Η Ελλάδα παραμένει στο επίκεντρο του επενδυτικού ενδιαφέροντος του Radisson Hotel Group, με τον όμιλο να δρομολογεί ένα νέο resort στην Εύβοια και πέντε ακόμη ξενοδοχειακές μονάδες που αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία έως το 2026. Την ανακοίνωση έκανε ο Elie Milky (φωτό), διευθυντής Ανάπτυξης για Ελλάδα, Κύπρο, Μέση Ανατολή και Βόρεια Αφρική του Radisson Hotel Group, μιλώντας από το βήμα της Prodexpo 2025, η οποία ολοκληρώνεται σήμερα στο Ωδείο Αθηνών.
Όπως ανέφερε, οι τελικές υπογραφές για το νέο ξενοδοχείο στην Εύβοια μπήκαν μόλις χθες, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική απόφαση του ομίλου να ενισχύσει την παρουσία του στην ελληνική περιφέρεια, πέραν των καθιερωμένων αστικών προορισμών. Χωρίς να αποκαλύψει περαιτέρω λεπτομέρειες, ο κ. Milky σημείωσε πως πρόκειται για έργο που θα συμβάλει ουσιαστικά στην τουριστική αναβάθμιση της περιοχής.
Σε τούτο το σημείο να τονιστεί ότι, όπως ανέφερε ο ίδιος, έως το 2026 ο όμιλος θα διαθέτει δέκα ξενοδοχεία σε λειτουργία στην Ελλάδα, έναντι πέντε σήμερα. Τα νέα openings περιλαμβάνουν μονάδες σε Πάρο, Εύβοια, Πελοπόννησο και δύο στην Αθήνα, ενισχύοντας περαιτέρω τη γεωγραφική διασπορά του brand στη χώρα.
Ο κ. Milky επεσήμανε ότι η Ελλάδα συγκαταλέγεται πλέον ανάμεσα στις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες αγορές του Radisson Hotel Group στην περιοχή της Μεσογείου, χάρη στη σταθερή τουριστική ζήτηση, τη βελτίωση των υποδομών και το αναβαθμισμένο επενδυτικό περιβάλλον. Η στρατηγική του ομίλου εστιάζει, όπως είπε, στην ανάπτυξη μονάδων resort και lifestyle φιλοξενίας, που απαντούν στη ζήτηση για αυθεντικές εμπειρίες και ποιοτικές υποδομές διακοπών.
Σε κάθε περίπτωση, η Radisson φαίνεται να επιβεβαιώνει τον ρόλο της ως σημαντικού διεθνούς “παίκτη” στον ελληνικό ξενοδοχειακό χάρτη, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και ενισχύοντας την εικόνα της Ελλάδας ως ώριμου προορισμού επενδύσεων στη φιλοξενία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Radisson διαχειρίζεται σήμερα περισσότερα από 1.300 ξενοδοχεία διεθνώς, ενώ στην Ελλάδα έχει ήδη παρουσία σε Αθήνα, Μύκονο, Κρήτη, Σαντορίνη και Θεσσαλονίκη, εντάσσοντας τη χώρα στις στρατηγικές αγορές του ομίλου για τα επόμενα χρόνια.







