back to top

Trip.com | Πώς θα είναι το μέλλον των ταξιδιών

Tις στρατηγικές και τις καινοτομίες που διαμορφώνουν το μέλλον των ταξιδιών παρουσίασε στην WTM του Λονδίνου η Trip.com Group.

Με θεματικές που κάλυψαν από τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την εξατομίκευση έως τη βιωσιμότητα, η εταιρεία ανέδειξε πώς η τεχνολογία και η συνεργασία επανακαθορίζουν την ταξιδιωτική εμπειρία.

Αλλαγή στα κίνητρα των ταξιδιωτών: από τη διαφυγή στη σύνδεση

Στην ενότητα “From Snowfields to Screens: How Sports, Stories and AI Are Powering the Next Wave of Chinese Outbound Travel”, ο Boon Sian Chai, Managing Director και Vice President International Markets της Trip.com Group, παρουσίασε στοιχεία από την κοινή μελέτη της εταιρείας με τη Google, “Why Travel?”, που αναδεικνύει τη μετατόπιση των ταξιδιωτικών κινήτρων από τη «διαφυγή» προς τη «σύνδεση».

«Οι ταξιδιώτες σήμερα αναζητούν ουσιαστικότερες εμπειρίες — αυθεντικότητα, αξία και νόημα σε κάθε ταξίδι», σημείωσε ο Chai. «Η έκθεσή μας δείχνει ότι οι ταξιδιώτες επιλέγουν πλέον μεγαλύτερης διάρκειας διαμονές, δίνουν έμφαση στη φύση και τον πολιτισμό, και στρέφονται σε καταλύματα με περιβαλλοντικές πιστοποιήσεις».

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης, οι αναζητήσεις για πιο αργούς, πολιτιστικού χαρακτήρα προορισμούς όπως «ιαπωνικές τελετές τσαγιού» αυξήθηκαν κατά 53% σε ετήσια βάση, ενώ η ζήτηση για εμπειρίες ευεξίας εκτοξεύθηκε: οι αναζητήσεις για πακέτα «golf & spa» αυξήθηκαν κατά 300%, και για «ski & spa» κατά 250%.

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της εξατομίκευσης

Στο πάνελ Future of Travel Technology, ο Andy Washington, General Manager για την Ευρώπη, παρουσίασε το Trip.Planner, ένα νέο ολοκληρωμένο εργαλείο σχεδιασμού ταξιδιών που συνδυάζει την οργάνωση δρομολογίων, τις κρατήσεις και προτάσεις έμπνευσης σε μία ενιαία πλατφόρμα.

«Το Trip.Planner δημιουργήθηκε για τον σύγχρονο ταξιδιώτη που επιθυμεί ευελιξία, διαφάνεια και έμπνευση», ανέφερε ο Washington. «Η κυκλοφορία του στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι το πρώτο βήμα μιας ευρύτερης ευρωπαϊκής ανάπτυξης, με στόχο να προσφέρουμε εργαλεία που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε αγοράς και ταξιδιώτη».

Ο James Spalding, Regional Flights Director της Trip.com Group, πρόσθεσε ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν αντικαθιστά την ανθρώπινη επαφή, αλλά την ενισχύει.

«Συνδυάζοντας την ανάλυση δεδομένων με την ενσυναίσθηση, αναβαθμίζουμε την εμπειρία του πελάτη σε όλα τα στάδια του ταξιδιού – πριν, κατά τη διάρκεια και μετά», τόνισε.

Η βιωσιμότητα ως κοινή δέσμευση

Στην ενότητα Cool Tripping, Slow Tourism and the Sophisticated Traveller, η Jane McFadzean, Senior Director of Global Sustainability, επισήμανε ότι παρότι το 92% των ταξιδιωτών δηλώνει ενδιαφέρον για πιο βιώσιμες επιλογές, λιγότεροι από 60% έχουν προβεί σε αντίστοιχες ενέργειες

«Το χάσμα ανάμεσα στην πρόθεση και τη δράση δείχνει γιατί πλατφόρμες όπως η Trip.com έχουν ρόλο-κλειδί: να κάνουν τις υπεύθυνες επιλογές πιο ορατές και εύκολες», εξήγησε.

Η Trip.com Group, με ισχυρή παρουσία σε τέσσερις ηπείρους, συνδυάζει την καινοτομία μέσω AI, την τοπική προσαρμογή υπηρεσιών και τη δέσμευση στη βιωσιμότητα, διαμορφώνοντας — όπως υπογραμμίστηκε στη WTM — ένα πιο έξυπνο και υπεύθυνο μέλλον για τον παγκόσμιο τουρισμό.

Λίγα λόγια για την Trip.com Group

Η Trip.com Group είναι ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών παγκοσμίως, με τα brands Trip.com, Ctrip, Skyscanner και Qunar. Από την ίδρυσή της το 1999 έως τη διπλή εισαγωγή της στο NASDAQ (2003) και στο Χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ (2021), η εταιρεία έχει εξελιχθεί σε παγκόσμιο ηγέτη με αποστολή «να προσφέρει το τέλειο ταξίδι για έναν καλύτερο κόσμο».

+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us