back to top

Νέο εργαλείο για τη διαχείριση προορισμών

Μια νέα εποχή στη διαχείριση προορισμών ανοίγει η The Data Appeal Company (Almawave Group), η οποία ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός καινοτόμου εργαλείου που μετατρέπει τους τεράστιους όγκους ταξιδιωτικών δεδομένων σε αναλύσεις σεναρίων και άμεσα εφαρμόσιμες ενέργειες. Το νέο αυτό εργαλείο σχεδιάστηκε ειδικά για Οργανισμούς Διαχείρισης Προορισμών (DMOs), τουριστικούς οργανισμούς και αρμόδιες αρχές, απαντώντας σε μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις του κλάδου: η ζήτηση και τα δεδομένα αυξάνονται ταχύτατα, όμως πολλοί προορισμοί δεν διαθέτουν ακόμη την τεχνογνωσία ή τους πόρους για να τα αξιοποιήσουν αποτελεσματικά.

Ένα σύστημα χτισμένο σε αξιόπιστη και συνεχώς ενημερωμένη βάση δεδομένων

Σε αντίθεση με γενικευμένες λύσεις AI, το νέο σύστημα της Data Appeal στηρίζεται σε ένα επιμελημένο, αξιόπιστο χώρο δεδομένων που ενημερώνεται συνεχώς και αντλεί πληροφορίες από το σύνολο δεδομένων της Data Appeal και της Mabrian. Συνδυάζει γεωχωρικούς, συμπεριφορικούς και άλλους δείκτες – από την αεροπορική συνδεσιμότητα και τις επιδόσεις καταλυμάτων έως τα πρότυπα δαπανών των επισκεπτών – τα οποία συντηρούνται και επικυρώνονται από εξειδικευμένη ομάδα τουριστικών αναλυτών.

Η πλατφόρμα πάει πέρα από την εξαγωγή συστάσεων: μπορεί να παράγει χειροπιαστά αποτελέσματα και ακόμη και να αναλαμβάνει αυτόνομες ενέργειες. Για παράδειγμα:

  • συντάσσει οπτικοποιημένες αναφορές και τις αποστέλλει αυτόματα σε επιλεγμένους αποδέκτες
  • παρακολουθεί το συναίαθημα των κατοίκων, ενεργοποιώντας ειδοποιήσεις όταν εντοπίζει αυξημένη δυσαρέσκεια για υπερτουρισμό,
  • δημιουργεί αναλυτικά, έτοιμα προς χρήση marketing plans απαντώντας σε στοχευμένα ερωτήματα, όπως:
    «Σχεδίασε μια καμπάνια για προσέλκυση νεαρών, υψηλής δαπάνης Κινέζων επισκεπτών στη Νέα Υόρκη τον χειμώνα, με Χ budget και κύριο κανάλι τα social media.»

Ένα στρατηγικό «δεξί χέρι» για τους προορισμούς

Η εταιρεία περιγράφει το εργαλείο αυτό ως στρατηγικό συνεργάτη των DMOs, δίνοντάς τους ταχύτητα και σαφή προσανατολισμό στη λήψη αποφάσεων, καθώς μπορούν:

  • να ανασύρουν άμεσα ό,τι έχει σημασία,
  • να εκχωρούν χρονοβόρες εργασίες ανάλυσης και αναφορών,
  • να επικεντρώνονται σε υψηλής αξίας στρατηγικές ενέργειες.

Όπως τόνισε ο Mirko Lalli, CEO της The Data Appeal Company, οι προορισμοί δεν χρειάζονται άλλον ένα πίνακα ελέγχου – χρειάζονται μια ομάδα ικανή για δράση. Η πλατφόρμα επιτρέπει άμεσο διάλογο με τα δεδομένα και μετάβαση στην εκτέλεση. Σε επόμενο στάδιο, οι DMOs θα μπορούν να δίνουν πρόσβαση σε επιλεγμένους φορείς της αγοράς. Στόχος είναι όλο το οικοσύστημα – ανεξαρτήτως μεγέθους ή αναλυτικών ικανοτήτων – να εργάζεται πάνω σε κοινή, αξιόπιστη και επικαιροποιημένη πληροφόρηση, διευκολύνοντας τον συντονισμό και τις data-driven αποφάσεις.

Ανθρωποκεντρική AI για καλύτερες τουριστικές πολιτικές

Η νέα πλατφόρμα αποτελεί μέρος της στρατηγικής της Almawave για την ανάπτυξη υπεύθυνων και ανθρωποκεντρικών λύσεων AI, που ενισχύουν τις δυνατότητες δημόσιων και ιδιωτικών οργανισμών χωρίς να υποκαθιστούν την ανθρώπινη κρίση. Στόχος δεν είναι η αντικατάσταση των DMO experts, αλλά η απλοποίηση της καθημερινής εργασίας και η ενίσχυση της ικανότητάς τους να σχεδιάζουν πολιτικές που δημιουργούν αξία για προορισμούς και κατοίκους.

Η επίσημη ανακοίνωση έγινε στο Phocuswright Conference 2025 στο Σαν Ντιέγκο, με την πλατφόρμα να είναι προς το παρόν διαθέσιμη σε κλειστό περιβάλλον για επιλεγμένους προορισμούς.

+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us