back to top

WTM 2025 | Νέο AI εργαλείο κρατήσεων της Trip.com για πλήρως εξατομικευμένες ταξιδιωτικές κρατήσεις

Με κεντρικό μήνυμα την καινοτομία και τη συνεργατική ανάπτυξη, ο κινεζικός κολοσσός ταξιδιωτικών υπηρεσιών Trip.com Group επιστρέφει δυναμικά στη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market (WTM) 2025, που ανοίγει σήμερα τις πύλες της στο Λονδίνο.

Η εφετινή παρουσία της εταιρείας επικεντρώνεται στην τεχνητή νοημοσύνη και την εξατομικευμένη εμπειρία ταξιδιού, με την παρουσίαση του Trip.Planner, ενός νέου εργαλείου AI που φιλοδοξεί να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουμε και πραγματοποιούμε τα ταξίδια μας.

Trip.Planner – Ο «έξυπνος βοηθός» ταξιδιών

Το Trip.Planner, που κάνει την επίσημη πρεμιέρα του στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσα από τη WTM, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο AI ταξιδιωτικό κόμβο, σχεδιασμένο για να προσφέρει στον ταξιδιώτη εξατομικευμένα προγράμματα, προτάσεις και ενσωματωμένες κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο για πτήσεις και τρένα μέχρι ξενοδοχεία και αξιοθέατα.

Χάρη στην πρόσβαση σε πάνω από 20 εκατομμύρια σημεία ενδιαφέροντος παγκοσμίως, το εργαλείο προσαρμόζεται στο στιλ κάθε ταξιδιώτη, είτε πρόκειται για λάτρη του πολιτισμού, οικογένεια ή ταξιδιώτη με περιορισμένο προϋπολογισμό.

Μέσα από επαληθευμένα δεδομένα, ενημερωμένες τιμές και πραγματικές ώρες λειτουργίας, το Trip.Planner λειτουργεί σαν ένας έμπιστος “ψηφιακός concierge”, έτοιμος να προτείνει, να τροποποιήσει ή να επιβεβαιώσει κάθε στάδιο του ταξιδιού.

Ο Andy Washington, General Manager Ευρώπης της Trip.com Group, τόνισε: “Δεσμευόμαστε να δημιουργούμε πιο έξυπνα ταξίδια και πιο δυνατές συνεργασίες.

Η Ευρώπη εξακολουθεί να αποτελεί βασική περιοχή ανάπτυξης για την Trip.com, όπου η εταιρεία έχει επεκτείνει τη βάση χρηστών, τις συνεργασίες και τις προσφορές προϊόντων της τα τελευταία οκτώ χρόνια.

Ο όμιλος συνεχίζει να καταγράφει σταθερή ανάπτυξη στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές του, χάρη στην αυξανόμενη ζήτηση για ολοκληρωμένες ταξιδιωτικές λύσεις και την εμβάθυνση της συνεργασίας με τοπικούς συνεργάτες.”

“Why Travel?” – Η συναισθηματική πλευρά του τουρισμού

Παράλληλα με την τεχνολογική καινοτομία, η Trip.com Group παρουσιάζει στην WTM το νέο παγκόσμιο report “Why Travel?”, που δημιούργησε σε συνεργασία με τη Google. Η έρευνα εξετάζει πώς το συναίσθημα, η κουλτούρα και η ψυχολογία του ταξιδιώτη επηρεάζουν τις αποφάσεις του.

Αναδεικνύει πέντε βασικές τάσεις, με έμφαση στην ευεξία, τη βιωσιμότητα, την πολιτισμική εμβάθυνση και τον αυξανόμενο ρόλο των social media στην επιλογή προορισμών.

Τα ευρήματα της έρευνας θα αποτελέσουν τη βάση για τις συζητήσεις που θα πραγματοποιηθούν στα πάνελ της WTM, όπου στελέχη της Trip.com Group συμμετέχουν με εισηγήσεις γύρω από την τεχνητή νοημοσύνη, τη βιωσιμότητα και την εμπιστοσύνη στη βιομηχανία ταξιδιών.

Η στρατηγική των συνεργασιών

Η Trip.com Group επενδύει σταθερά στις συνεργασίες με αεροπορικές, ξενοδοχειακές αλυσίδες και τουριστικούς οργανισμούς, επιδιώκοντας κοινές καμπάνιες και data-driven προγράμματα marketing που αποφέρουν μετρήσιμα αποτελέσματα. Οι συνεργάτες και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν το περίπτερο S3-520 για να διερευνήσουν νέες ευκαιρίες συνεργασίας.

Η φωνή της Trip.com στην WTM 2025

Στο πλαίσιο της WTM, τα κορυφαία στελέχη της εταιρείας θα συμμετάσχουν σε σειρά συζητήσεων, όπως:

Andy Washington – Technology Think Tank: “Where is Industry Trust, AI or Humans?” (5 Νοεμβρίου, 14.00-16.00)

Boon Sian Chai – “From Snowfields to Screens: How Sports, Stories and AI Are Powering the Next Wave of Chinese Outbound Travel” (4 Νοεμβρίου, 13.00-13.45)

Jane McFadzean – “Cool Tripping, Slow Tourism and the Sophisticated Traveller” (5 Νοεμβρίου, 16.15-17.00).

+ posts

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us