back to top

Σε αναπτυξιακή φάση η Aria Hotels – Το κόνσεπτ του “quiet luxury” και το νέο ξενοδοχείο στη Θηρασιά

Με ανταγωνιστικό πλεονέκτημα την προσφορά εμπειριών, την αξιοποίηση ιστορικών και παραδοσιακών ακινήτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό και την μπουτίκ, αυθεντική Ελληνική φιλοξενία με στοιχεία πολυτέλειας στη φιλοσοφία του slow travel και της ιδιωτικότητας, η Aria Hotels, θυγατρική του μεγάλου ομίλου Libra της οικογένειας Λογοθέτη, μπαίνει σε αναπτυξιακή φάση, 15 χρόνια μετά την ίδρυσή της.

Νεότερη προσθήκη στο χαρτοφυλάκιό της στην Ελλάδα, το οποίο αναπτύσσεται με ένα μικτό μοντέλο είτε διαχείρισης είτε ιδιοκτησίας μπουτίκ ξενοδοχείων και βιλών σε «ψαγμένους» προορισμούς, είναι μια πολυτελής βίλα στην Ανάβυσσο.

Η The Attican Villa & Estate, υπό τη διαχείριση και συμβουλευτική της Aria Hotels, βρίσκεται σε κτήμα 8,5 στρεμμάτων και ξεκίνησε τη λειτουργία της τον Ιούλιο του 2025 με ήδη ικανοποιητική ζήτηση. Διαθέτει 4 υπνοδωμάτια και μπορεί να φιλοξενήσει 8 άτομα.

Η βίλα περιβάλλεται από αμπελώνες, ελαιώνες και έναν καταπράσινο βιολογικό κήπο, δίνοντας την αίσθηση του αγροκτήματος. Στόχος της Aria Hotels είναι να προσφέρει με την Attican Villa ένα κόνσεπτ πρότυπης αγροτουριστικής βίλας στην Αττική.

Παράλληλα, προσφέρονται πακέτα δραστηριοτήτων που συνοδεύουν τη φιλοξενία και σχετίζονται με την γευσιγνωσία και την οινογνωσία. Πρόσφατα προστέθηκε και νέο πακέτο εμπειριών που περιλαμβάνει μονοήμερη εκδρομή στη Θήβα, όπου σε συνεργασία με ελαιοτριβείο οι επισκέπτες θα κάνουν συγκομιδή ελιάς και θα παίρνουν μαζί τους το λάδι που θα παράγουν.

Η Attican Villa προσανατολίζεται στην ολιγοήμερη φιλοξενία επισκεπτών της Αθήνας που επιθυμούν ιδιωτικότητα και επαφή με τη φύση, έξω από το κέντρο της πόλης, όντας παράλληλα κοντά σε αυτό αλλά και πλησίον του αεροδρομίου, του αρχαιολογικού χώρου του Σουνίου και της θάλασσας.

Η βίλα απευθύνεται σε επισκέπτες αναψυχής, αλλά ενδείκνυται και για εκδηλώσεις και εταιρικά event. Μάλιστα διαθέτει και θεματικό χώρο «Cellar» που εκτός από την οινογνωσία μπορεί να αξιοποιηθεί και ως χώρος επαγγελματικών συναντήσεων.

Το κόνσεπτ quiet luxury

«Οι εμπειρίες είναι το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα», δήλωσε ο Αλέξανδρος Αλεξάτος, Marketing Manager της Aria Hotels, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη στην The Attican Villa & Estate. Το κόνσεπτ φιλοξενίας, όπως είπε, «ταιριάζει στον χαρακτήρα της Aria Hotels, που δίνει έμφαση στο περιβάλλον, τον πολιτισμό και την αυθεντική ελληνική φιλοξενία με στοιχεία πολυτέλειας. Εμείς το αποκαλούμε «quiet luxury».

Νέο ξενοδοχείο στη Θηρασιά το Μάιο

Με το ίδιο κόνσεπτ άλλωστε αναμένονται, το Μάιο του 2026, τα εγκαίνια ενός εκ των πρώτων μπουτίκ ξενοδοχείων που κατασκευάζονται στο παρθένο νησί της Θηρασιάς, το Duchess. Το ξενοδοχείο διαθέτει12 πολυτελείς σουίτες με πανοραμική θέα στην Καλντέρα. Το Duchessδιαθέτει επίσης πισίνα υπερχείλισης, εστιατόριο και χώρο σπα.

Το Νοέμβριο πρόκειται να ανοίξει και το εστιατόριο του νεοκλασικού ύφους Athens 1890 Hotel & Spa, στην πλατεία Αγίας Ειρήνης,που προστέθηκε τον Οκτώβριο στη συλλογή της Aria με τη μορφή της διαχείρισης.

O Αλέξανδρος Αλεξάτος, Marketing Manager της Aria Hotels

Στο μικροσκόπιο τα πολύ μικρά νησιά

Το slow travel βρίσκεται στην καρδιά της φιλοσοφίας του brand. Γι’ αυτό και στην αναπτυξιακή του φάση στην οποία βρίσκεται αναζητά ευκαιρίες για νέα ξενοδοχεία σε «ψαγμένους» Ελληνικούς και διεθνείς προορισμούς.

«Αναλαμβάνοντας τη διαχείριση και ανακατασκευή ιστορικών κτιρίων, που σε πολλές περιπτώσεις παρέμεναν κλειστά, δίνουμε νέα πνοή στον προορισμό. Αναζητούμε περιοχές που έχουν μεγάλη πολιτιστική αξία και έχουν ιστορικά ακίνητα τα οποία είναι κλειστά», επισημαίνει ο κ. Αλεξάτος.

Εντός Ελλάδος, όλα τα παραπάνω οδηγούν το brand στη διερεύνηση μικρών και απομακρυσμένων νησιωτικών προορισμών που δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμη τουριστικά, εφόσον εντοπιστούν ακίνητα που ταιριάζουν με τη φιλοσοφία του.

Μάλιστα, στις μεταφορές για τα ξενοδοχεία της ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα νησιά, μπορεί να αξιοποιήσει το «χαρτί» των καινοτόμων ηλεκτρικών ελικοπτέρων eVTOL, αποτελώντας μία από τις πρώτες εταιρείες φιλοξενίας στον κόσμο και την πρώτη στην Ελλάδα που προσφέρει αυτή τη δυνατότητα.

Όπως ανέφερε ο Marketing Manager των Aria, «αναζητούμε νησιά αντίστοιχα της Κιμώλου», η οποία αποτέλεσε σημείο εκκίνησης για την Aria Hotels με το πρώτο της ξενοδοχείο, το The Windmill. «Νησιά με ιστορικότητα και σε αναπτυσσόμενη φάση», πρόσθεσε. Ελκυστικές πάντως για το brand είναι και οι επιλογές στην ηπειρωτική Ελλάδα, με όχημα τον αθλητικό τουρισμό.

«Βρισκόμαστε σε αναπτυξιακή φάση και τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει άλματα. Στόχος είναι να καταφέρουμε να συνδέσουμε το όνομά μας με το στοιχείο του διαφορετικού στην φιλοξενία», υπογράμμισε.

Δύο νέα ξενοδοχεία σε Λατινική Αμερική και Καραϊβική

Στο ίδιο πλαίσιο, η Aria Hotels επεκτείνεται και στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική, όπου ετοιμάζει δύο νέα ιδιόκτητα και ιστορικού υπόβαθρου ξενοδοχεία, τα οποία αυτή τη στιγμή περνούν από εργασίες αναπαλαίωσης με σεβασμό στον παραδοσιακό τους χαρακτήρα.

Το νέο ξενοδοχείο που ετοιμάζεται στην ιστορική παλιά πόλη της πρωτεύουσας της Δομινικανής Δημοκρατίας στην Καραϊβική, Santo Domingo,τοAria Santa Maria, έχει δυναμικότητα 12 δωματίων και αναμένεται να ανοίξει τον Απρίλιο του 2026. Πρόκειται για ένα κτίριο του 16ου αιώνα, σε τοποθεσία του ιστορικού κέντρου, όπου είχε μείνει ο γιός του Χριστόφορου Κολόμβου, Ντιέγκο. Η ονομασία του ξενοδοχείου παραπέμπει στο όνομα του πλοίου του Χριστόφορου Κολόμβου.

Το ξενοδοχείο στην Καρταχένα της Κολομβίας, παλαιό σπίτισυνάθροισης των Ισπανών της Καρταχένας, αναμένεται να ανοίξει μέσα στο 2027. Διαθέτει 33 δωμάτια, σπα και rooftop.

Προσανατολισμός και εδώ είναι η διατήρηση του Ελληνικού στοιχείου. Στα δύο αυτά ξενοδοχεία σχεδιάζεται να ανοίξουν τα πρώτα Ελληνικά εστιατόρια στις περιοχές αυτές.

Το ιστορικό

Η Aria Hotels διαθέτει μια συλλογή με περισσότερα από 50 ξενοδοχεία, βίλες και παραθαλάσσιες κατοικίες σε Ελλάδα και εξωτερικό. Στην Ελλάδα, το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει ιδιαίτερου ενδιαφέροντος ξενοδοχεία στην Αθήνα, την Κρήτη, τις Κυκλάδες, τις Σποράδες, την Ήπειρο, την Εύβοια, την Πελοπόννησο, τα Δωδεκάνησα και τα Ιόνια Νησιά.

To brand ξεκίνησε από την Κίμωλο με το πρώτο ξενοδοχείο της, το The Windmill, που στεγάστηκε στον παλαιότερο ανεμόμυλο των Κυκλάδων, καθώς είχε αντιληφθεί ότι η σύγχρονη ταξιδιωτική ζήτηση επιζητά πέρα από μια απλή διαμονή και ιδιαίτερες εμπειρίες.

Η πορεία της συνεχίστηκε στα Χανιά, με το Alcanea Boutique Hotel στο Παλαιό Λιμάνι, το οποίο διαθέτει 8 δωμάτια.

Στην Καρδαμύλη λειτουργεί η οικία Patrick Leigh Fermor, ένα από τα πιο όμορφα και ιστορικά σπίτια στην Ελλάδα. Το κατάλυμα μπορεί να φιλοξενήσει έως 10 άτομα και λειτουργεί από το Μάιο έως τον Σεπτέμβριο, ενώ τον υπόλοιπο χρόνο είναι υπό τη διαχείριση του Μουσείου Μπενάκη.

Στη συλλογή ξεχωρίζει και το La Divina, που στεγάζεται στο πρώην ωδείο της Μαρίας Κάλλας.

+ posts

Η Χριστίνα Λαϊνοπούλου είναι δημοσιογράφος με πολυετή εμπειρία στο ελεύθερο και τουριστικό ρεπορτάζ.
Έχει εργαστεί σε εφημερίδες, τηλεόραση και τον ηλεκτρονικό Τύπο, και είναι απόφοιτος του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us