αυξηθεί κατά 7% στο διάστημα Οκτώβριος 2025 – Μάρτιος 2026, εξασφαλίζοντας μερίδιο αγοράς 34%. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι η χωρητικότητα προς αυτή την περιοχή έχει ήδη φτάσει στο 112% των προπανδημικών επιπέδων.

Η ανοδική αυτή τάση δεν περιορίζεται μόνο στη Μεσόγειο. Ιδιαίτερα δυναμική είναι και η κίνηση προς τη Βόρεια Αφρική, όπου αναμένεται άλμα χωρητικότητας κατά 28% και ποσοστό ανάκαμψης 137%, το υψηλότερο σε όλη την ευρύτερη περιοχή. Παράλληλα, η Μέση Ανατολή και η Κεντρική Ασία εμφανίζουν αύξηση 11% και ανάκαμψη 107%, ενώ και η Αφρική συνολικά ξεπερνά τα προπανδημικά επίπεδα με ανάκαμψη 101%.

Ευρωπαϊκή εικόνα: νέα ρεκόρ στον ορίζοντα

Η χωρητικότητα θέσεων στις Ευρωπαϊκές αερομεταφορές αναμένεται να παρουσίασει αύξηση 7% κατά τη περίοδο από τον Οκτώβριο του 2025 έως και το Μάρτιο του 2026, σύμφωνα στοιχεία των αερομεταφορέων που συγκέντρωσε η Γερμανική Ένωση Αεροπορίας (BDL).

Εαν η χωρητικότητα αυτή τεθεί σε πραγματική εφαρμογή στις πτήσεις, η επιβατική κίνηση της Ευρώπης θα ξεπεράσει τα προπανδημικά ρεκόρ κατά 8%.

Στη Γερμανία

Στη Γερμανία, οι αεροπορικές εταιρείες προσφέρουν για το εν λόγω διάστημα, συνολικά 116,7 εκατ. θέσεις, αυξημένες κατά 6% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η συνολική χωρητικότητα αντιστοιχεί πλέον στο 88% των προ πανδημίας επιπέδων, ποσοστό που κρίνεται ικανοποιητικό, αν ληφθούν υπόψη οι επιμέρους κατηγορίες δρομολογίων.

Διεθνείς πτήσεις μεγάλων αποστάσεων: 98% ανάκαμψη χωρητικότητας

Διασυνοριακές πτήσεις μικρών/μεσαίων αποστάσεων: 94%

Εσωτερικά δρομολόγια εκτός Φρανκφούρτης και Μονάχου: πτώση 15%

Αντίθετα, τα εσωτερικά δρομολόγια από και προς Φρανκφούρτη και Μόναχο αυξάνονται κατά 3%, με συνολικό μερίδιο 6%.

Ορισμένα περιφερειακά αεροδρόμια στη Γερμανία έχουν ήδη ξεπεράσει κατά πολύ τα προπανδημικά επίπεδα σε διαθέσιμες θέσεις:

Memmingen: ανάκαμψη 256%

Karlsruhe/Baden-Baden: 184%

Weeze/Niederrhein: 169%

Dortmund: 136%

Hahn: 123%

Ανερχόμενοι «παίκτες» είναι και τα αεροδρόμια Νυρεμβέργης (+27%, ανάκαμψη 97%) και Αννόβερου (+7%, ανάκαμψη 91%).

Αντίστοιχα, τα πέντε μεγάλα αεροδρόμια της Γερμανίας παρουσιάζουν την ακόλουθη πορεία…

Φρανκφούρτη: +5% χωρητικότητα, ανάκαμψη 88%

Μόναχο: +3%, ανάκαμψη 84%

Βερολίνο (BER): +3%, ανάκαμψη 68%

Ντίσελντορφ: +9%, ανάκαμψη 73%

Αμβούργο: καμία αύξηση έως τον Μάρτιο 2026, ανάκαμψη στάσιμη στο 80%

Το Αεροδρόμιο του Αμβούργου παραμένει η μοναδική μεγάλη πύλη της Γερμανίας που δεν προβλέπεται να γνωρίσει ανάπτυξη στη χωρητικότητα θέσεων έως την Άνοιξη του 2026, γεγονός που υποδηλώνει μια πιο συντηρητική στάση της αγοράς στη Βόρεια Γερμανία.

+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us