Τις κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις των Ιαπώνων αποκαλύπτει έρευνα που διενήργησε η YouGov για λογαριασμό της Traveloka το 2024 σε σύνολο 11.467 ερωτηθέντων από 9 αγορές την περιοχής APAC, εκ των οποίων πάνω από 1.000 προέρχονταν από την Ιαπωνία.
Όπως έδειξε η έρευνα με τίτλο «Travel Redefined: Understanding and Catering to the Diverse Needs of APAC Travellers», το 32% των Ιαπώνων ταξιδιωτών δήλωσαν ότι ταξιδεύουν προκειμένου να επισκεφθούν τουριστικές ατραξιόν, το 21% για να ξεκουραστούν και το 14% για να δοκιμάσουν διαφορετικές κουζίνες. Οι περισσότεροι προτιμούν ιστορικής και πολιτιστικής αξίας σημεία (62%) όπως μουσεία και κάστρα, και το 57% επιλέγει φυσικές ατραξιόν όπως οροσειρές. Δημοφιλής επιλογή είναι επίσης τα κέντρα ευεξίας (52%) ενδεικτικό της τάσης για ολιστική προσέγγιση στα ταξίδια που συνδυάζει την πολιτιστική εξερεύνηση με την ξεκούραση.
Το 70% προτιμά να ταξιδεύει στο εσωτερικό της χώρας, κυρίως λόγω των αντιλήψεών τους περί μεγαλύτερης ασφάλειας από το εξωτερικό (65%), προσιτότητας τιμών (57%) και ευκολίας μετακινήσεων με περισσότερες μορφές μεταφορών (49%).
Οι Ιάπωνες είναι ευαισθητοποιημένοι στο κόστος των ταξιδιών. Κατά την επιλογή καταλύματος το 43% θεωρεί την τιμή σημαντικό παράγοντα, και μάλιστα σημαντικότερο από την άνεση του δωματίου. Το 35% θα επισκέπτονταν ένα νέο μέρος βάσει συστάσεων από την οικογένεια και τους φίλους και το 32% βάσει ταξιδιωτικών προσφορών και εκπτώσεων.
Το 63% είτε θα αναζητούσε κατά προτεραιότητα επιλογές αειφορίας είτε θα τις επέλεγε εάν ήταν διαθέσιμες, ωστόσο το 31% ανέφερε ότι δεν γνωρίζει που να αναζητήσεις επιλογές αειφορίας, ενώ το 22% δήλωσε ότι οι επιλογές αυτές είναι υπερτιμολογημένες.
Η Χριστίνα Λαϊνοπούλου είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στο ελεύθερο και τουριστικό ρεπορτάζ.
Έχει εργαστεί σε εφημερίδες, τηλεόραση και τον ηλεκτρονικό Τύπο, και είναι απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.


 
                                    




